Store33

Graad en petra xhofleer

Gisteren hebben ze onze rolluiken opgehangen maar kan geen min punt noemen mensen waren vriendelijk en netjes zag gelijk dat het vakmensen waren hebben zelfs al het afval mee genomen.
De...
De monteurs zijn ook niet weg gegaan voor alles netjes in orde was en alles het deed 10+voor die mannen en kan zeggen reico leverd top produkten en prijs is zeer goed.
Ik raad aan om hier je rolluiken te kopen al moet je er een eindje voor rijden geloof me het is de moeite waard mensen.

Mvg graad en petra

Goedemorgen tesamen,
Bedankt voor het leuke attente bericht. Geniet van jullie aankoop en mocht er een keer wat zijn laat het gerust weten.
Met vriendelijke...
Goedemorgen tesamen,
Raico

Cor Lambregts

Zeer slecht

Lambregts

Mooi sanitair maar totaal niet klantvriendelijk en ongelofelijk botte verkoper. Had een order willen plaatsen voor meer dan € 4500,- maar werd behandeld alsof ik een pakje boter kwam kopen. Je... Mooi sanitair maar totaal niet klantvriendelijk en ongelofelijk botte verkoper. Had een order willen plaatsen voor meer dan € 4500,- maar werd behandeld alsof ik een pakje boter kwam kopen. Je voelt je bezwaard als je iets wilt vragen. Verkoper vond dat hij al voldoende advies had gegeven. De klant wordt hier echt niet als koning behandeld. Ik ben weggelopen. Bestel mijn sanitair wel elders.

Goedemiddag de heer Lambregts,
Goedemiddag de heer Lambregts,
Bedankt voor het bericht. We hebben u tweemaals uitgebreid geholpen bij het opstellen van de offerte. Vervolgens bezoek u vandaag onze showroom en geeft aan dat u wilt bestellen oftewel in onze optiek is hierbij alles duidelijk. Echter was u gekriebeld dat uw pen het niet meer deed, dat u niet alles voor ogen had en u ons kantoor niet kon betreden. Vervolgens overhandigen wij u de factuur waarbij u aangeeft dat u nog hierbij nog iets verwacht aan advies. Waarbij wij de vraag stellen wat de eventuele vragen hierin nog zijn (omdat in onze optiek alles reeds is doorgenomen) en waarbij u vervolgens wegloopt.
Is u goed recht hierin uiteraard echter alleen jammer van u constatering in uw schrijven hierin. Mocht het echter op deze wijze zijn overgekomen tot u bieden we hiervoor excuses aan.

SD

Top veranda, top service! Super bedankt Raico, mijn dank is groot!! Ik raad Store 33 echt iedereen aan. Groeten uit Arnhem

Goedemorgen,
Bedankt voor je leuke en attente bericht. We wensen je veel plezier met de aankoop.

Ivo

Top producten voor scherpe prijzen in combinatie met goede levertijden.

Zeer ontevreden klanten

Verleden vrijdag op advies van een kennis helemaal van Heerlen naar de showroom in Venlo gegaan. Nou ben nog nooit zo onbeschoft door iemand benaderd. We waren met twee personen die beiden een... Verleden vrijdag op advies van een kennis helemaal van Heerlen naar de showroom in Venlo gegaan. Nou ben nog nooit zo onbeschoft door iemand benaderd. We waren met twee personen die beiden een compleet nieuwe badkamer zoals het sanitair, tegels enzovoorts wilden kopen en door dit bedrijf wilden laten installeren. Toen ik meneer wilde uitleggen waar wij in geïnteresseerd waren was zijn opmerking u bent beschoft want tot December kunnen wij niets voor u betekenen.
Nou dit was net alsof ons een klap in het gezicht gegeven werd. Heb meneer toen gezecht dat hij degene was die onbeschoft was en niet eens wist waarnaar en wat wij wilden kopen/ installeren. Nou meneer was duidelijk niet geïnteresseerd in ons en duwde ons twee boeken in de hand draaide zich om en weg was hij. Heeft ons geen stoel aangeboden of ook maar geluisterd naar wat wij precies wilden. Als hun werk net zo is als hun klantvriendelijkheid zijn we blij dat we met zo’n firma niet in zee zijn gegaan. Kan me niet voorstellen dat iedereen in deze zaak zo is maar als deze meneer de Firma zo representeert bij iedereen dan is dat een enorme domper voor deze zaak. Door deze heer zijn ze de installatie van twee complete badkamers misgelopen.

Goedemorgen Mevrouw,
Goedemorgen Mevrouw,
Bedankt voor het bericht. Excuses indien u de ervaring zo heeft ervaren of opgenomen. Wij hadden inderdaad geen gewenste invulling op uw wensen/situatie. Hopende dat jullie slagend worden bij een andere aanbieder.

Gerards

Recentelijk online een rolluik besteld bij Store 33. Dat ging soepel en makkelijk. De dag erna telefonisch contact gehad om een kleine wijziging door te voeren. Dat ging prima en het advies was snel... Recentelijk online een rolluik besteld bij Store 33. Dat ging soepel en makkelijk. De dag erna telefonisch contact gehad om een kleine wijziging door te voeren. Dat ging prima en het advies was snel en vakkundig. Levering conform afspraak en inmiddels rolluik geplaatst. Het functioneert naar behoren en de montage handleiding was duidelijk.

Goedemorgen,
Bedankt voor je leuke review. Veel plezier van je aankoop en prettige ochtend gewenst.

Mark

Aanschaf van een 3-tal handbediende zonnescreens.

Kor

Na bestelling binnen gestelde termijn geleverd (zelfs tijdens Corona periode). Onderdelen goed verpakt, telefonisch bereikbaar voor vragen over installatie van screen.