8.3/10
8.5/10

Erg goed

ze doen wat ze beloven

Harry van Dijk

Uitstekend geïnstalleerd door vakmensen. Het had bij ons thuis nogal wat voeten in de aarde, maar ze gingen niet weg voordat klus geklaard was, complimenten!

Naast de duidelijke verkoopmedewerkers, waren het de monteurs die het verschil hebben gemaakt!

Zeer prettig, duidelijke communicatie en prima werk geleverd.

Duidelijke communicatie

Zeer goede ervaringen met ''t Stokertje.
Prettig contact met de medewerkers en een heel fijne installateur/monteur.
Wij zijn buitengewoon blij met ons stookkanaal.

Vriendelijk, klantgericht en de prijzen zijn aantrekkelijk.

Geen service gerichte benadering en slordige behandeling order.

?

Reactie Stokertje.nl:

Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden... Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden kunnen dragen. Dan hadden we namelijk een win-win situatie gehad, u als tevreden klant en wij een positievere review. Bij gebrek aan gegevens (naam/woonplaats) kunnen we dit helaas niet oplossen maar we bieden u bij deze in ieder geval onze excuses aan voor de teleurstellende ervaring. We wensen u tot slot heel veel stookplezier met de kachel! Hartelijke groet, Ilse Hoogland 't Stokertje

M. Trip

Mijn ervaring met het Stokertje is helaas erg negatief. Het bedrijf was mij aanbevolen door iemand anders, maar heb achteraf spijt dat ik hier mijn houtkachel (meer dan 3000 euro) heb besteld.... Mijn ervaring met het Stokertje is helaas erg negatief. Het bedrijf was mij aanbevolen door iemand anders, maar heb achteraf spijt dat ik hier mijn houtkachel (meer dan 3000 euro) heb besteld. Onderstaande is allemaal gebeurt binnen 8 maanden na levering houtkachel (en zat de gehele zomer ook nog tussen).

In eerste geval zijn ze niet de goedkoopste, ik zag twee gewilde kachels ergens anders flink goedkoper, maar met vreemde opmerkingen konden zij ze niet voor dezelfde prijs aanbieden (ondanks dat ik alles bij hen afnam; installatie, vloerplaat). Afijn.. dit was mijn eigen keuze dat ik alsnog hier mijn kachel heb gehaald. Dus als dit het enige was, dan geen probleem.

De installatie verliep erg goed en de kachel stond mooi in de woonkamer. Helaas begon toen pas de ellende.

De verf aan de buitenkant begon los te bladeren aan de buitenkant van deze splinter nieuwe kachel. Op een aantal plekken was het al eraf en bij re rest zag je het gebeuren. Ik bellen met 't Stokertje. Telefonisch werd mij geadviseerd het formulier op de website in te vullen. Deze heb ik direct ingevuld met foto's en al. 1 week geen reactie, 2 weken geen reactie. Ik besloot zelf maar te bellen. Het antwoord dat ik kreeg dat ik het verkeerde formulier had ingevuld en dat ik een ander formulier moest invullen. Deze ook maar ingevuld. 1 week geen reactie, uiteindelijk ben ik gebeld en is er een afspraak gemaakt. Deze beste man kwam (met goede bedoelingen, hij wist niet beter) met een spuitbusje naar ons huis omdat hij dacht dat het om een heel klein plekje ging. Hij ging weer huiswaarts en gaf aan dat de kachel bij 't Stokertje zelf gespoten moest worden. Hier heb ik vervolgens een afspraak voor gemaakt. De kachel werd begin januari opgehaald en hij zou op 30 januari weer terug zijn. Ik werd vervolgens gebeld dat hij toch niet zelf gespoten werd, maar dat hij terug moest naar de fabrikant in Spanje. Hierdoor was de kans groot dat ze 30 januari niet gingen halen en dat dit enkele weken langer kon duren. Flink balen (gezien de winterperiode) toch maar ja gezegd, want wat moet je anders, de kachel was al weg uit huis.

Vervolgens bleef het stil. Heel stil. 23 februari zelf maar weer contact opgenomen en kreeg te horen dat ze de dag ervoor net een mailtje hadden gestuurd naar de leverancier wat de status was. Ze sloten af dat ze mij spoedig zouden laten weten wat de status is en wanneer ik hem terug kan verwachten. Inmiddels is het alweer 15 maart en niks meer van het 't Stokertje vernomen.

Ook bij de nieuwe vloerplaat kon je de verf er met je nagel afkrabben. Het lijkt wel ijs op je autoruit na een avondje vorst. Dit was volgens hen ook normaal (onbegrijpelijk), ik heb hem bij een ander bedrijf maar laten poedercoaten want een nieuwe of vervangende zou ik niet krijgen. Dit poedercoaten was binnen 2 dagen!! klaar.

Ik zit inmiddels alweer meer dan 2,5 maand zonder kachel. € 250+ meer aan stookkosten door centrale verwarming, € 40 euro meer kosten aan het coaten vloerplaat en 't Stokertje die niks van zich laat horen.

Installateur was vriendelijk en kundig

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer Trip, We hebben inmiddels meerdere berichten aan u gestuurd, onze excuses aangeboden voor de gang van zaken, een leenkachel of een andere kachel aangeboden (van bijvoorbeeld een ander... Beste meneer Trip, We hebben inmiddels meerdere berichten aan u gestuurd, onze excuses aangeboden voor de gang van zaken, een leenkachel of een andere kachel aangeboden (van bijvoorbeeld een ander merk) maar helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen vernemen. We hopen alsnog op een reactie zodat we dit in goed overleg op kunnen lossen. Bij voorbaat dank voor uw reactie en met hartelijke groet, Ilse Hoogland van 't Stokertje

J.Boelman

Inzethaard gekocht in november onder voorbehoud plaatsingsmogelijkheden. Daarvoor is een medewerker langsgekomen om te beoordelen of de betreffende haard passend is en welke werkzaamheden uitgevoerd... Inzethaard gekocht in november onder voorbehoud plaatsingsmogelijkheden. Daarvoor is een medewerker langsgekomen om te beoordelen of de betreffende haard passend is en welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. Daar zat een lange wachttijd tussen, maar het advies was goed en vervolgens de offerte ontvangen. Daarbij in overleg op eigen verzoek een deel van de voorbereidende werkzaamheden zelf uitgevoerd. De installateur die de plaatsing heeft uitgevoerd heeft uitstekend werk geleverd. De instructie na plaatsing was ook van toegevoegde waarde.

Plaatsing is geheel volgens planning verlopen conform wens van de klant.

Fijne medewerkers groot assortiment

Klantvriendelijk

M. de Wit

Vriendelijke mensen met kennis van zaken!

Geven een eerlijk advies en bespreken op degelijke wijze de mogelijkheden.

Afspraak is afspraak bij “ t Stokertje”. Stokertje heeft mensen in dienst die weten waar ze het over hebben. Er word geen onzin verkocht.

Nvt