Informatie op de website of in de winkel
8.2/10

Vreugdenhil

Kregen in Orvelte goede voorlichting over voor ons meest geschikte houtkachel. Vooronderzoek en plaatsing prima verlopen. Zijn erg blij met de nieuwe kachel en gaan nog naar de avond voor instructie... Kregen in Orvelte goede voorlichting over voor ons meest geschikte houtkachel. Vooronderzoek en plaatsing prima verlopen. Zijn erg blij met de nieuwe kachel en gaan nog naar de avond voor instructie en tips over zo goed mogelijk stoken.

Telefonische bereikbaarheid.

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Vreugdenhil, hartelijk dank voor uw mooie woorden en goede beoordeling. We wensen u nog heel veel plezier toe met de kachel. Vriendelijke groet, 't Stokertje

H.f. van der Veen

Klantonvriendelijk bedrijf. Werd (telefonisch) van Joure naar Orvelte naar Westerbork gestuurd. Uiteindelijk in Orvelte terechtgekomen. Optie van een week op de haard. Kreeg een mail terug dat t... Klantonvriendelijk bedrijf. Werd (telefonisch) van Joure naar Orvelte naar Westerbork gestuurd. Uiteindelijk in Orvelte terechtgekomen. Optie van een week op de haard. Kreeg een mail terug dat t best kon zijn dat de haard in 1 van de filialen verkocht zou worden! Hoezo optie, dat betekent toch dat hij gereserveerd is voor jou? Dag voordat ik uit Groningen zou vertrekken voor de zekerheid gebeld met Orvelte. De haard was er!! Bij aankomst zeer ongeïnteresseerde medewerkers. Uiteindelijk bleek de haard die ik graag wilde, wel hetzelfde type te zijn, maar seen stokoud geval te zijn waar ook nog eens een monteur naar moest kijken!
Gelukkig heb ik dezelfde, maar dan de nieuwste versie. Bij een ander bedrijf gevonden!
Conclusie: wil je een haard, in welke vorm dan ook, niet naar t Stokertje gaan!!!
Zou heel graag de benzinekosten willen ontvangen na zo'n slechte ervaring!!!

Zie mijn relaas boven, alleen maar werkpunten! Eigenlijk is 1 ster nog teveel!!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste H.f. Van der Veen, we vinden het erg vervelend om te horen dat onze berichtgeving verkeerd op u overgekomen is en bieden u daarvoor onze excuses aan. Als u een online optie neemt dan krijgt u... Beste H.f. Van der Veen, we vinden het erg vervelend om te horen dat onze berichtgeving verkeerd op u overgekomen is en bieden u daarvoor onze excuses aan. Als u een online optie neemt dan krijgt u standaard een mail dat u even contact met de verkoper af moet wachten omdat op het moment dat u een optie neemt via de website er ook een klant in een winkel dezelfde kachel gekocht kan hebben. In onze winkels hebben ze namelijk pas aan het einde van de dag tijd om de verkopen door te geven aan de afdeling marketing. Kachels die op de opruiming staan zijn altijd modellen die niet meer courant zijn of al gebruikt zijn (demo- of showroommodellen), daarom staan ze op de opruiming. Ook staan deze soms langere tijd in een showroom waardoor we deze altijd nog door onze werkplaats na laten kijken aangezien er in die tijd een draadje los kan gaan bijvoorbeeld. Het is fijn om te horen dat u een nieuwere versie gevonden heeft bij een ander bedrijf maar we hadden u ook graag verder geholpen. We kunnen natuurlijk ook een nieuw exemplaar voor u bestellen voor een aantrekkelijke prijs, dit soort haarden zijn doorgaans snel leverbaar. Als we u nog kunnen helpen met een oplossing dan ontvangen we graag een mailbericht op klantenservice@stokertje.nl dan doen we u een aantrekkelijk aanbod om het goed met u te maken. Hartelijke groet, 't Stokertje

Eric

Heel goed geholpen in de winkel en ben zeer tevreden over de kachel die we hebben gekocht. Ook de installatie verliep prima. We stoken de kachel elke dag met veel plezier!

