Bert

Houtkachel is geplaatst zoals overeengekomen. De monteur was deskundig. De contacten die ik met het bedrijf heb gehad verliepen goed. Afspraken werden nagekomen.

Communicatie

Werden vriendelijk te woord gestaan. Kundige installatie en uitleg.

Snelle levering en deskundigheid

B. Meier

Duidelijke uitleg

Klantgericht en goede communicatie. Snelle reactie met helder antwoord.

Helder, meedenken.

Meijerhof

Ik had al een inbouwhaard en wilde deze geïnstalleerd hebben in mijn nieuwe woning. Ik ben keurig voorgelicht over de mogelijkheden. Vervolgens is er iemand wezen kijken en heeft veel informatie... Ik had al een inbouwhaard en wilde deze geïnstalleerd hebben in mijn nieuwe woning. Ik ben keurig voorgelicht over de mogelijkheden. Vervolgens is er iemand wezen kijken en heeft veel informatie gegeven en de installatie verliep vlekkeloos. Heel klantvriendelijk, verstand van zaken en goede service.

Bij het eerste telefonisch contact, sprak ik een mevrouw die precies wist waar ze het over had. De meneer van de planning denkt goed mee en de monteur werkte netjes, schoon en adequaat.

G.Resseler

Zeer goede ervaring met jullie bedrijf

komen de afspraak goed na

Klaas Mulder

Een Geurts kachel gekocht bij het stokertje in Joure. 8 weken daarna geplaatst door twee doorgewinterde installateurs die meedenken en terplekke oplossingen bedenken. Top.

Duidelijke communicatie.

Laat te wensen over

In de winkel in Joure erg netjes en vriendelijk geholpen tijdens de aankoop van onze kachel.

Jan Thijmen de Groot

Goede ervaring, duidelijk en oprecht. Probleem oplossend en vakmensen.

Soepel en meedenkend

Ervaring was goed.