Reviews

8.1 / 10
420 beoordelingen
Schrijf beoordeling

85% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8/10
Informatie op de website of in de winkel
8/10
Klantvriendelijkheid
8.2/10

420 Reviews

geen

4/10
(Bewerkt)

Heb tot nu toe een zeer slechte ervaring met 't Stokertje
Op 27 februari heb ik een mail gestuurd over onderdelen van een kachel
Kreeg 1 maart bericht terug hierover over, men wilde graag...
Heb tot nu toe een zeer slechte ervaring met 't Stokertje
Op 27 februari heb ik een mail gestuurd over onderdelen van een kachel
Kreeg 1 maart bericht terug hierover over, men wilde graag de nr's van de onderdelen weten.
Hier gelijk op gereageerd en sindsdien niets meer van hun gehoord.
Nog 2x een mail gestuurd of ze al iets wisten, hier is niet op gereageerd.

N.a.v. deze beoordeling heeft 't Stokertje eindelijk gereageerd en heeft zijn excuses aangeboden.
Ik heb nu naar paar dagen wel de prijzen van de onderdelen doorgekregen.
Jammer dat je daarvoor eerst iemand slecht moet beoordelen.

Sterke punten

Tot nu toe geen

Verbeterpunten of tips

Zorgen dat jullie op tijd reageren en zorgen dat jullie telefonisch te bereiken zijn.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Hoekstra, hartelijk dank voor uw review en feedback. We begrijpen uw reactie en redenatie maar een reminder of klacht bij onszelf is doeltreffender dan een review. Dan hadden we u ook... Beste meneer Hoekstra, hartelijk dank voor uw review en feedback. We begrijpen uw reactie en redenatie maar een reminder of klacht bij onszelf is doeltreffender dan een review. Dan hadden we u ook sneller kunnen helpen. Het probleem was namelijk dat de medewerker die voor u de aanvraag had gedaan nog geen reactie gekregen had. Zoals u gemerkt heeft, geven wij de informatie meteen door als wij een antwoord voor u hebben. In dit geval ging het over verschillende schijven. We hopen dat we u verder goed van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, 't Stokertje Kachelparadijs.


Marco

10/10

Ondanks sneeuw een kijkje genomen in dit Kachelparadijs. Gezellig wandelaars en nog wat gerichte bezoekers. Moest zelfs even wachten. Na een kopje koffie en broodje uit een kachel kwam een senior op... Ondanks sneeuw een kijkje genomen in dit Kachelparadijs. Gezellig wandelaars en nog wat gerichte bezoekers. Moest zelfs even wachten. Na een kopje koffie en broodje uit een kachel kwam een senior op ons af. Hij nam ons mee door de verschillende soorten houtkachels. Uiteindelijk besloten voor een convectiekachel te gaan Beaufort. Hier kwam ook dat broodje uit. Ze komen binnen kort kijken voor het rookkanaal. Wij kunnen niet wachten tot het kacheltje ook bij ons zo snort. Een goed advies en leuke ontvangst.

Sterke punten

Beleving en deskundigheid


Jean

8/10
(Bewerkt)

Vriendelijk & Aandacht

Sterke punten

Denken in oplossingen


Familie Hagen-Rinsma

5/10
(Bewerkt)

Zeer slechte bereikbaarheid telefonisch helemaal niet, reageren niet op mail, niet op ingevuld vragen formulier terwijl wij toch echt een storing hebben in de bij Stokertje aangeschafte pellet... Zeer slechte bereikbaarheid telefonisch helemaal niet, reageren niet op mail, niet op ingevuld vragen formulier terwijl wij toch echt een storing hebben in de bij Stokertje aangeschafte pellet kachel. Na het plaatsen van de Revieuw direct contact gehad met excuses voor late reaktie. Dat is Prima

Verbeterpunten of tips

Het had een goede indruk gemaakt als t stokertje ons als klant met een onderhoudscontract voor een Edil Kamin kachel eerder had geinformeerd dat zij dit jaar geen dealer meer zijn. Er is nu een... Het had een goede indruk gemaakt als t stokertje ons als klant met een onderhoudscontract voor een Edil Kamin kachel eerder had geinformeerd dat zij dit jaar geen dealer meer zijn. Er is nu een afspraak gemaakt, dus hopelijk gaat dat uiteindelijk ook goed komen.


