Bas Van nikkelen kuijper

In principe prima, echter is het bestelde product niet het product wat wij dachten te kopen.

Reactie Stoepbordenhandel:

Goedemiddag Bas,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben elkaar zojuist gesproken en het misverstand is inmiddels uit de weg geholpen.
Er was ook een magnetische krijtsticker besteld...
Goedemiddag Bas,
Hartelijk dank voor de review.
Er was ook een magnetische krijtsticker besteld in plaats van een krijtbord.
In ieder geval fijn dat het nu opgelost is en alvast een prettig weekend!
Linsey

Na foutieve levering van de stoepborden, telefonisch contact opgenomen met bedrijf. Ze hadden een mail met foto nodig (uiteraard geen probleem) nadat deze waren verzonden bleef het een aantal dagen... Na foutieve levering van de stoepborden, telefonisch contact opgenomen met bedrijf. Ze hadden een mail met foto nodig (uiteraard geen probleem) nadat deze waren verzonden bleef het een aantal dagen stil. 3 keer telefonisch contact gehad, maar vanwege de drukte (meer dan 200 mails) kon het wel even duren. Uiteindelijk is er contact gelegd en is alles netjes opgelost.

bestelgemak

Telefonisch contact prima, via mail gaat het te traag

Ellen

Super goede ervaring

Peter Boymanns

Dit bedrijf is in een woord te omschrijven Super!

Jocelijn Mares

Positief

Karin

Goede ervaring!

Charday van Kan

Snelle afhandeling en onverwacht super snelle levering, vonden het moeilijk om iets te kopen bij een winkel die je niet kent omdat je er niet in thuis bent maar wij zijn aangenaam verrast en zullen... Snelle afhandeling en onverwacht super snelle levering, vonden het moeilijk om iets te kopen bij een winkel die je niet kent omdat je er niet in thuis bent maar wij zijn aangenaam verrast en zullen in de toekomst als eerste bij Singerie kijken! Zondag besteld en dinsdag in huis!

Elsemiek

Mooi product, snelle en nette levering en heldere communicatie

iduna schrijvers

Snelle levering, mooie producten, goede prijs!

Eddy Leyssens

Perfecte service