Je aankoop wordt beschermd

8.1/10
7.9/10
8.3/10
7.9/10

Goede voorlichting bij de aankoop
levering en montage volgens afspraak
monteur werkt heel netjes en in overleg met klant

professioneel bedrijf, weten waar ze het over hebben

Twee keer is de monteur niet gekomen zoals afgesproken in de loop van de ochtend.

Nannie Dorst

Super goed geholpen door 't Stokertje. Ik had een defecte deurknop van een min of meer antieke kachel. Deze was niet meer na te bestellen. De hendel is toen gratis gerepareerd!

Ook nog eens binnen een week afgehandeld en de communicatie verliep eveneens bijzonder vlot.

Fam. Van Lent

Wij hebben zeer slechte ervaringen met het 't Stokertje en spijt dat wij onze kachel hier hebben gekocht.

Allereerst verloopt o.a. communicatie na aankoop van de houtkachel zeer...

Breed assortiment in winkel

Familie neele

Enige nuance als aanvulling op onderstaande:
het word niet gewaardeerd als men hier een negatieve recensie plaatst op basis van ervaringen indien men zelf niet eerst contact heeft opgenomen...

Monteur kan goed figuurzagen

L Plompen

Zeer goede ervaring Tegemoetkomend in de informatie Geweldig in de uitvoering Twee vaklui die uitstekend werk leverden

de monteurs!!!! en de verkoper die ons aan de actie herinnerde

Van Altena - Quant

Prima. Zeer deskundig en behulpzaam.

kennis en servicegerichtheid

Derrik

Wij zijn erg tevreden over 't Stokertje. Zij hebben perfect advies gegeven over welke kachel er in onze schouw past waardoor deze nu echt naadloos is ingebouwd.

Vakkundig advies
Persoonlijke benadering
Bekwame installateurs

A.Veuger

We hebben een prettige ervaring met de medewerkers, en ook de informatie die we kregen was zeer deskundig en uitgebreid. ook de man die de kachel installeerde was zeer vriendelijk en werkte ook...

De afspraak betreffende de levering van het product was zeer correct, evenals de installatie. ook de rommel die vrijkwam werd keurig opgeruimd en meegenomen.

Door het uitgevoerde onderhoud een week geleden gevraagd of we iets over 't Stokertje wouden plaatsen. Nu hebben we in het voorjaar van 2017 een DRU Trio laten plaatsen.

Vooraf al enig...

Alles in 1 hand service en voorbereidende werk!
Klantgerichte werkwijze