Sander

Positieve ervaring; prima service, prachtig eindresultaat

service, kwaliteit

Mark

Na maanden van zoeken. Kreeg ik de tip om jullie te vragen of jullie klipjes voor mijn raam van mijn kachel hadden. Deze hadden jullie niet maar konden wel gemaakt worden. Super. En wat een service.

Meedenkend. Service en contact

Van der Veen

Het bedrijf is groot en uitnodigend.
Vanaf het eerste moment van contact in het bedrijf in Orvelte, tot en met de plaatsing van onze uitgekozen kachel, is het contact plezierig verlopen. Het bedrijf is groot en uitnodigend.
De mensen waren direct, benaderbaar, kundig en lieten ons de ruimte allerlei alternatieven uit te zoeken.

Er was voldoende tijd, de verkopers waren in de buurt voor vragen en we hadden niet de indruk onder druk gezet te worden. In het bedrijf waren verkopers met veel verstand van zaken en ze gingen goed... Er was voldoende tijd, de verkopers waren in de buurt voor vragen en we hadden niet de indruk onder druk gezet te worden. In het bedrijf waren verkopers met veel verstand van zaken en ze gingen goed in op de specifieke situatie van ons, zal klaneten

Willem van Dijk

Vriendelijk, zakelijk en kundig advies verkregen in de showroom.
Gemaakte afspraken over plaatsing kachel en schoorsteen goed nagekomen

Goed en eerlijk advies

Vroon

Prettig geholpen in de winkel en een prima service bij het plaatsen van de kachel.

Veel keuze

fam. Walhout

Goede ervaringen, bedrijf doet wat het zegt en levert service zonder dat je daar zelf achteraan moet

goede sfeer, zorgvuldig in uitvoering

Jung

Redelijk

Verkoop voorlichting

J. Schuurman

We zijn zeer tevreden over 't Stokertje! Mooi bedrijf met een grote showroom, waar deskundig personeel je netjes te woord staat. Daarna werd de kachel ingemeten en aangesloten bij ons thuis. Dat... We zijn zeer tevreden over 't Stokertje! Mooi bedrijf met een grote showroom, waar deskundig personeel je netjes te woord staat. Daarna werd de kachel ingemeten en aangesloten bij ons thuis. Dat werd met heel veel passie, plezier en deskundigheid gedaan.

Service, deskundigheid en goed personeel.

J. Wassink

Prima ervaring, vakkundig, komen afspraken na en goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een ruim assortiment aan houtkachels. In ons geval ging het om nieuwe houtkachel en het plaatsen van een... Prima ervaring, vakkundig, komen afspraken na en goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een ruim assortiment aan houtkachels. In ons geval ging het om nieuwe houtkachel en het plaatsen van een binnenpijp.

Nakomen van afspraken, vakkundig, uitstekende showroom met breed en diep assortiment. Plaatsing is ook prima verlopen op de afgesproken tijd en binnen de vooraf aangegeven duur. En het... Nakomen van afspraken, vakkundig, uitstekende showroom met breed en diep assortiment. Plaatsing is ook prima verlopen op de afgesproken tijd en binnen de vooraf aangegeven duur. En het belangrijkste, de houtkachel doet het uitstekend.

H. Gebben

De kachel is keurig geplaatst. Goed tevreden over het bedrijf.

De monteur heeft netjes gewerkt.