Jung

Redelijk

Verkoop voorlichting

J. Schuurman

We zijn zeer tevreden over 't Stokertje! Mooi bedrijf met een grote showroom, waar deskundig personeel je netjes te woord staat. Daarna werd de kachel ingemeten en aangesloten bij ons thuis. Dat... We zijn zeer tevreden over 't Stokertje! Mooi bedrijf met een grote showroom, waar deskundig personeel je netjes te woord staat. Daarna werd de kachel ingemeten en aangesloten bij ons thuis. Dat werd met heel veel passie, plezier en deskundigheid gedaan.

Service, deskundigheid en goed personeel.

J. Wassink

Prima ervaring, vakkundig, komen afspraken na en goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een ruim assortiment aan houtkachels. In ons geval ging het om nieuwe houtkachel en het plaatsen van een... Prima ervaring, vakkundig, komen afspraken na en goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een ruim assortiment aan houtkachels. In ons geval ging het om nieuwe houtkachel en het plaatsen van een binnenpijp.

Nakomen van afspraken, vakkundig, uitstekende showroom met breed en diep assortiment. Plaatsing is ook prima verlopen op de afgesproken tijd en binnen de vooraf aangegeven duur. En het... Nakomen van afspraken, vakkundig, uitstekende showroom met breed en diep assortiment. Plaatsing is ook prima verlopen op de afgesproken tijd en binnen de vooraf aangegeven duur. En het belangrijkste, de houtkachel doet het uitstekend.

H. Gebben

De kachel is keurig geplaatst. Goed tevreden over het bedrijf.

De monteur heeft netjes gewerkt.

Jan Tuil

Klantvriendelijk

doen hun best om klanten te behouden en tevreden te stellen

Erg goed

ze doen wat ze beloven

Harry van Dijk

Uitstekend geïnstalleerd door vakmensen. Het had bij ons thuis nogal wat voeten in de aarde, maar ze gingen niet weg voordat klus geklaard was, complimenten!

Naast de duidelijke verkoopmedewerkers, waren het de monteurs die het verschil hebben gemaakt!

Zeer prettig, duidelijke communicatie en prima werk geleverd.

Duidelijke communicatie

Zeer goede ervaringen met ''t Stokertje.
Prettig contact met de medewerkers en een heel fijne installateur/monteur.
Wij zijn buitengewoon blij met ons stookkanaal.

Vriendelijk, klantgericht en de prijzen zijn aantrekkelijk.

Geen service gerichte benadering en slordige behandeling order.

?

Reactie Stokertje.nl:

Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden... Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden kunnen dragen. Dan hadden we namelijk een win-win situatie gehad, u als tevreden klant en wij een positievere review. Bij gebrek aan gegevens (naam/woonplaats) kunnen we dit helaas niet oplossen maar we bieden u bij deze in ieder geval onze excuses aan voor de teleurstellende ervaring. We wensen u tot slot heel veel stookplezier met de kachel! Hartelijke groet, Ilse Hoogland 't Stokertje