Store33

Zeer slecht (bedrijf) lijkt me meer als een huur opslag..
Zeer slecht (bedrijf) lijkt me meer als een huur opslag..
Krijg iets wat hun in voorraad hebben en natuurlijk niet compleet en zonder instructies... 1 ster zal ik ook niet geven maar is niet anders!!

Goedemorgen Aneta,
Goedemorgen Aneta,
Bedankt voor je bericht. De bestelling is geheel compleet geleverd. Wegens dat je eigen monteur vervolgens bij het monteren niet wist hoe de motor te programmeren, is de monteur zelf op het internet gaan zoeken hierin. Dit kan fout gaan, wegens dat alle motoren niet gelijk zijn aan elkaar en ieder een eigen programmering hebben. Handleidingen staan gewoonweg bij ons op de website of op aanvraag per mailbericht toe te sturen. Beetje jammer van de review op deze manier, maar is je goed recht.

Enorm slecht bereikbaar.

Goedemiddag Puijk,
Goedemiddag Puijk,
Bedankt voor de review. U heeft ons tijdens de carnaval proberen te bereiken inderdaad terwijl online de vermelding van gesloten stond vermeldt. Gisteren en vandaag zijn we ook inderdaad in de middag minder bereikbaar tijdens de lunch tussen 12:00-13:00 uur wegens de onderbezetting momenteel met carnaval.
Uiteraard onze excuses hiervoor en wens u desondanks een prettige middag.

Alex Vrancken

Bedankt voor de mooie screens. Gemakkelijk geplaatst en afgesteld.
Prima afwerking.

Goedemiddag Alex,
Bedankt voor het leuke / attente berichtje. Geniet van de aankoop en wens jullie een prettige middag.
Rolluiken33

M Verstappen

Er was iets kapot aan ons rolluik. Onze leverancier was wegens omstandigheden gestopt. Store33 heeft dit snel voor ons opgelost. Top service!!

Goedemorgen Verstappen,
Bedankt voor het leuke bericht. Graag gedaan nogmaals.
Rolluiken33 BV

Spaanderman

Zeer goed, hoewel de levering later was dan verwacht werd er wel snel op de mail gereageerd. Spullen werden volgens de bemating geleverd en keurig netjes ingepakt! Een dagje werk en twee elektrische... Zeer goed, hoewel de levering later was dan verwacht werd er wel snel op de mail gereageerd. Spullen werden volgens de bemating geleverd en keurig netjes ingepakt! Een dagje werk en twee elektrische rolgordijnen netjes op hun plek :)

Goedemorgen Spaanderman,
Bedankt voor het leuke bericht. Graag gedaan, excuses nogmaals voor de lichte vertraging en geniet van de aankoop.

CorWassink

Zeer Slecht, plise gordijnen zijn na 5 weken nog niet geleverd! Zie nu op de website dat ze ook gewoon 2 weken dicht zijn en onbereikbaar vanwege vakantie. Maar mijn 3 emails van voor de vakantie is... Zeer Slecht, plise gordijnen zijn na 5 weken nog niet geleverd! Zie nu op de website dat ze ook gewoon 2 weken dicht zijn en onbereikbaar vanwege vakantie. Maar mijn 3 emails van voor de vakantie is er ook maar slechts 1 van beantwoord en dat met een standaard email, ze reageren niet op mijn vraag dat ze niet voldoen aan de 10 werkdagen die ze beloven. Heb nu het gevoel 430 euro kwijt te zijn, na 5 weken nog niet eens een leverdatum!

Snap niet dat sommige mensen

Willems

Klant vriendelijk goede aflevering van overkanping

Goedemorgen Peter,
Bedankt voor het leuke bericht en graag gedaan. Geniet van de aankoop en wens je een zonnige ochtend.

Kreft

Sinds 2019 electrische rolluiken van dit bedrijf, vanaf het begin problemen gehad met de kwaliteit en afstelling. Nu na 3,5jr. 2 van de 3 moeten vervangen worden.......wat een ...........product

Goedemiddag Kreft,
Goedemiddag Kreft,
Dank voor het bericht. Bij de rolluiken met motor zijn de eindposities erg van belang om deze juist af te stellen bij de montage. Indien deze eindposities niet juist in de motor zitten of afgesteld zijn heeft dit belasting op de ophangveren en laatste lamel van een rolluik. Door enige tijd kan dit voor problemen zorgen zoals schade op lamel of lamel afbraak of .... Bekijk op onze website bij Tips & Tricks voor de juiste afstelling van de desbetreffende motor.
Zoals naar u is toegezonden zullen we deze uit coulance hierin kosteloos toesturen zodat u weer een functionerend rolluik heeft.

Jordy

Deuren besteld, 3 mails gestuurd over de afgelopen 2 weken. Geen enkele reactie. Deur nog altijd niet tijd geleverd (bouw staat al week stil) en ook telefonisch onbereikbaar. Waardeloos.