Store33

diana

Website is erg duidelijk. Goed uitleg wat het inmeten en bestellen erg eenvoudig maakt. Tevreden.

Goedemorgen Diana,
Bedankt voor je leuke review.
Geniet van je aankoop
Rolluiken33 | Thuis in rolluiken & zonwering

Hertog

Aantal keer besteld. Sterke punt: zoeken naar een oplossing als er een probleem is.

Goedemiddag Hertog,
Bedankt voor de leuke review en fijn te horen dat u tevreden bent omtrent de bestellingen.
Veel plezier van de aankoop tijdens de zonnige dagen.
Met vriendelijke...
Goedemiddag Hertog,
Veel plezier van de aankoop tijdens de zonnige dagen.

Pascal van Vliet

Snel en gemakkelijk besteld, bij het afhalen werd het netjes in de de auto geladen.

Goedemorgen Pascal,
Bedankt voor je leuke review en geniet van je aankoop.

marco

Het product zelf (rolluik) is goed alleen langere levertijden. 3,5 weken moeten wachten op een rolluik. Voor de rest goede ervaring.

Goedemorgen Marco,
Bedankt voor je bericht en excuses voor de vertraging in verzending hierin.
Desondanks geniet van je bestelling.
Met vriendelijke...
Goedemorgen Marco,
Bedankt voor je bericht en excuses voor de vertraging in verzending hierin.
Desondanks geniet van je bestelling.

Thijssen

Goed geholpen in de showroom. Een aangename ervaring met Store33.

Goedemorgen Thijsen,
Bedankt voor je leuke review. Graag gedaan en geniet van je aankoop.

De Visser

2 zip screens bij Rolluiken33.nl besteld. Scherpste prijs online en ook nog topkwaliteit in huis gekregen. Erg tevreden met het product en met de service/snelle levering. Enorm bedankt.

Goedemorgen De Visser,
Bedankt voor je bericht en graag gedaan. Geniet van je aankoop.

van Heel

Onze ervaringen met Store en dan in de persoon van Raico zijn heel positief. Na een klacht over wasbakken hebben we foto's van het probleem doorgestuurd en heeft Raico direct actie ondernomen. Onze ervaringen met Store en dan in de persoon van Raico zijn heel positief. Na een klacht over wasbakken hebben we foto's van het probleem doorgestuurd en heeft Raico direct actie ondernomen.
Na 3 weken werden thuis 2 nieuwe wasbakken afgeleverd.
Prima service

Goedemorgen van Heel,
Bedankt voor het attente bericht. Graag gedaan hierin en wens je een prettige ochtend.

R. van Tol

Screen besteld en goed verpakt afgeleverd op de afgesproken datum. Product exact zoals besteld. Aluminium kast en geleiders goed in de beschermende lak.

Goedemorgen van Tol,
Bedankt voor je review. Geniet van de aankoop tijdens de zonnige dagen.

Cvw

Vakmanschap

Goedemiddag Chris,
Bedankt voor je bericht en wens je veel plezier met de aankoop.

M.S.

Oplichters en geld aftroggelaars. Grote praatjes, maar als het er op aan komt laten ze je heeeel hard barsten! Deuren om maat besteld, maar je krijgt een standaard maat kozijn. Na 2 maanden extra... Oplichters en geld aftroggelaars. Grote praatjes, maar als het er op aan komt laten ze je heeeel hard barsten! Deuren om maat besteld, maar je krijgt een standaard maat kozijn. Na 2 maanden extra wachten, dan de afgesproken levertijd verwacht je dat alles gewoon op maar geleverd word. Niet dat de ene kant van t kozijn is ingevreest en de andere kant niet, terwijl je een dubbele deur hebt besteld. En dan aan de telefoon zeggen dat een kozijn op maat nog meer tijd en geld had gekost. Wat een onzin! Dit staat helemaal niet aangegeven tussen de opties, als je de deur gaat bestellen. Ook willen ze ook niet meedenken naar een oplossing. Alleen "stuur maar terug en dan krijg je je geld terug" wauw! Wat een reactie.. we willen een goeie deur geen geld! Dan zijn de zwarte deuren ook niet volledig geverft etc, nee dat mag je ook zelf doen... hadden we net zo goed zelf naar de bouwmarkt gekund he als we een heel bouwpakket krijgen voor 1800 euro. Oplichters! Vraag meneer eigenaar Reico.. stel het was u eigen huis.. hoe zou u dan de deuren hebben ontvangen? Eerder is al aangegeven namelijk dat de deuren ook voor verdere vertraging in ons huis zorgde, maar geen enkel beetje medeleven of meedenken vanuit u kant. Ik hoop dat u zich goed voelt over u actie en dat u fijn kunt slapen in uw bed op ons geld! Applaus!