Info over uw order

Em

Uitgebreid en moeiteloos

Dieke Lijbers

Zeer goed, snelle Service.

Elianne

Super! Erg tevreden!

IWJT Janssen

Wij zijn optimaal geholpen. Wij waren verbaasd hoe netjes alles werd bezorgd. Bij de proefdruk zaten proefmonsters van kaarten papier en enveloppen. Heel erg netjes. De bestelling van de kaarten... Wij zijn optimaal geholpen. Wij waren verbaasd hoe netjes alles werd bezorgd. Bij de proefdruk zaten proefmonsters van kaarten papier en enveloppen. Heel erg netjes. De bestelling van de kaarten werden heel snel geleverd. Netjes verpakt in de dozen.

Mandy

Er wordt een prachtig product afgeleverd dat met liefde, zorg en aandacht wordt geproduceerd. Het team staat bijna dag en nacht voor je klaar om vragen te kunnen beantwoorden!

Marieke

De site heeft een hele leuke configurator waarbij je uit zeer veel afbeeldingen, kleuren en lettertypes kan kiezen om zo je kaartjes helemaal naar wens aan te passen of te ontwerpen. Alleen dat was... De site heeft een hele leuke configurator waarbij je uit zeer veel afbeeldingen, kleuren en lettertypes kan kiezen om zo je kaartjes helemaal naar wens aan te passen of te ontwerpen. Alleen dat was al uren plezier. Na het bestellen waren de kaartjes super snel binnen en helemaal naar verwachting, prachtig!

Theo

Fantastisch resultaat, enigszins moeizame bewerking van de kaart