Klaas Schipper

10/10

Op dindag 21 februari 2023 naar Stokertje in Orvolte gereden. Eigenlijk even kijken en ons laten informeren over een speksteenkachel. Zelf hebben wij een gietijzeren kachel. In de winkel werden wij... Op dindag 21 februari 2023 naar Stokertje in Orvolte gereden. Eigenlijk even kijken en ons laten informeren over een speksteenkachel. Zelf hebben wij een gietijzeren kachel. In de winkel werden wij opgewacht door een in mijn ogen nog een jonge man. Mijn eerste gedachte ik wil eigenlijk een iets oudere ervaren verkoper. Na mijn vraag of hij dacht iets meer te weten over speksteenkachels dan ik was het antwoord ""laten we het proberen".
Coen (zo heet de jonge man) geweldig, vakkundig, vriendelijk, enthousiast. Wist op al onze vragen een goed antwoord te geven. Met zijn adviezen zij wij naar huis gereden. Lang hebben wij niet nagedacht en 2 dagen later hebben wij onder het genot van een kop koffie een handtekening gezet voor de koop van een Altech Nobles depot. Coen goed gedaan en bedankt.

Sterke punten

Klantvriendelijk, vakkundig en enthousiast!

Verbeterpunten of tips

Kan niks bedenken


Cynthia

1/10

Nooit weer

Sterke punten

Mensen in de steek laten

Verbeterpunten of tips

Beter voor de klanten zijn, die belachelijk veel geld bij jullie uitgeven voor iets wat totaal niet werkt. En als er dan contact over gezocht word niet de mensen afschepen of negeren.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte mevrouw Van Urk, we vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren. U heeft een pelletkachel bij ons gekocht welke door u zelf geinstalleerd is. We hebben onze leverancier hierbij betrokken en... Geachte mevrouw Van Urk, we vinden het jammer dat u dit zo heeft ervaren. U heeft een pelletkachel bij ons gekocht welke door u zelf geinstalleerd is. We hebben onze leverancier hierbij betrokken en zij rekenen inregelkosten om de kachel goed te programmeren op het moment dat de kachel niet door een installateur aangesloten is. Helaas moest u de afspraak die gemaakt was afzeggen door verdrietige omstandigheden aan uw kant, dat vinden we heel erg vervelend voor u maar dit is rechtstreeks tussen u en onze leverancier afgesproken en wij zijn hier niet bij betrokken. Inmiddels is een nieuwe afspraak gemaakt. Hartelijke groet, 't Stokertje


OT

2/10

Zeer slechte nazorg, haard is stuk, net over garantie heen, je wordt doorverwezen naar de fabriek, deze sturen je een monteur, er blijkt iets met het apparaat te zijn en de winkel wil geen... Zeer slechte nazorg, haard is stuk, net over garantie heen, je wordt doorverwezen naar de fabriek, deze sturen je een monteur, er blijkt iets met het apparaat te zijn en de winkel wil geen verantwoordelijkheid nemen, zij geven nergens thuis. Zij leggen de verantwoordelijkheid bij de monteur die juist zijn uiterste best heeft gedaan. Werkelijk niet netjes!

