7.9/10
8.1/10
7.9/10

Prima voorbereiding en realisatie van de plaatsing

Persoonlijke aandacht en betrokkenheid. De klant is koning.

Klacht is netjes opgelost, we kunnen weer heerlijk stoken. Schoorsteenveger zeer vriendelijk. Toch graag een aandachtspunt voor de planning!

De schoorsteenvegers zijn aardig en vakkundig

Arjen

Service is correct en goed maar de snelheid behoeft verbetering. Komende vrijdag nog even afwachten (bezoek Fero) maar het lek is denk ik nu boven water na 2 maanden. Moderne techniek, maar techniek...

Geduld en naar client luisteren

Reactie Stokertje.nl:

Geachte meneer De Ree, Beste Arjen, hartelijk dank voor uw review en fijn dat u inmiddels kunt gaan genieten van uw pelletkachel. We wensen u heel veel plezier hiermee. Hartelijke groet, 't Stokertje

Gerard

Het glazen ruitje van mijn Janus houtkachel was stuk.
Dit is gerepareerd door het Stokertje en de kachel oogt weer als nieuw.
We zijn erg blij met het resultaat!

Professionele en snelle afhandeling. Reparatie erg goed en snel.

Jeff

Passende offerte, goede uitvoering en creatief in het oplossen van onvoorziene zaken.

Afspraak en uitvoering conform offerte.

Geachte heer van den Buijs,

We willen u erg bedanken voor uw terugkoppeling. We hopen dat u weer veel plezier mag beleven aan uw kachel. Graag zien we u in de toekomst terug in een van onze showrooms.

Met warme groeten en veel stookplezier,
't Stokertje.

Hooijmeijer

Aardige mensen, geven een goed advies

Geachte heer Hooijmeijer,

Ontzettend bedankt voor deze beoordeling. We willen u veel plezier wensen met uw nieuwe Beaufort. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze showrooms.

Met warme groeten en veel stookplezier,
't Stokertje.

J.Brobbel

Zeer ervaren personeel, zowel verkoop als installatie monteurs.

Meedenkend bedrijf waar klant voorop staat.

Geachte heer Brobbel,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We streven er altijd naar om onze klanten zo veel mogelijk te bedienen bij haar wensen en behoeften. Goed om te horen dat dit in uw geval ook zo heeft mogen uitpakken.

Uiteraard proberen we uw tip ook te verwerken in onze organisatie.

We hopen dat de Olaf bevalt en u er veel stookplezier aan over zult houden. Ook hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

R Botter

Was de 2de kachel die we gekocht hebben...allebei bij het stokertje. Goed bevallen dus na de eerste kachel

Klant vriendelijk

Beste heer/mevrouw Botter,

Vooraf willen we u erg bedanken voor deze beoordeling. Ook bedanken we u voor u voortdurende vertrouwen in onze organisatie.

We zorgen ervoor dat deze punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie en hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Tot slot willen we u ook met uw nieuwe haard weer ontzettend veel stookplezier wensen.

't Stokertje

Onze ervaring was goed. Klantvriendelijk en ze namen de tijd voor ons.

De snelheid van het sturen van de offerte.

Geachte meneer/mevrouw Bergsma,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen uw terugkoppeling verwerken in onze organisatie.

We willen u veel stookplezier wensen met uw nieuwe inzethaard en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Arno Visser

Prima communicatie. Goed overleg. Prima offerte die duidelijk is. Tijdens installatie wat vergeten maar prima opgelost.

Informatie en communicatie over producten/ advies/ plaatsing etc.

Reactie Stokertje.nl:

Bedankt voor uw positieve review, maar ook voor uw feedback over de subsidie-aanvraag. We kunnen ons voorstellen dat dat ingewikkeld is geweest om vanuit Spanje te regelen. We wensen u verder veel stookplezier met de kachel.