7.9/10
8.1/10
7.9/10

Jeff

Passende offerte, goede uitvoering en creatief in het oplossen van onvoorziene zaken.

Afspraak en uitvoering conform offerte.

Geachte heer van den Buijs,

We willen u erg bedanken voor uw terugkoppeling. We hopen dat u weer veel plezier mag beleven aan uw kachel. Graag zien we u in de toekomst terug in een van onze showrooms.

Met warme groeten en veel stookplezier,
't Stokertje.

Hooijmeijer

Aardige mensen, geven een goed advies

Geachte heer Hooijmeijer,

Ontzettend bedankt voor deze beoordeling. We willen u veel plezier wensen met uw nieuwe Beaufort. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze showrooms.

Met warme groeten en veel stookplezier,
't Stokertje.

J.Brobbel

Zeer ervaren personeel, zowel verkoop als installatie monteurs.

Meedenkend bedrijf waar klant voorop staat.

Geachte heer Brobbel,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We streven er altijd naar om onze klanten zo veel mogelijk te bedienen bij haar wensen en behoeften. Goed om te horen dat dit in uw geval ook zo heeft mogen uitpakken.

Uiteraard proberen we uw tip ook te verwerken in onze organisatie.

We hopen dat de Olaf bevalt en u er veel stookplezier aan over zult houden. Ook hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

R Botter

Was de 2de kachel die we gekocht hebben...allebei bij het stokertje. Goed bevallen dus na de eerste kachel

Klant vriendelijk

Beste heer/mevrouw Botter,

Vooraf willen we u erg bedanken voor deze beoordeling. Ook bedanken we u voor u voortdurende vertrouwen in onze organisatie.

We zorgen ervoor dat deze punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie en hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Tot slot willen we u ook met uw nieuwe haard weer ontzettend veel stookplezier wensen.

't Stokertje

Onze ervaring was goed. Klantvriendelijk en ze namen de tijd voor ons.

De snelheid van het sturen van de offerte.

Geachte meneer/mevrouw Bergsma,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen uw terugkoppeling verwerken in onze organisatie.

We willen u veel stookplezier wensen met uw nieuwe inzethaard en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Arno Visser

Prima communicatie. Goed overleg. Prima offerte die duidelijk is. Tijdens installatie wat vergeten maar prima opgelost.

Informatie en communicatie over producten/ advies/ plaatsing etc.

Reactie Stokertje.nl:

Bedankt voor uw positieve review, maar ook voor uw feedback over de subsidie-aanvraag. We kunnen ons voorstellen dat dat ingewikkeld is geweest om vanuit Spanje te regelen. We wensen u verder veel stookplezier met de kachel.

Floortje

Goed bedrijf, uitstekende uitleg, fijne contacten mee opgedaan. De uitvoering na aankoop was oerfect. Alles werd tot in details keurig netjes afgewerkt. Alle aspecten van brandveiligheid werden...

Er werd goed doorgevraagd, waardoor wij een prima advies hebben gekregen voor de aanschaf van de pelletkachel.

Beste Floortje,

Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zullen ervoor zorgen dat deze punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie.

Als u nog vragen heeft met betrekking tot stoken kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen.

We hopen dat de pelletkachel bevalt en u er heel veel stookplezier aan overhoud. Ook hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

't Stokertje

Vorig jaar een gaskachel gekocht

Geachte meneer/mevrouw,

Graag wil ik u op deze wijze heel erg bedanken voor uw terugkoppeling. We hopen dat u veel van uw gaskachel zult genieten.

R. Zondag

Prettig en sfeervol.

Meedenkend, no nonsens mentaliteit

Geachte meneer/mevrouw Zondag

Ontzettend bedankt voor uw beoordeling. We zorgen ervoor dat de door u aangegeven sterke punten worden gehandhaafd binnen onze organisatie.

Bij deze wil ik u graag veel stookplezier wensen en hoop u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

't Stokertje

We hebben goede adviezen gekregen en er werd mee gedacht met onze situatie qua mogelijkheden. De kachel werd heel vakkundig geplaatst door aardige mensen.

Het persoonlijke contact en de betrokkenheid bij de woonsituatie.

Reactie Stokertje.nl:

Namens 't Stokertje willen we u ontzettend bedankten voor deze review. We hopen dat we u in de toekomst weer in een van onze vestigingen mogen ontvangen. Ook hopen we dat u veel van de kachel zult genieten.