Luc Gies

Snelle en correcte levering van onderdelen.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Snelheid, vele onderdelen op stock.

Guy Schepers

Snelle en correcte levering

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Correcte omschrijving van de producten

Naudts Naudts BV

Teleurstellend

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Een maand na mail met vraag om een factuur op te maken met vermelding BTW nummer nog geen enkele reactie ontvangen!

Dirk Porrez

Geen problemen. Al 30 jaar stofzuiger van Kirby

Topkwaliteit

Pierre Van Alcken

Ik had een verkeerde levering maar na 1 telefoon was het probleem opgelost

marina sellekaerts

alles ging goed en snel

Ria Van Dijck

PostNL had aangegeven dat ze donderdag gingen leveren dan veranderde het naar vrijdag en dan zaterdag met gevolg dat ik 3 dagen geen boodschappen heb kunnen doen. Ik heb geen probleem dat ze pas... PostNL had aangegeven dat ze donderdag gingen leveren dan veranderde het naar vrijdag en dan zaterdag met gevolg dat ik 3 dagen geen boodschappen heb kunnen doen. Ik heb geen probleem dat ze pas zaterdag leveren als ze dit op voorhand verwittigen en niet dagelijks verschuiven naar de volgende dag.De geleverde producten zijn wel in orde

Ander koerierbedrijf

Reactie Stofzuigeronline:

Vervelend dat de levering niet vlekkeloos verliep. Uw suggestie om een andere vervoerder te gebruiken hebben we al eerder geprobeerd. Echter gaat bij iedere vervoerder een paar % van de zendingen... Vervelend dat de levering niet vlekkeloos verliep. Uw suggestie om een andere vervoerder te gebruiken hebben we al eerder geprobeerd. Echter gaat bij iedere vervoerder een paar % van de zendingen niet vlekkeloos. Ik kan slechts mijn excuses aanbieden en hopen dat het volgende keer beter gaat.

Sandra paesen

Was de 1ste keer dat ik bestelde mijn levering was vlug en inorde volgende keer zal ik zeker terug bij jullie bestellen

Zou het niet weten

Robert Busschots

Vlot verloop van de bestelling en de levering

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

het voorafgaandelijk telefonisch contact verliep zeer vriendelijk,vlot en de duidelijke technische uitleg

Kristin Danneel

Zeer informatieve en gebruiksvriendelijke website.

Supersnelle levering.