Informatie op de website of in de winkel

Jager

Zeer slecht, komen de afspraken die gemaakt zijn en op papier staan niet na en zijn ook te beroerd om mee te denken in een oplossing.
In november 2020 een haard besteld voor €9000,-, in mei zouden ze deze inmeten en in september plaatsen.
Nu blijkt dat ze pas in oktober kunnen inmeten en de kachel dan nog moeten bestellen. Dan is de hele verbouwing van ons huis al af, de stukadoor is al klaar en de oplevering al geweest. Dan kun je dus niet meer de kachel inbouwen. Wat een slecht bedrijf met nog slechtere klantenservice!

Geen!

Leren lezen wat er op de getekende offerte geschreven staat.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

We vinden het jammer dat u nog niet gereageerd heeft op ons aanbod voor een oplossing. Omdat u een review online heeft geplaatst hebben we geen andere keuze dan hier ook online te reageren. We zouden idd in mei komen kijken en hebben toen contact opgenomen voor een afspraak. Die kon toen nog niet gemaakt worden en daarom werd afgesproken dat u met ons contact op zou nemen zodra het wel kon. Daarna heeft u ons per mail de gegevens van uw aannemer verstrekt met de bedoeling om rechtstreeks afspraken met hem te maken. Dit hebben wij niet op die manier begrepen aangezien wij in afwachting waren van uw bericht wanneer we langs zouden kunnen komen. Verbouwingen lopen regelmatig uit en wij kunnen dit op afstand niet beoordelen. Een paar weken geleden heeft u ons hier pas over benaderd en inmiddels is de planning heel erg vol. Als we, zoals afgesproken was, in mei langs hadden kunnen komen, hadden we alles conform afspraak uit kunnen voeren. We hopen alsnog tot een oplossing te kunnen komen.

Score voor Stokertje Kachelparadijs: 0.5/5
Zou u 't Stokertje aanbevelen? Nee