Gisela v Scheibler

Snel ontvangen stofzuigerzakken
Nog even gebeld voordat ik bestelling plaatste en heel vriendelijk te woord gestaan zonder lange keuzemenu s
Bestelling ging zeer soepel goed lezen welk...
Snel ontvangen stofzuigerzakken
Bestelling ging zeer soepel goed lezen welk artikel en merk je hebt v stofzuiger
En op vrijdag besteld en op dinsdag vanwege Paasmaandag keurig door GLS afgeleverd volgens tijdstip v track and trace
Ze zijn goedkoop en goede kwaliteit

Snelle levering en factuur in de verpakking

Is mijn eerste bestelling
Voorlopig kan ik wel jaar voorruit met stofzuigerzakken

Belabberde kwaliteit, slechte informatie en slechte service: filters passen niet in de stofzuiger waar ze voor verkocht worden

Goedkoop

Filters komen kapot aan (plastic afgebroken), filters passen niet in de stofzuiger (te groot en te dun waardoor het filter niet goed afsluit), ze proberen de klant te schuld te geven van niet... Filters komen kapot aan (plastic afgebroken), filters passen niet in de stofzuiger (te groot en te dun waardoor het filter niet goed afsluit), ze proberen de klant te schuld te geven van niet passende filters

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Ook al probeer je nog zo goed je best te doen, er zijn altijd wel mensen waarbij het soms verkeerd gaat. Het geld is al lang weer teruggestort naar de klant. Ik hoop dat ze elders wel naar... Ook al probeer je nog zo goed je best te doen, er zijn altijd wel mensen waarbij het soms verkeerd gaat. Het geld is al lang weer teruggestort naar de klant. Ik hoop dat ze elders wel naar tevredenheid geholpen worden.

Hannie Sleegers

Zeer goed en betrouwbaar.

Zijn er voor de klant. Luisteren en zijn oplossingsgericht.

Geen.

Evelien Bosma

Uitgebreid assortiment en een snelle levering.
En last but not least Een uitstekende klantenservice.
Dieta bedankt voor wat je hebt gedaan. Helemaal top.

Snelle levering.
Uitstekende klantenservice

Ga zo door....

Elisa

Prima service. We waren het afdekplaatje van ons kralengordijn kwijtgeraakt en we kregen direct een nieuwe opgestuurd. De kwaliteit van het product is ook heel goed.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en nog veel plezier met het vliegengordijn!

Ad

Alles ging volgens planning

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Hartelijk dank voor uw review en tot de volgende keer.

M Fris

Afhandeling van retouren is ondermaats. Ik wacht nu al meer dan 40 dagen op mijn geld: de wet schrijft een maximum van 14 dagen voor. Aandacht voor privacy is zwaar ondermaats, ik denk niet dat ze... Afhandeling van retouren is ondermaats. Ik wacht nu al meer dan 40 dagen op mijn geld: de wet schrijft een maximum van 14 dagen voor. Aandacht voor privacy is zwaar ondermaats, ik denk niet dat ze de AVG ook maar doorgebladerd hebben.

Breed assortiment, lage prijs.

Hou je aan de wet!

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

Onze excuses voor het late terugstorten van uw 12,95 euro. Het was eerlijk gezegd aan onze aandacht ontsnapt. Maar dankzij uw review werden we eraan herinnerd en hebben het bedrag gelijk naar u... Onze excuses voor het late terugstorten van uw 12,95 euro. Het was eerlijk gezegd aan onze aandacht ontsnapt. Maar dankzij uw review werden we eraan herinnerd en hebben het bedrag gelijk naar u teruggestort. U had ook rechtstreeks kunnen mailen naar onze firma maar als u dit prettiger vind, ook goed. U heeft al eerder klachten gehad over iets anders waar u bij deze review op inhaakt.
Marco schrijft: Helaas, ik kan de zending niet in ontvangst nemen.
De eerste bezorging heb ik gemist, en ik kan bij GLS alleen een alternatief opgeven als ik me accoord verklaar met gegevens verzameling door GLS. Hardstikke illegaal, daar ga ik niet aan meewerken.
Dus helaas, door jullie keuze van een (op privacy gebied) dubieuze bezorger, kan de transactie niet doorgaan. Gaarne zie ik restitutie tegemoet.
Stofzuigerzakkenexpert schrijft: Na uw klacht hebben we uw bestelling laten retourneren door GLS. Het lijkt me logisch dat een vervoerder gegevens van u nodig heeft zoals uw adres en e-mailadres om het pakket goed te kunnen bezorgen in overleg met u.
Mocht u nog willen weten welke aandacht wij aan AVG en privacy besteden dan kunt u dat allemaal teruglezen op onze website: https://www.stofzuigerzakkenexpert.nl/privacybeleid.html

Paul van Rijswijk

Helaas zakken passen niet en mag zelf de retourkosten betalen , nog nooit eerder meegemaakt bij een online bestelling.

Reactie Stofzuigerzakkenexpert.nl:

We hebben bij alle stofzuigerzakken en -onderdelen vermeld voor welke typenummers en merken de zakken geschikt zijn. Als daar vragen over zijn dan staan we klaar om advies te geven. Als u dan toch... We hebben bij alle stofzuigerzakken en -onderdelen vermeld voor welke typenummers en merken de zakken geschikt zijn. Als daar vragen over zijn dan staan we klaar om advies te geven. Als u dan toch verkeerde zakken besteld dan is dat uw eigen verantwoordelijkheid. Als we dan vervolgens aanbieden dat u ze retourneert op eigen kosten en wij de zakken omruilen en de goede zakken op onze kosten opsturen zijn wij beslist niet onredelijk. Sturen we zelf de verkeerde zakken op dan is het onze fout en zullen we dat ten alle tijde kosteloos oplossen. Maar dat is in uw geval niet zo.

Floor Van Ipenburg

Ene dag besteld en andere dag al in huis.

Snelle en nette levering

Petra

Goede producten en snelle levering.

Snel

Nog niet gevonden.