8.3/10
8.3/10
8.5/10
8.1/10

Jurgen Spies

’t Stokertje heeft het recht om Spam, Kwetsende en Ongewenste berichten te verwijderen…..
Dat zal dan ook vast gebeuren hoewel het geen Spam is, niet Kwetsend voor ’t Stokertje maar het zal...

De afhandeling van onze klacht is van hogerhand heel snel en adequaat opgepakt.
Mijn advies is dan ook om bij een klacht per direct dit via de site te doen en noet via verkopers etc.

Lintvelt

Zeer goede service. Goed en eerlijk advies. Wij kochten een veel goedkopere kachel dan we van plan waren omdat deze beter was voor onze kleine woonkamer. Snelle levering en installatie!

Eerlijk advies, snelle levering

Sharon Min

Goed advies gekregen, al vanaf het moment van offerte. Ook de mensen die de haard kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en gaven veel informatie.

klantvriendelijk, servicegericht, veel kennis bij de medewerkers

Monteur prima. Verkoop en service waardeloos. Arrogant personeel, alleen maaro uit op geld.

Nette monteur

I. Hoogland-van Dalfsen

Uitgebreide showroom, veel keuze en goede voorlichting

Groot assortiment en veel aanbiedingen

Goed bedrijf, goede service en mooie kachel.

Kachel is helemaal wat hij moet zijn. Prima instalateur die de pijp direct op kleur heeft gespoten en prima werk geleverd heeft.

Goede voorraad, hulpvaardig

Afhandeling

Perfect!

Plezierige verkoper mee denkend en flexibel.
En erg fijne mensen die de kachel hebben geplaatst ! Zeer correct en keurig werk geleverd! Kortom zeer tevreden over het Stokertje!!!

J. Van der Pijl

Wat betreft de aanschaf van de kachel werd er een goede prijs voorgesteld. Verkoper ging er wel vanuit dat koper precies wist wat de mogelijkheden van inbouw waren. Had graag even gaan zitten om...

Verkopen de goede merken.
Wij hebben een zeer goede installateur (Manfred) getroffen (ZZP-er) die rustig, heel netjes en betrokken werkte.