Douwe Zwaga

Toen wij (Jannie en Douwe) besloten om onze houtkachel te vervangen voor een elektrische kachel waren we al heel gauw ' ut e rie' ( Fries voor 'wat we wilden). Op naar het 'Stokertje' in Joure waar... Toen wij (Jannie en Douwe) besloten om onze houtkachel te vervangen voor een elektrische kachel waren we al heel gauw ' ut e rie' ( Fries voor 'wat we wilden). Op naar het 'Stokertje' in Joure waar we geweldig geholpen zijn door Aise

Overzichtelijk, informatief

Ton Pleijsier

Beaufort 8kw kachel laten plaatsen.
Schoorsteen op rietgedekte kap zeer vakkundig geplaatst.

Snel en efficiënt gewerkt

T.S.

In eerste instantie werd er erg traag gereageerd. Uiteindelijk bleek het showroommodel wat ik online had gekocht dubbel te zijn verkocht. Tip: als je online een showroommodel koopt bij deze winkel,... In eerste instantie werd er erg traag gereageerd. Uiteindelijk bleek het showroommodel wat ik online had gekocht dubbel te zijn verkocht. Tip: als je online een showroommodel koopt bij deze winkel, altijd of vooraf of meteen erna even bellen om te checken of de koop echt door kan gaan. Wel vriendelijk & eerlijk behandeld na klacht te hebben ingediend en er samen uit gekomen. Er toch voor gekozen om koop ongedaan te maken en elders te kijken. Financiële afhandeling ging zeer snel en voorspoedig. Volgens mij ben ik uitzondering op de regel als ik de andere reviews zo lees en de keurige afhandeling getuigd daar naar mijn mening ook van.

Goede afhandeling

Rob en Jantine

Een bedrijf dat zijn woord nakomt. Vriendelijke en bekwame mensen die staan voor hun product!

goede communicatie

Taco

Prime ervaring met klantenservice. Wat wisselende ervaring met installatie kachels. Twee keurig geïnstalleerd, de 3e, verreweg de duurste (!) wat minder. Wat moeite om contact te hebben over... Prime ervaring met klantenservice. Wat wisselende ervaring met installatie kachels. Twee keurig geïnstalleerd, de 3e, verreweg de duurste (!) wat minder. Wat moeite om contact te hebben over onderhoud daarna met de 1e lijn, 2e lijn (Klantenservice) prima.

Collectie, klantenservice

Sander

Positieve ervaring; prima service, prachtig eindresultaat

service, kwaliteit

Mark

Na maanden van zoeken. Kreeg ik de tip om jullie te vragen of jullie klipjes voor mijn raam van mijn kachel hadden. Deze hadden jullie niet maar konden wel gemaakt worden. Super. En wat een service.

Meedenkend. Service en contact

Van der Veen

Het bedrijf is groot en uitnodigend.
Vanaf het eerste moment van contact in het bedrijf in Orvelte, tot en met de plaatsing van onze uitgekozen kachel, is het contact plezierig verlopen. Het bedrijf is groot en uitnodigend.
De mensen waren direct, benaderbaar, kundig en lieten ons de ruimte allerlei alternatieven uit te zoeken.

Er was voldoende tijd, de verkopers waren in de buurt voor vragen en we hadden niet de indruk onder druk gezet te worden. In het bedrijf waren verkopers met veel verstand van zaken en ze gingen goed... Er was voldoende tijd, de verkopers waren in de buurt voor vragen en we hadden niet de indruk onder druk gezet te worden. In het bedrijf waren verkopers met veel verstand van zaken en ze gingen goed in op de specifieke situatie van ons, zal klaneten

Willem van Dijk

Vriendelijk, zakelijk en kundig advies verkregen in de showroom.
Gemaakte afspraken over plaatsing kachel en schoorsteen goed nagekomen

Goed en eerlijk advies

Vroon

Prettig geholpen in de winkel en een prima service bij het plaatsen van de kachel.

Veel keuze