8.5/10
8.1/10

Jørna van Wingerden

Onlangs een pelletkachel gekocht bij t Stokertje. We liepen tegen wat problemen aan, maar dat is keurig netjes opgelost!

meedenken

Ik ben met dank aan ‘t Stokertje een tevreden bezitter van een mooie Dick Geurts houtkachel.

Advies.

Gerard

Erg goed geholpen. Demo model gekocht. Meerdere stammetjes waren tijdens transport gebroken, maar na één telefoontje werden er nieuwe afgeleverd. TOP service dus.

Service

Wat een aanfluiting en totale verspilling van ons vertrouwen, benzinegeld en tijd. Vanuit Breda naar Epe gereden vanwege de zogenaamd scherpe prijzen en landelijke dekking. Zodra bekend werd dat de...

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer en mevrouw, We vinden het heel erg jammer dat u deze review anoniem heeft geplaatst want we hadden u graag persoonlijk onze excuses aangeboden en u te woord gestaan. Helaas klopt uw mailadres niet dus kunnen we ook niet benaderen. Mocht u dit nog zien/lezen dan willen we u verzoeken om een bericht te sturen naar klacht@stokertje.nl, daar waar een klacht in ieder geval bij onszelf terecht komt en we kunnen reageren alvorens het meteen online en openbaar komt zonder dat we onszelf kunnen verdedigen en een oplossing aan kunnen bieden. We hebben uw klacht uiteraard serieus genomen en navraag gedaan bij onze verkoopmedewerker. Hij geeft aan dat hij u uitgebreid advies gegeven en te woord gestaan heeft. Hij had een heel ander gevoel bij het gesprek en ook de termijnen die u noemt lagen een beetje korter, maar een feit blijkt dat u ontevreden bent en daarvoor zouden we u graag persoonlijk excuus aanbieden en u te woord staan. De reden van een lange levertijd is dat we helaas erg veel last hebben van de lange, warme zomer waardoor er weinig spreiding is en ons seizoensbedrijf nog meer last heeft van piekbelasting dan anders omdat iedereen nu tegelijk een kachel of haard geïnstalleerd wil hebben. Een dergelijke piekbelasting is moeilijk op te vangen en dat hadden wij ontzettend graag anders gezien, net zoals u en vele anderen. We hopen op deze manier toch nog uw klacht beantwoord te hebben. Hartelijke groet, 't Stokertje

Subelack

Prettige communicatie helder en duidelijk,vlotte werklui

ja kreeg goede informatie

Jerry Schrijn

Erg goed en vriendelijk geholpen in Orvelte. Aankoop en installatie ten volle tevredenheid gebeurd . Zeer vakkundig personeel !

Sterke punten dit bedrijf zijn goede vakkennis en goede prijs /kwaliteit !

Berends

Direct al bij binnenkomst was het een prettige ervaring. Geïnteresseerd in de klant. Kennis van zaken. Prettige voorgesprekken. Tot aan de aflevering en plaatsing van de kachel lof.

Vooral de kennis en de prettige gesprekken.

Plezierig en correct

monteur die de kachel kwam plaatsen, TOP kerel.

f.c.overwijk

Ik kan geen ervaring toe kennen omdat wij de eerste keer is dat met stokertje in aan raking
bent gekomen

nee