Je aankoop wordt beschermd

Prettig bedrijf: snelle levering van mijn bestellingen.

Snelle levering duidelijke website

Lobke Nevelsteen

Ik heb donderdag besteld, dinsdag gekregen. Maar wel verkeerde staaltjes. Plus een factuur voor iemand anders. Ik mail jullie hier over geen gehoor en probeer jullie iedere dag al te bereiken, geen...

Neen

Bereikbaarheid.

Imprint Weddings

Super. Ik vind altijd wat ik nodig heb.

Groot aanbod,
handig dat je proefstaaltjes kan bestellen om de stof eens van dichtbij te bekijken en te voelen,
snelle levering

Voor mij zou het handig zijn om meer dan 3 proefstaaltjes tijdens een bestelling te mogen bestellen.

Zeer goede dienstverlening

De mogelijkheid om een staaltje te bestellen en de snelheid waarmee dit opgestuurd is

50 cent voor een staaltje is duur wanneer je er meerdere besteld, wellicht bij vier stalen een euro?

J.Penninkhof

Goed, netjes en vlot. D e verpakking vind ik slecht. Het is open geweest.. Tip, verbeter het dichtplakken van de producten.

Veel aanbod in verschillende stoffen

Beter verpakken.

Ilayda

Twijfelde zeer over twee kleuren. Meneer was zo vriendelijk om voor beide kleuren een staaltje toe te sturen. Super snelle levering! Service is TOP! Klantvriendelijkheid 10 sterren waard! Super...

Hele mooie kwaliteit stof!

Blijf zo door gaan met jullie klantvriendelijkheid en service!

snelle service

nee

Prima, ruime keus en snelle levering

Duidelijke informatie over de verschillende stoffen en de betaalbare prijzen

niet

Karen Steenbergen

Prima kwaliteit stoffen voor 'n alleszins redelijke prijs, veel keuze in tricotstoffen

Mevrouw. van den Akker

Stofstaaltjes bestelt. De Stofstaaltjes waren op een kaart vast geniet met de nummers van de stof erbij geschreven. Keurig verpakt in een envelop. Top