Wouter

Extreem slechte klantervaring door levering incomplete, beschadigde kachel en het heeft lang geduurd voor hier een passende oplossing op kwam

goedkoop

J.Loonstra

Goede uitleg over onze haard gehad

Prima service

Els van Berkel

Top bedrijf

Trekken alles uit de kadt om je van dienst te zijn

Van Velthoven

Zeer klant vriendelijk en goede service.

Zeer goed en vriendelijk tewoordgestaangeen.

H.Hut

Na veel problemen te hebben gehad met de afstandsbediening van onze pelletkorrelkachel en daar ook een nota van kregen welke o.i onterecht was, hebben wij bezwaar gemaakt tegen de nota en... Na veel problemen te hebben gehad met de afstandsbediening van onze pelletkorrelkachel en daar ook een nota van kregen welke o.i onterecht was, hebben wij bezwaar gemaakt tegen de nota en voorgesteld om in alle redelijkheid dit op te lossen . Afgelopen zaterdag.20 februari j.l kregen wij een schrijven dat het STOKERTJE deze nota niet ging vervolgen.
Het spreekt voor zich dat wij dit genereus gebaar erg op prijs hebben gesteld. Blijkt weer eens uitdat STOKERTJE in Orvelte de service en nazorg van een klant erg serieus neemt

Service en openstaan voor goede nazorg.

Fam. Odabasi

Tevreden met alle hulp van het personeel bij 't Stokertje. We genieten heerlijk van de houtkachel!

Klantvriendelijk en reageert snel op vragen.

Reactie Stokertje.nl:

Dankuwel voor de goede feedback! we wensen u nog heel veel stookplezier. Hartelijke groet, 't Stokertje.

ernst van Genne

De kachel die werd aanbevolen, een Beaufort 6 kw. bevalt ons uitstekend, (ondanks dat ik dacht dat we een 8kw. moesten hebben).
De plaatsing verliep vlot, de uitleg daarbij was ook duidelijk....
De plaatsing verliep vlot, de uitleg daarbij was ook duidelijk. Bij onze vorige kachel " ontsnapte" er vaak wat rook naar de kamer bij het openen van het deurtje, wij dachten dat het altijd kwam door de slechte trek. Echter nu geen last meer van gehad, helemaal niet als de schoorsteen een beetje is opgewarmd. Dat scheelt een stuk stookplezier, hadden we het maar eerder gedaan!! Ook als je buiten ruikt merk je nauwelijks dat de kachel brand, dat was eerder wel anders.

Eerlijke en deskundige voorlichting gehad in Joure.

Marten

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen

Oplossingsgerichtheid, behulpzaam

harry kerssies

Prettige mensen, goede uitleg en veel keus

verstand van zaken

Rob

Gaskachel defect , iedereen afgebeld voor onderdelen , en ineens van een importeur de gouden tip , kachel laten repareren en deze snort weer tevreden , helemaal blij .

prima ontvangst , hielden zich aan de afgesproken reparatietijd .