Zeer deskundig bedrijf, zowel wat betreft typen kachels en de adviezen daarover als rondom de installatie van de kachel inclusief rookkanaal.

Vakkundig advies bij de aanschaf van de kachel waarbij rekening gehouden wordt met de plaats waar de kachel komt te staan. Verder is een 'inspectie' vooraf aan plaatsing van de kachel aan te... Vakkundig advies bij de aanschaf van de kachel waarbij rekening gehouden wordt met de plaats waar de kachel komt te staan. Verder is een 'inspectie' vooraf aan plaatsing van de kachel aan te bevelen, dit wordt gedegen gedaan zodat er daarna een offerte op maat komt voor de hele installatie. Zeer bekwame monteur bij de plaatsing, goede uitleg over de kachel e.d.

A Burger

Superblij mee. Ze denken goed mee met de thuissituatie. Werken alles netjes af volgens afspraak.

Goedkoopste prijs voor houtkachel. Manier van werken is toegespitst op de thuissituatie en in overeenstemming met de wensen.

Perongelijk een review achtergelaten op de verkeerde webshop, excuses hiervoor! Ondanks dat reageerde de klantenservice erg netjes en behulpzaam!

Goede service

Ben le Belle

Gratis stookcursus gevolgd, over alles wat je moet weten om zo optimaal mogelijk te stoken.

Enorm veel vakkennis, uitgelegd in begrijpelijke taal, door vriendelijke mensen. Attente organisatie en aftersales

Bjorn Rietbroek

Warm onthaal; vriendelijke mensen; brede kennis.

Marion

Mooie zaak, veel keuze in kachels. Deskundig en vriendelijk advies. Een verschil van mening werd in goed overleg weer opgelost!

André de Deugd

Vriendelijke en gerichte behandeling

uitgebreide info en afspraak goed nakomen.

Y. Engelse

Een zeer goede ervaring mag ik wel zeggen: ik was op zijn minst op mijn hoede voor installatie omdat dit in het verleden door een bouwaannemer helemaal mis was gegaan.
Ik was dus een beetje...
Ik was dus een beetje wantrouwend toen een kachel werd geïnstalleerd.
Nou, dat was helemaal niet nodig, wat een prof van een installateur was dit. De kachel was niet zozeer ambachtelijk geïnstalleerd, maar het ging meer naar de kunstzinnige kant.
Zonder troep van betekenis, de monteur dacht zelfs nog mee over andere bouwtechnische zaken, waar ik zeker wat aan had.
Chapeau, oftewel petje af.

Zoals ik al aangaf, dit is een combinatie van ambacht en kunstzinnigheid.
Hoeveel kwaliteit wil je nog hebben.

Fam. Hofman

Uitstwkende voorlichting, prima service, zeer behulpzame en meedenkende installateur. Niets dan lof! Oh ja... En de kachel brandt als een tierelier. 😀

De monteur die de kachel kwam installeren verdient een vette bonus. Bereid om een extra mijl te gaan om de kachel perfect te plaatsen.

Henri

Arrogante partij. Leuke verkooppraatjes, maar slechte kennis over de kachel. De kachel die we gekocht hebben doet het verder prima, maar nu naar een paar jaar zijn er lasverbindingen van een stalen... Arrogante partij. Leuke verkooppraatjes, maar slechte kennis over de kachel. De kachel die we gekocht hebben doet het verder prima, maar nu naar een paar jaar zijn er lasverbindingen van een stalen strip opengesprongen binnen in de kachel. Gebeld met Stokertje, maar natuurlijk geen garantie, was uiteraard wel te verwachten. Dit zou aan het stookgedrag liggen, ahum. Dit antwoord geven ze toch altijd. Mijn inziens mag een lasverbinding nooit losspringen, maar goed. Als ze de kachel hebben verkocht hoef je van hen geen service te verwachten. Het probleem komt toch altijd door de klant.

Misleidende verkooppraatjes

Reactie Stokertje.nl:

Ter informatie: We hebben de heer Nijenhuis een e-mail gestuurd met verzoek om meer informatie zodat we dit uit kunnen zoeken en een oplossing kunnen vinden. Of een nadere uitleg kunnen geven. We... Ter informatie: We hebben de heer Nijenhuis een e-mail gestuurd met verzoek om meer informatie zodat we dit uit kunnen zoeken en een oplossing kunnen vinden. Of een nadere uitleg kunnen geven. We hadden namelijk zelf geen klacht van meneer Nijenhuis ontvangen, alleen online via Feedback Company. Helaas was meneer Nijenhuis niet bereid om zijn adres door te geven en een oplossing was niet meer nodig.
We hebben daarom de volgende reactie gestuurd:
Beste meneer Nijenhuis, we vinden het jammer dat u deze, behoorlijk negatieve, conclusies trekt op basis van uw gesprek met een medewerker. De organisatie is groter dan de mening/houding van een individuele medewerker. Ik heb geprobeerd uit te zoeken om welke kachel het gaat maar de naam Nijenhuis komt in ons systeem erg vaak voor, maar niet met het door u opgegeven mailadres. Daar kom ik dus helaas niet verder mee. We willen uw klacht graag serieus nemen en verder uitzoeken en een oplossing aandragen, maar als u hier geen prijs op stelt dan kunnen we inderdaad verder jammer genoeg niets voor u betekenen. We wensen u desondanks nog veel plezier met de kachel. Hartelijke groet, 't Stokertje