Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Pieter

Ik heb in eerste instantie via de app contact gehad. Dit ging goed en er werd snel en vriendelijk gereageerd.

Dick van den Brink

Correcte communicatie, goed advies en snelle handeling

Pluspunten over dit bedrijf

correcte communicatie, goed advies en snelle handeling, levering en facturering

Koen Beyers

Webshop ok, maar de tracking van de levering was niet toegankelijk voor mij als klant.

Pluspunten over dit bedrijf

Materiaal is goed. Eenvoudig en duidelijk.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Beter communiceren over status bestelling.

Positief

Gebruiksgemak

Kees Brooshooft.

Snelle levering ondanks de feestdagen.

Overzichtige website.

Nieuwe zuigmonden voor de Beam stofzuiger, prettig, snel

Pluspunten over dit bedrijf

Prima levering, snel en netjes verpakt. Altijd onderdelen op voorraad

Solid Polymer Solutions

Snelle levering van vervangende motor voor centraal stofzuigersysteem

Pluspunten over dit bedrijf

Snelle reacties en levering uit voorraad

P. Schouten

Nadat voor tweede maal de printplaat kapot was en de afstandsbediening niet werkte toch maar een nieuw toestel gekocht. Helaas kon er voor mij als bestaande klant geen korting af.

Pluspunten over dit bedrijf

Snelle levering, goed technisch advies en geen lange wachttijden

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

De handleiding is zeer summier en ook nog gedeeltelijk in het Engels (verboden in de Warenwet). Er was wel een hulpstuk voor de aansluiting van de demper maar niet aan de zuigleiding zijde. Ik heb... De handleiding is zeer summier en ook nog gedeeltelijk in het Engels (verboden in de Warenwet). Er was wel een hulpstuk voor de aansluiting van de demper maar niet aan de zuigleiding zijde. Ik heb het hulpstuk van de oude stofzuiger moeten gebruiken. Was op de tekening niet te vinden.

Ik heb bij aanbeveling nee geantwoord, omdat ik dat nooit doe. Er kunnen zich altijd problemen voordoen en dan komt pas de ware aard van een bedrijf naar voren. Bij Beam weet ik dat niet

Reactie Stofzuigers.com:

Beste heer Schouten,
Beste heer Schouten,
Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag hadden we de situatie nog even verder belicht, zo was uw tweede printplaat van de stofzuiger inmiddels alweer 12 jaar oud en kan het na zoveel jaar gebeuren dat deze faalt te werken. Het niet werken van de schakelaar op de handgreep is ten gevolge van een falende printplaat en zal met de nieuwe stofzuiger gewoon weer moeten werken.
De BEAM stofzuigers worden uit de VS geïmporteerd en worden door ons handmatig voorzien van een Nederlandse handleiding. Aangezien u deze niet in de doos heeft terug gevonden vermoeden we dat dit helaas niet is gebeurt, zodoende hebben we u even een mailtje gestuurd met daarin onze uitgebreide installatiehandleiding en de gebruikers- en veiligheidsinstructies.
We hopen u zo goed van dienst te zijn geweest en wensen u bovenal veel gemak van uw nieuwe BEAM stofzuiger!
Met vriendelijke groeten,
Het BEAM Team

Snel en invoudig

Website is zeer overzichtelijk

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Iets meer informatie bij het product vermelden. Ik heb een kort filter besteld. Maar heb geen idee wat het vetschil is tussen lang en kort want er staat geen maat bij