9.5/10
Info over uw order

Gina

Heldere website en communicatie

Evi

Erg leuk om zelf de kaart te kunnen ontwerpen, daarbij goede tips gekregen van Jo-Anne en er werden zelfs een aantal aanpassingen voor mij gedaan. Snelle service en een heel mooi eindresultaat!

Eef

Snelle levering, overzichtelijke site.

Leuk om zelf met de kaarten bezig te zijn en naar smaak te maken. Snelle levering.

Daniëlle

Goede persoonlijke benadering en snelle reactie.

Wendy van doesburg

Mooie kaarten en snelle service

Fijne website, duidelijke informatie en snelle levering. Zeer tevreden klant.

Jacoba Piek

Hele mooie kaart en goede site. Wel erg jammer dat op de definitieve kaart ook de naam van het bedrijf rechtsonder geprint wordt en dat de kaart na een proefbestelling bij een definitieve bestelling...

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat de kaarten mooi zijn geworden en de site goed werkt. Wat jammer dat je niet duidelijk was geworden dat alle kaarten een logo achterop hebben. Zoals de proefdruk is, zo wordt ook je eindbestelling. We bieden proefdrukken aan voor maar 1 euro als service, maar voor die prijs kunnen we niet de kaarten drukken. Er is een pagina met PRIJZEN waarop andere prijzen staan vermeld dan de proefdruk voor 1 euro. Jammer dat je ons bedrijf niet aanbeveelt hierdoor.
We wensen je heel veel succes met het voorbereiden van jullie trouwdag.
Hartelijke groet, Jo-Anne van der Lelij

Mooie kaarten, leuke en mooie ontwerpen en makkelijk zelf aan te passen. Kaarten werden snel geleverd. Helaas woog de kaart van 15x15 + gouden envelop van 16x16 22 gram. Hierdoor zijn er 2...

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat jammer dat de trouwkaart met envelop te zwaar was voor 1 postzegel. Waarschijnlijk heb je de proefdruk niet even gewogen. Dubbele kosten zijn niet leuk! Dank voor je positieve woorden over het ontwerpen en bestellen van de kaarten.
Heel veel succes met de voorbereidingen voor jullie bruiloft en een prachtige trouwdag toegewenst.
Groetjes, Jo-Anne