Vriendelijk en uitstekende service!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Eric, heel erg bedankt voor de mooie 10 :-). We wensen u nog veel stookplezier toe en fijne feestdagen! Warme groeten van 't Stokertje

Lydia

Kom hier zeker terug!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste Lydia, heel erg bedankt voor de genomen moeite om je waardering te laten blijken, je bent altijd van harte welkom in één van onze showrooms! Hartelijke groet, 't Stokertje

F.Meijer

Wij hebben een positieve ervaring met het 't Stokertje .
we zijn netjes en deskundig geholpen in de winkel.
en de montage is netjes en deskundig verlopen.

eerlijkheid

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Meijer, heel erg bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. We wensen u nog heel veel plezier toe met uw kachel.
Hartelijke groeten van 't Stokertje

Bert en Nelie Wiersema

Prima bedrijf. Goede service en vriendelijk personeel. De aangeboden stookcursus is een echte aanrader. Wij waren van die types van gooi het maar in de kachel, als het brandt is het goed, maar dat... Prima bedrijf. Goede service en vriendelijk personeel. De aangeboden stookcursus is een echte aanrader. Wij waren van die types van gooi het maar in de kachel, als het brandt is het goed, maar dat gaan we niet meer doen. Als we allemaal verantwoord stoken kunnen we ook in de toekomst blijven stoken.

zie hierboven

lekker zo doorgaan

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste familie Wiersema, ontzettend bedankt voor de vriendelijke woorden en mooie beoordeling. Dat wordt door ons heel erg gewaardeerd. Het was een plezier u te mogen ontvangen tijdens onze... Beste familie Wiersema, ontzettend bedankt voor de vriendelijke woorden en mooie beoordeling. Dat wordt door ons heel erg gewaardeerd. Het was een plezier u te mogen ontvangen tijdens onze stookcursus. We wensen u nog heel veel plezier toe met uw kachel. Hartelijke groet, 't Stokertje

N.Bruins

Verkoop/plaatsing top en problemen worden uiteindelijk wel opgelost

Plaatsing haard

Problemen met de klant oplossen zonder dat er dreiging nodig is van negatieve recensies of juridische stappen.

Emmy Nicola

Al 15 geleden een prima ervaring opgebouwd met t Stokertje na aanschaf van een dru-trio gashaard in 2008!
Vandaag (16 okt 2023) weer een zeer vriendelijke monteur hier gehad die de kachel vakkundig heeft gereinigd en ons weer van advies heeft voorzien👍🏻

Vakkundigheid en communicatie

eventueel t vervangen van n gasslang óók door de monteur laten uitvoeren...en dan verdisconteerd in de prijs.
Nu werd ons geadviseerd dit zelf ter hand te nemen.
Maar wij zijn niet terzake...
Nu werd ons geadviseerd dit zelf ter hand te nemen.
Maar wij zijn niet terzake kundig!!

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Beste mevrouw Nicola, bedankt dat u al zo'n lange tijd klant bij ons bent en fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en diensten. We wensen u nog veel plezier toe met de kachel!... Beste mevrouw Nicola, bedankt dat u al zo'n lange tijd klant bij ons bent en fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en diensten. We wensen u nog veel plezier toe met de kachel! Warme groeten van 't Stokertje

Marc

Heel fijn bedrijf met sympathieke, professionele medewerkers en mooie kachels en haarden.
Leuk om zaken mee te doen!

Volledigheid

T.B

Veel beloven maar het vervolgens niet nakomen

zou het niet weten

zou hier niet naar toe gaan

Reactie Stokertje Kachelparadijs:

Geachte T.B., We hebben u naar aanleiding van deze review een mail gestuurd naar het adres wat u ingevuld heeft aangezien we dit niet kunnen plaatsen. Helaas hebben we nog geen reactie van u mogen... Geachte T.B., We hebben u naar aanleiding van deze review een mail gestuurd naar het adres wat u ingevuld heeft aangezien we dit niet kunnen plaatsen. Helaas hebben we nog geen reactie van u mogen ontvangen. Zonder meer informatie kunnen we dit helaas niet oplossen dus we hopen dat u hier bij ons op terug kunt komen. Bij voorbaat dank daarvoor.
Hartelijke groet,
't Stokertje