Store33

Patricia

Door een niet zo goede communicatie tussen het bedrijf en de fabriek is de laminaat een week later geleverd. (bedrijf wist niet dat de fabriek nog in verlof was)
Maar Raico van de...

Rob

Communicatie verliep prima. Ik kreeg snel reactie op mijn vragen. De levering was ook erg snel. Sneller dan verwacht.
Ook mijn vragen achteraf werden snel en correct afgehandeld.

Het bedrijf reageert snel en correct op mijn gestelde vragen

Tamara Van duijn

Twee bestellingen geplaatst en beide super snel geleverd. Prima communicatie over de lever datum en tijd.
Super mooie stenen en ik raad het iedereen aan bij dit bedrijf te bestellen.

Super snelle levering en goede communicatie over lever datum en tijd. Hele mooie stenen

Tony C

Goed prijs, netjes geleverd. Goed ervaring met deze bedrijf.

Keuze is ruim

Gert Oostrom

We hebben twee maal een order geplaatst en over beide keren zijn we zeer tevreden

Hetgeen beloofd wordt, wordt helemaal nagekomen. Wat opvalt is dat de stand van zake constant vertelt wordt.

Twee big bags Limburgs grind (2000 kilo).

Duidelijke site, heldere beschrijving en voorwaarden. Uitstekende prijs.
Uitstekende service bij bezorging.

Marion

Goede service alleen de levering liep wat uit...dus niet binnen 1-3 werkdagen

Claessen, G

Prima grind! De kleurstelling klopt helemaal met mijn verwachting. De bestelling werd tijdig en zoals afgesproken geleverd. Een prettige klantbenadering en prima service.

DIrk Honings

Prima bestelsite , goede levering.

Jan

Spotjes voor de veranda waren snel geleverd alleen jammer dat er niet bij stond dat het zonder netsnoer werd geleverd maar er zat 10 cm draad aan met klemmen. Zelf maar een net snoer aan gemaakt.