Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Pluspunten over dit bedrijf

Alles tijdig geleverd en correct

G.v.d.Klocht

We hebben retaflex systeem van beam,en zijn er zeer blij mee ! het systeem werkt super ,geen gedoe met
zware stofzuiger en of slang.
vorig jaar de beneden verdieping aangelegen en...
zware stofzuiger en of slang.
vorig jaar de beneden verdieping aangelegen en gelijk een aftakking naar de bovenverdieping gemaakt,en ook daar nu het
systeem gemaakt,een goed product !!
ook de service van beam elektrolux is geweldig,ze denken mee en snelle levering. ik zeg TOP !!

Wilma

Het is een geweldig systeem, doet wat hij moet doen.
Het is een geweldig systeem, doet wat hij moet doen.
We hebben de stofzuigunit in de kelder staan en als we zuigen hoor je heel zachtjes geluid. Goede zuigkracht, bijgeleverde borstelset zijn perfect!

Pluspunten over dit bedrijf

Zeer goede service, komen afspraken na en zijn erg behulpzaam!

Geen, blijf zo doorgaan!

Prima service

Pluspunten over dit bedrijf

Ook telefonisch erg vriendelijk en adequaat. Goede uitleg waardoor alles helder en duidelijk wordt

Jolanda Stoof

Telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers en dat was uitstekend

Pluspunten over dit bedrijf

Ja het telefonische gesprek voelde aan alsof je een bekende belt. Heel veel geduld aan de telefoon en er werd ook uitgelegd hoe ik via de site bij een bepaald produkt kon komen.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Nee geen verbeterpunten. Het stofzuigsysteem werkt nog als altijd uitstekend. De nieuw aangeschafte stofzuigvoet is perfect.

Corne Traa

Duidelijke site, snelle levering

tegelzettersbedrijf erik paters

Klaas de Jong

De website kan wel een beetje verbeterd worden (voor Android)

Niet perse

Meer communiceren

Pieter

Ik heb in eerste instantie via de app contact gehad. Dit ging goed en er werd snel en vriendelijk gereageerd.