Stralex

Was de levering op tijd?
Voldoet het product aan uw wensen?

Rutger

Voorbeeld in probleemoplossend denken, wegens eigen toedoen een onderdeel van het product gesloopt en deze werd kosteloos opnieuw verstuurd. Top service! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan... Voorbeeld in probleemoplossend denken, wegens eigen toedoen een onderdeel van het product gesloopt en deze werd kosteloos opnieuw verstuurd. Top service! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Nogmaals dank voor de geboden oplossing.

Reactie Stralex:

Bedankt voor je positieve review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is fijn... Bedankt voor je positieve review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is fijn om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
We waarderen het ook dat je de tijd hebt genomen om ons complimenten te geven. Het motiveert ons om ons werk voort te zetten en steeds beter te worden.
Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je bij te staan en ervoor te zorgen dat je te allen tijde tevreden bent met onze diensten.
Nogmaals bedankt voor je review, we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!

Desfo BV

Het geleverde product was niet wat ik bestelde maar Stralex loste het probleem direct op! Dus super tevreden! Ook de voet zelf, had een zeer duidelijke montage handleiding en is van goede kwaliteit.

Beste Desfo!
Bedankt voor uw positieve review. Gelukkig hebben we het probleem kunnen oplossen en is alles uiteindelijk naar wens geweest!
HS - Klantenservice...
Beste Desfo!

ProWal Bouw B.V.

Prima bedrijf, met goede persoonlijke service.

Beste Prowal!
Bedankt voor de lovende woorden. We zullen ons best (blijven) doen om deze service te leveren.

Stichting Moslimgroep Leiden

Prima product en hij is flexibel

Beste L.S.!
Fijn om te horen dat het product goed bevallen is. Mochten we iets voor u kunnen betekenen bij een toekomstige order, dan horen wij dat graag!
HS -...
Beste L.S.!

L, Bos

Bereikbaarheid van Stralex is slecht. Telefonisch altijd een melding dat het te druk is, reactie op mail duur lang, vaak pas na reminders. Na de review is er wel actie gekomen....

Beste mijnheer Bos,
Beste mijnheer Bos,
Bedankt voor uw review en - in dit geval - terechte kritiek. Ik heb dit zo goed als mogelijk direct opgelost en ben het met u eens dat daar geen review voor nodig had moeten zijn.
Gezien onze deelscore's hoop ik dat het eindoordeel alsnog een voldoende kan worden!

Kok

Snel.. en degelijk materiaal. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste mijnheer Kok!
Beste mijnheer Kok!
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij streven naar de juiste prijs en kwaliteit verhouding! Mocht u in de toekomst nog een TV Standaard nodig hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag!

Toine Groot

Net bedrijf. Voet is prima, probleem opgelost

Goedemorgen Toine,
Bedankt voor uw reactie en compliment. Mochten er verder iets zijn, dan horen wij dat graag via info@stralex.nl

Martijn Doler

Service OK, product goed

Goedemorgen Martijn,
Bedankt voor het geven van een positieve beoordeling van Stralex. We horen graag of wij onszelf kunnen verbeteren en hopen u snel weer te mogen zien op stralex.nl
Met...
Goedemorgen Martijn,

Nancy

Mooi

Dag Nancy!
Dank u wel voor de goede score. Ik hoop dat onze TV Voet nog lang mee kan gaan! Mocht er iets zijn, dan kunt altijd contact opnemen met ons via info@stralex.nl!
met vriendelijke...
Dag Nancy!

Versteeg Consult

We hadden voor een beurs de Neptunus gekozen. Gigantisch grote doos en Zwaar, maar prima op tijd duidelijke handleiding. Duurde even voordat alles in elkaar zat en we de TV er op hadden gekregen.

Goedemiddag!
Bedankt voor uw positieve review. Ik hoop dat de beurs verder goed verlopen is en dat u complimenten mag hebben ontvangen over uw TV Standaard!
HS -...
Goedemiddag!