Communicatie & Bestelgemak
Kennis & Vakmanschap

Geert Hendriks

Super!!!

Pluspunten over dit bedrijf

Meedenkend met een order en telefonische extra technische ondersteuning geven zonder het te moeten vragen. Super service en communicatie.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Alles is perfect gelopen, ik zie geen mogelijke verbeterpunten

Ernest Stein

Heel correct en efficiënt ervaring. Al mijn vragen werden beantwoord op een heel aangename manier.

Beschikbaar en vertrouwbaar

Geen verbeterpunt

Hans van den Heuvel

Top

C. A. van Santen

Goede bereikbaarheid op het internet en ik ben snel en adequaat geholpen. Mijn bestelling werd snel verstuurd.

Zie boven.

Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf

Mijn adres staat niet helemaal goed op jullie eigen klantenlijst. Dit heb ik niet kunnen verbeteren. Het betreft de toevoeging bij het huisnummer, zodat het pak (weer) bij de buren terechtkwam. Een... Mijn adres staat niet helemaal goed op jullie eigen klantenlijst. Dit heb ik niet kunnen verbeteren. Het betreft de toevoeging bij het huisnummer, zodat het pak (weer) bij de buren terechtkwam. Een verbeterpunt voor de website?

Patrick

Prima service

Pluspunten over dit bedrijf

Goed contact met duidelijke uitleg

Marco Snoeks

Zeer goed

Netjes geholpen

Ga zo door

Willehard Wortelboer

Werd na plaatsen van bestelling direct gebeld met informatie over latere levering van het product. Prettig opgelost door levering van een iets ander product.

Uitstekende service.

Geen.

herwin kampherbeek

Duidelijk overzichtelijk site

Jan Wijnen

De "Beam service" laat geen stofje liggen. ik kon meteen met mijn stofzuiger in Oirschot langskomen. Het apparaat werd geheel getest. De storing bleek later thuis te zitten in een slecht contact in... De "Beam service" laat geen stofje liggen. ik kon meteen met mijn stofzuiger in Oirschot langskomen. Het apparaat werd geheel getest. De storing bleek later thuis te zitten in een slecht contact in een aansluitstopcontact voor de slang. Onlangs een nieuw stopcontact besteld. De volgende dag meteen in huis. Alees werkt weer als een zonnetje. Prima advies en service. Jan Wijnen Tilburg.

was perfect

was perfect

Menno Kuijs

Alles verliep snel en soepel

supersnelle levering

niets