Sterke punten

geen

Verbeterpunten of tips

Telefonisch moeilijk te bereiken, altijd via een contactformulier of een bandje

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte mevrouw Tichelman, we vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent maar uw elektrische haard is ca. 3,5 jaar na aankoop kapot gegaan. De fabrikant heeft u in onze ogen een zeer coulant... Geachte mevrouw Tichelman, we vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent maar uw elektrische haard is ca. 3,5 jaar na aankoop kapot gegaan. De fabrikant heeft u in onze ogen een zeer coulant voorstel gedaan voor vervanging. Een ander alternatief is uiteraard reparatie van de haard. We hebben u een voorstel gedaan en zijn in afwachting van uw reactie. Hartelijke groet, 't Stokertje


Jack Boon

10/10

Bijzonder goed bedrijf, prettig om zaken mee te doen. Van verkoop tot installatie goede communicatie. Komen alle gedane beloften na. Prijs-kwaliteit dik in orde.

Sterke punten

communicatie


Van der Marel

2/10

Uitzoeken en plaatsen van kachel was duidelijk en primageregeld....alleen je moet als koper geen probleem krijgen met de kachel. Zijn slecht bereikbaar en geven ieder keer een ander antwoord, maar... Uitzoeken en plaatsen van kachel was duidelijk en primageregeld....alleen je moet als koper geen probleem krijgen met de kachel. Zijn slecht bereikbaar en geven ieder keer een ander antwoord, maar oplossing?? Service is ver te zoeken, in november gebeld en februari zou er een monteur komen nu die komt niet, want de volgende medewerker begint over een contract dat ons nooit is aangeboden en waar wij dus geen weet van hebben.

Sterke punten

Installeren en daarna mag je het zelf uitzoeken!

Verbeterpunten of tips

Eerlijk naar de cliënt na installatie

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Van der Marel, We hebben al persoonlijk met u gemaild over dit probleem met uw kachel die u in 2018 bij ons gekocht heeft. We hebben in deze mail uitgelegd dat u sinds 2018 helaas geen... Beste familie Van der Marel, We hebben al persoonlijk met u gemaild over dit probleem met uw kachel die u in 2018 bij ons gekocht heeft. We hebben in deze mail uitgelegd dat u sinds 2018 helaas geen onderhoudscontract met ons (of een ander bedrijf) afgesloten heeft en daarom kunnen wij u pas helpen als u aan de beurt bent. In deze drukke tijd vinden wij het namelijk niet eerlijk om u eerder te gaan helpen dan klanten waar wij elk jaar het onderhoud uitvoeren. Ook een gashaard heeft jaarlijks onderhoud nodig zodat er voorkomen kan worden dat de haard storingen vertoont in de tijd van het jaar dat u 'm graag wilt gebruiken. We hebben u alsnog een onderhoudscontract aangeboden en zijn in afwachting van uw reactie. Hartelijke groet, 't Stokertje


Jan Okken

10/10

Ruime keuze op de site en ook in de winkel in Orvelte. Door de run op houtkachels was het belachelijk druk. Toch vlot, vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Door de grote vraag waren veel... Ruime keuze op de site en ook in de winkel in Orvelte. Door de run op houtkachels was het belachelijk druk. Toch vlot, vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Door de grote vraag waren veel kachels alleen op de lange termijn leverbaar helaas. Wel een geschikte kachel gevonden en er zou binnenkort iemand langskomen om de situatie bij ons thuis te bekijken.
Na ca. 2 maanden werd er een afspraak gemaakt voor die inspectie. Dat was echt nodig, want isolatie van de wand achter de kachel en luchtaanvoer vanuit de kruipruimte (die ook werd geïnspecteerd!) bleken een must. Daardoor werd het prijskaartje aanmerkelijk hoger en daar zijn we direct goed over geïnformeerd.
Na ca. 6 weken werd er een afspraak gemaakt voor het plaatsen van de kachel. Dat is volgens afspraak deskundig uitgevoerd.
We genieten nu dagelijks van een knapperend haardvuur en zijn heel tevreden over het stokertje. Dit hadden we minstens 10 jaar eerder moeten doen.

Sterke punten

Deskundig en klantvriendelijk. De duidelijke afspraken worden ook nagekomen.

Verbeterpunten of tips

-