Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

L.G. Wubbolts

Zeer correct en snel geleverd.

Pluspunten over dit bedrijf

Ook via watch app keurige snelle reactie

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Ga zo door. Volgens mij valt er niets te verbeteren

Jan martin martin Zuidland

Snel en vlotte leveren

W

S. Sol

Telefonisch contact gehad over het defecte stofzuigersysteem. Aansluitend samen met de contactpersoon de juiste vervangende onderdelen online besteld zodat ik zeker wist dat ik het goede bestelde.... Telefonisch contact gehad over het defecte stofzuigersysteem. Aansluitend samen met de contactpersoon de juiste vervangende onderdelen online besteld zodat ik zeker wist dat ik het goede bestelde. Alle onderdelen waren op voorraad, 's middags besteld en de volgende dag al bezorgd. Top!

Pluspunten over dit bedrijf

Zeer klantvriendelijk. Luisteren goed naar het probleem. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Fijn dat er werd meegedacht. Er werd geadviseerd een nieuwe motor te bestellen wat prima door onszelf te... Zeer klantvriendelijk. Luisteren goed naar het probleem. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Fijn dat er werd meegedacht. Er werd geadviseerd een nieuwe motor te bestellen wat prima door onszelf te installeren was. Perfect dat er zo eerlijk wordt geadviseerd en dat je niet het gevoel krijgt dat je iets wordt aangesmeerd dat niet nodig is. Daar houden wij van!

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Het was nu niet nodig om de stofzuiger op te sturen, omdat wij dit prima zelf konden repareren. Ook gezien het feit dat mijn partner heel handig is. Maar het is voor een consument niet altijd... Het was nu niet nodig om de stofzuiger op te sturen, omdat wij dit prima zelf konden repareren. Ook gezien het feit dat mijn partner heel handig is. Maar het is voor een consument niet altijd eenvoudig zelf een dergelijke stofzuiger te demonteren en te repareren. Wellicht is een servicemonteur dan prettig, ipv het opsturen of afleveren van een unit.

Guido Roels

Goede service machine moet ik nog testen.

Goede service

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Geluidsdemper iets te lang voor naast de machine naar beneden, aanzuigstuk zit in de weg om mooi recht naar beneden.

PC Provily

Goed en degelijk systeem.

Pluspunten over dit bedrijf

Ik werd gebeld of zij alvast de hoes om de slang konden doen. Dat noem ik nou eens service!

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Op dit moment geen verbeterpunten

Rob Van lier

Super heel positief

Pluspunten over dit bedrijf

Goed en vriendelijke mails en geen vraag is teveel echt dik tevreden!

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Misschien wat meer in het Nederlands boekje bij retraflex was in engels!

Alain H.

Bestellen bij BEAM gaat zeer snel. Goederen worden snel geleverd.

Pluspunten over dit bedrijf

Goede kwaliteit van de geleverde onderdelen

Eveline Koelemij

Wat je nodig hebt is snel te vinden op de site

Pluspunten over dit bedrijf

Ze versturen zeer snel, je wordt per mail goed geïnformeerd

Geert Hendriks

Super!!!

Pluspunten over dit bedrijf

Meedenkend met een order en telefonische extra technische ondersteuning geven zonder het te moeten vragen. Super service en communicatie.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Alles is perfect gelopen, ik zie geen mogelijke verbeterpunten

Ernest Stein

Heel correct en efficiënt ervaring. Al mijn vragen werden beantwoord op een heel aangename manier.

Beschikbaar en vertrouwbaar

Geen verbeterpunt