Store33

Jorritsma

Snel en correct!

Peeters Montageservice

Afhalen zonder probleem week kunnen verzetten. Prima geregeld, uitstekend kwaliteit, dik tevreden.

Goedemiddag,
Dank voor het bericht. Graag gedaan en geniet van je aankoop.

Martijn

Service 0,0 tevredenheid 0,0, Advies niet bestellen.

Service 0,0 tevredenheid 0,0, Advies niet bestellen.

Rolluiken besteld en na 3x nog geen goed werkende rolluiken. Uiteindelijk een afspraak gemaakt om het te crediteren, wordt niet het afgesproken bedrag volledig gecrediteerd. In de hele weg ernaar toe zijn afspraken niet nagekomen en beschikt dit bedrijf niet over service of eventueel reparatie. Het betreft een tussenpersoon die zaken doet in van alles, als er dan wat mis is wordt je vrijwel niet te woord gestaan en afspraken maken met Store33 in onmogelijk.

A.J. van Beek

We zijn goed geholpen door Store33 bij de aankoop van een luxe Jacuzzi en zouden er heel graag van genieten maar zoals het er nu naar uit ziet staat de betaalde luxe Jacuzzi nog drie weken in opslag... We zijn goed geholpen door Store33 bij de aankoop van een luxe Jacuzzi en zouden er heel graag van genieten maar zoals het er nu naar uit ziet staat de betaalde luxe Jacuzzi nog drie weken in opslag totdat iemand reageert van Store33 na de bouwvak. We wensen jullie een fijne vakantie maar hadden graag gehad dat ons vooraf was verteld door Raico/Store33 dat na betaling deze nog drie weken klaar staat in de opslag voor levering terwijl we de levering deze week hadden verwacht op eerder aangeven van Store33. Helaas geen reactie op emails en ingesproken berichten tot nu toe.

G.P.J. Bos

Zoals het hoort.

Goedemiddag G.P.J. Bos,
Bedankt voor je review. Veel plezier van je aankoop.
Rolluiken33

Maartje en Roel Peeters

Uitstekend

Goedemiddag tesamen,
Bedankt voor de leuke review. Geniet van jullie aankoop.

Rolluiken33

Bedankt voor de mooie screens. We zijn er erg blij mee.

Goedemorgen,
Bedankt voor je leuke review. Graag gedaan en veel plezier gewenst met de zonweringen.

Harm

Terrasoverkapping besteld. Eenvoudig gemonteerd met de montagehandleiding. Topkwaliteit, netjes geleverd.

Goedemiddag Harm,
Bedankt voor je leuke review. Geniet van je overkapping tijdens de komende zonnige dagen :)
Chantal

M.J. Parren

Goede service en levering

Goedemiddag MJ Parren,
Dankjewel voor je leuke review. Veel plezier gewenst met de zonwering.