Store33

De haanbetimmeringen

On aanvaardbaar slecht

J.M. Brasser

In januari 5 X Plimax Plisse Zonwering besteld voor mijn toen nog te plaatsen Gumax Tuinmaximaal overkapping. Werd snel binnen 3 dagen geleverd. Gisteren de zonwering geplaatst en mede door de... In januari 5 X Plimax Plisse Zonwering besteld voor mijn toen nog te plaatsen Gumax Tuinmaximaal overkapping. Werd snel binnen 3 dagen geleverd. Gisteren de zonwering geplaatst en mede door de kleine maar duidelijke handleiding past het perfect. Zelfs de zgn. Gumax schroeven waren apart bijgeleverd.

Goedemiddag,
Bedankt voor de leuke review. Veel plezier van de zonwering.
Fijne Paasdagen gewenst.

Paul

Snelle levering en prima product. Mooi screen geleverd. De montagehandleiding ontbrak en binnen half uur per mail digitaal toegezonden door de klantenservice. Ook overige technische vragen telkens... Snelle levering en prima product. Mooi screen geleverd. De montagehandleiding ontbrak en binnen half uur per mail digitaal toegezonden door de klantenservice. Ook overige technische vragen telkens snel beantwoord.

Goedemorgen Paul,
Bedankt voor je leuke attente mailbericht. Veel plezier van je aankoop en wens je een prettige ochtend.

Reijnders

Zeer fijne ervaring met het aanschaffen van mijn rolluiken Raico had ons perfect geholpen het mooiste design uit te kiezen

Goedemiddag,
Bedankt voor je attente review en graag gedaan. Veel plezier van je aankoop/rolluiken.

R

Asociaal bedrijf!!

Goedemorgen Roy,
Goedemorgen Roy,
Bedankt voor je bericht. Beetje vreemd na telefonisch contact omtrent de levering van de binnen deuren. Zoals besproken is dit wegen de gehele COVID situatie hierin vertraagd waarmee niemand blij is. Hierbij ook de mogelijkheid gegeven indien de vertraagde levering niet schikkende voor je is dat je de bestelling kunt annuleren. Dit was niet benodigd gaf je aan en zeker vervelend dat het vertraagde.
Echter om nu deze review te plaatsen is vreemd hierin. Jammer, maar nogmaals indien graag wilt annuleren geen punt hierin.

Willy

Zeer positieve ervaring !

Goedemorgen Willy,
Bedankt voor je bericht en review. We doen ons best tijdens deze vreemde periode. Dank hiervoor dat je hierin tevreden bent.
Veel plezier met je bestelling en wens je...
Goedemorgen Willy,
Veel plezier met je bestelling en wens je reeds een fijne jaarwisseling 2021

Gielen

Slecht! Misleiding

ronkes

Top service !!!!

Goedemiddag,
Bedankt voor de attente review. Geniet van uw aankoop en wens jullie fijne feestdagen.

Fam. Verheijen

In september een lichtstraat zonwering screen en een windvastscreen geleverd gekregen. Het windvaste screen vorige week opgehangen, het andere al eerder. Wij zijn superblij met de screens. Hele... In september een lichtstraat zonwering screen en een windvastscreen geleverd gekregen. Het windvaste screen vorige week opgehangen, het andere al eerder. Wij zijn superblij met de screens. Hele duidelijke uitleg in de winkel zelf. Prijstechnisch ook heel goed en korte levertijd.

Goedemiddag,
Bedankt voor de leuke review. Geniet van jullie aankoop en wensen jullie alvast fijne feestdagen.

Levi Jacobs

Prettig geholpen. Tegels zijn prachtig.