Afspraak is afspraak bij “ t Stokertje”. Stokertje heeft mensen in dienst die weten waar ze het over hebben. Er word geen onzin verkocht.

Nvt

Perfect

Men heeft kennis van zaken en weet waar men over spreekt

IMKE ZEILSTRA

Wij hebben goede ervaringen met 't Stokertje, zowel de adviezen in de winkel als het inmeten thuis en de plaatsing van de kachel.
Allemaal klantvriendelijk

De overzichtelijke presentatie van de modellen.
De adviezen voor een weloverwogen keuze

Ron

Ik ben zeer teleurgesteld in de handelswijze van dit bedrijf.
Ik ben zeer teleurgesteld in de handelswijze van dit bedrijf.
Men biedt op de website een kachel aan die achteraf (nota bene na eigen achterhalen) niet leverbaar is, vervolgens is er geen communicatie, heb ik diverse malen gebeld en mail gestuurd maar kreeg daar geen antwoord op. Men komt pas weken later na aandringen over de brug met het terugstorten van de betaling.
Zeer onprettige ervaring. Helaas genoodzaakt deze recensie te schrijven.
Het Stokertje biedt de kachel overigens nog steeds op de website aan. Na al dit gedoe had ik gehoopt de kachel daar niet meer aan te treffen.

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer Ariens, wij kregen tot onze grote schrik een melding van uw review via Trustpilot en Feedback company waaruit blijkt dat u erg ontevreden bent. Gezien uw omschrijving kunnen we ons dat... Beste meneer Ariens, wij kregen tot onze grote schrik een melding van uw review via Trustpilot en Feedback company waaruit blijkt dat u erg ontevreden bent. Gezien uw omschrijving kunnen we ons dat goed voorstellen. We vinden het ontzettend vervelend dat onze fabrikant dit product niet meer kan leveren en daarom willen wij u bij deze allereerst onze excuses aanbieden. We hebben een omvangrijk assortiment en soms komen we er pas na bestelling door de klant er achter dat een product niet meer leverbaar is. Dit is inmiddels ook aangepast op onze website. We vinden het jammer dat u geen klacht bij ons ingediend heeft, wij hadden natuurlijk liever zelf uw klacht ontvangen zodat we sneller hadden kunnen reageren en een passend, alternatief aanbod hadden kunnen doen om onze excuses ook kracht bij te zetten. We hebben u inmiddels meerdere keren een bericht gestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen. We hopen alsnog op uw reactie en willen u bij voorbaat bedanken voor de moeite.
Hartelijke groet, Ilse Hoogland van ‘t Stokertje

Will

Goede service en voorlichting, behulpzame verkoper en nazorg. Zie foto. Van een Dimplex Bach sfeerhaard zelf een levensechte speksteenkachel gebouwd. Een echte blikvanger in onze woonkamer.

Fijne warme en sfeervolle kachelzaak in Orvelte.

Kloekhorst

Na enige miscommunicatie is alles beurs af geleverd en de kachel brandend en netjes opgeruimd achter gelaten. Vriendelijke monteur.

Vriendelijk, Netjes

De verkoper had kennis van zaken, men was eerlijk over de installatie kosten, de afspraken klopten, de monteur was kundig. Goeie ervaring.

Veel keus en veel ervaring.

Koppes

Houtkachel gekocht

Veel informatie over de soorten kachels

Positief

Vlotte reactie terug op vragen en/of problemen

Aling

Kennis en ervaring straalt het uit, super gastvrij en ruime keus.

Hoeveelheid kachels, bekwaam personeel