2056 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2056 Reviews

Mattanja

Hele fijne website, heel duidelijk. Gastenboek, dagprogramma, naamkaartjes, save the date en trouwkaarten besteld hier. Geen spijt van mooie kaarten, goede kwaliteit

Fijne duidelijke site, goede klantenservice

Goed verpakken, om beschadigingen te voorkomen, werd overigens heel netjes opgelost

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat het je zo goed bevallen is! Dankjewel voor je complimenten. Ook bedankt voor je tip over het verpakken, fijn dat je het aangeeft. We nemen het mee!

Faye

Snelle levering, goede kwaliteit wel duur

Goede kwaliteit en snelle druk

Geld. Vindt het echt erg duur

Marrit

Onze (houten) save the date kaarten waren aanvankelijk krom geleverd. Maar na telefonisch contact te hebben gehad werden op kosten van stijlvollekaarten.nl binnen een paar dagen nieuwe kaarten... Onze (houten) save the date kaarten waren aanvankelijk krom geleverd. Maar na telefonisch contact te hebben gehad werden op kosten van stijlvollekaarten.nl binnen een paar dagen nieuwe kaarten geleverd welke wel recht waren. Bedankt voor de goede service!

Klanvriendelijkheid. Snelheid van opvolging van telefonisch contact, e-mails.

Extra kwaliteitscontrole na het drukken van de kaarten voordat deze naar de klant worden gestuurd.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat vervelend dat de kaarten eerst niet goed waren! Fijn dat je zo goed geholpen bent en je nieuwe kaarten ontvangen hebt. We geven de complimenten door aan de collega's van de... Wat vervelend dat de kaarten eerst niet goed waren! Fijn dat je zo goed geholpen bent en je nieuwe kaarten ontvangen hebt. We geven de complimenten door aan de collega's van de klantenservice!

Ingeborg

Professioneel, snelle levering, gewoon goed!!

Makkelijk zelf te maken, genoeg voorbeelden, alles is mogelijk, kortom: heel handig!! (En professioneel!)

Aan alles is gedacht

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Heel erg bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring had, daar doen we het voor!

Wim

Goeie ervaring

Overzichtelijke site

Bij bestellen makkelijk kunnen aangeven dat afleveradres anders dan factuuradres. Kon dit niet aangeven met bestellen, en direct erna een mailtje gestuurd maar kon niet veranderd worden, was jammer

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je review en tip! We nemen het mee.

Rianne

Erg fijn en netjes verzorgd!

Overzichtelijk en duidelijke website.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je 5 sterren, daar zijn we blij mee!

Sabine

Heel blij met de mooie kaartjes

Fijn dat je een proefdruk kan bestellen!

We hadden wel wat moeite met de ontwerptool. Werkt wat stroef en geeft soms wat frustratie! Maar neemt niet weg dat het eindresultaat prachtig is.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor het schrijven van de review! We werken er elke dag aan om onze diensten nóg gebruiksvriendelijker te maken.

Zaar

Goed tot we een batch kaarten ontvingen met fouten

Snel

Fouten in design van een hele batch kaarten en enige optie is om de kaarten weg te gooien, ze hiermee te verspillen en nieuwe kaarten te ontvangen. Wellicht goed om na te denken over een betere... Fouten in design van een hele batch kaarten en enige optie is om de kaarten weg te gooien, ze hiermee te verspillen en nieuwe kaarten te ontvangen. Wellicht goed om na te denken over een betere tegemoetkoming die iets milieubewuster is.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor de review! Balen van de fouten in de batch, we begrijpen dat dit vervelend is. We nemen je feedback mee!

Alexander

Zeer goed. Snelle levering en professioneel drukwerk 👍

Goede kwaliteit en snelle levering

Communicatie over de mail was niet helder

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor de positieve reviews en je tips! We geven het door aan de collega's van de klantenservice.

Kelly

Zou er zo weer bestellen

Ze denken met je mee en helpen je

Opties bij de sets om er ook andere kaarten van te maken (openvouwen) juist maar 1 kant of het formaat te wijzigen