Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

Stef Mertens

Correct bedrijf! Kleine bedenking toch: als je bestelt krijg je daarvan geen bevestiging. Andere bedrijven 'overdrijven' soms een beetje door je voor elke stap in het proces een mail te sturen, zij... Correct bedrijf! Kleine bedenking toch: als je bestelt krijg je daarvan geen bevestiging. Andere bedrijven 'overdrijven' soms een beetje door je voor elke stap in het proces een mail te sturen, zij doen dat net een beetje te weinig. Ik kon ook niet meer inloggen met de gemaakte useraccount. Daar tegenover staat dat toen ik ze daarover een berichtje stuurde ik in no time een correct antwoord kreeg. Ook mijn vraag naar een factuur werd onmiddellijk beantwoord. Bovenal, en dat is toch het belangrijkste, is het product dat ze verkopen perfect!

Marion van S

Fantastische service. Maakten de garantie helemaal waar toen wij pech hadden met een exemplaar.

Bart

De bijgeleverde schroeven waren voor onze nieuwe Sony XH90 TV net te kort om de TV standaard deftig te monteren. Omdat ik niet zo handig ben even contact opgenomen en kreeg zéér snel de nodige... De bijgeleverde schroeven waren voor onze nieuwe Sony XH90 TV net te kort om de TV standaard deftig te monteren. Omdat ik niet zo handig ben even contact opgenomen en kreeg zéér snel de nodige informatie/feedback om langere schroeven te kunnen gaan halen. De TV standaard op zich is van goede kwaliteit, zeker stevig genoeg en doet wat er gezegd wordt (draaien, kantelen,...). Het in elkaar steken was wel even een beetje zoeken, langs de andere kant ben ik ook niet de handigste persoon en moet ik ook bij IKEA meubels altijd even zoeken. Levering verliep zeer snel én vlot.

Verelst paul

Prima product, opvolging en response prima ! (Na foutje assemblage door mij!) En dit alles voor een prijsje!

Gerard Beelen

Duidelijke website en onder de indruk van de kwaliteit van de producten. Had ik niet verwacht.

Cabrera Consultancy

Op tijd en goed product. Het in elkaar zetten koste mij langer dan verwacht maar dat hoort er een beetje bij.

Roger Vermeiren

Het product is wat het in de folder belooft te zijn.

H. Poot / Celsius Benelux B.V.

Prima, het is voor ons bedrijf al de 3e TV standaard, die we bij Stralex besteld hebben.