Informatie op de website of in de winkel

Visser Van Reeuwijk

Oplichters

Niet

Alles

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

We hebben in middels in goed overleg nadere afspraken gemaakt maar i.v.m. vakantie zal de review pas later aangepast gaan worden.

Mir

Heel vriendelijk , snelle reactie en goede service !

Onze vlamkeerplaat was gebroken tijdens transport, hier kwamen we te laat achter , maar ze hebben dit keurig opgelost door een nieuwe toe te sturen.

Roel Erbe

Onbetrouwbare partij

Eerlijk communiceren en afspraken nakomen.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste meneer Erbe, door personeelstekort en miscommunicatie op onze afdeling administratie heeft de terugbetaling van het door u per ongeluk dubbel betaalde bedrag inderdaad langer geduurd dan... Beste meneer Erbe, door personeelstekort en miscommunicatie op onze afdeling administratie heeft de terugbetaling van het door u per ongeluk dubbel betaalde bedrag inderdaad langer geduurd dan wenselijk was. Na uw klacht hebben we echter meteen excuses aangeboden en actie ondernomen zodat het meteen opgelost kon worden. We hebben u ook verzocht uw review te herzien maar helaas hebben we geen reactie meer van u mogen vernemen. We hadden graag eerder van u een klacht ontvangen zodat we het sneller op hadden kunnen lossen en irritatie aan uw kant voorkomen had kunnen worden. Bij deze nogmaals onze excuses en hartelijke groet, 't Stokertje

Brinks

Vandaag is onze kachel geïnstalleerd, en zelfs 2 weken eerder dan afgesproken, top service in de winkel en thuis bij het monteren.

Aertsen

Onze ervaring met stokertje kachelparadijs was super, we zijn heel tevrede van de levering , alles volgens de afspraak .

Correcte afspraken

Fam. de Jong - Groningen

In één woord; Super

Meedenken i.v.m. grootte én vorm. Zeer vriendelijke personeel

Sanders

Heeft ons erg goed geadviseerd, zeer tevreden met het eindresultaat!

John

Prima bedrijf goede service. Wij hadden een kacheltje besteld en pas na enkele maanden geïnstalleerd. Wij kwamen nu ter ontdekking dat er een isolatiesteen was gebroken. Normaal gesproken moet er... Prima bedrijf goede service. Wij hadden een kacheltje besteld en pas na enkele maanden geïnstalleerd. Wij kwamen nu ter ontdekking dat er een isolatiesteen was gebroken. Normaal gesproken moet er binnen 5 dagen een melding van gebrek worden gemeld maar was door vertraging bouw dus ruim overschreden. Zonder problemen is ons een nieuwe steen toegestuurd. Super

ervaring en kennis in huis

Aad de Ruijter

Afgelopen week de Faber Vaska laten installeren. Super gedaan. Heel erg tevreden.

Meedenken met de klant.

Geen verbeterpunten.

Thomas Pels

Top service alles snel geregeld

Reageert snel komt afspraken na en denkt mee