2054 beoordelingen

Reageren snel

Nvt

Miranda

Top!

Was een fout in onze levering, is super netjes opgelost 😀

Annette

Goede kwaliteit en gebruiksvriendelijke website

Hele fijne en makkelijke website

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor het schrijven van de review!
Ik wens je nog een goede voorbereidingstijd voor je bruiloft.

Leny

Top qua service en meedenken!

Erg Klantgericht, meedenkend en superservice

Verbeteren van de handleiding om zelf je kaart te ontwerpen. Sommige fotoprogramma geven meer ontwerp mogelijkheden.

Barbara

Goed!

Reageren vriendelijk en heel snel

Niks

Anneke

Een overzichtelijke site. Veel keus in soorten trouwkaarten. En gemakkelijk om de kaarten aan te laten passen.

Makkelijk om de kaarten naar eigen wens aan te passen.

Enkele enveloppen waren beschadigd doordat er een elastiek om de enveloppen zat. De elastiek had afgegeven waardoor er 4 enveloppen onbruikbaar waren.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je positieve review!
Jammer dat een aantal enveloppen beschadigd waren, goed dat je het aangeeft. We zullen er rekening mee houden!

Birger

Zeer snelle levering van onze proefafdruk, bij pakketontvangst ruime keuze tussen verschillende vormen briefpapier, enveloppen. De uiteindelijke bestelling van onze 'Safe the datekaartjes' was met... Zeer snelle levering van onze proefafdruk, bij pakketontvangst ruime keuze tussen verschillende vormen briefpapier, enveloppen. De uiteindelijke bestelling van onze 'Safe the datekaartjes' was met een schitterend resultaat: het gewenste briefpapier, bijhorende gekozen enveloppe, sluitsticker en adressenlabel! Gewoonweg topervaring! Op naar de volgende bestelling van onze uitnodigingen!

Keuze bij proefdruk, vlotte communicatie, snelle levering

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Ah wat een lieve review, dankjewel!!
We zijn heel blij om te horen dat alles zo goed beviel.

Zaraida

Wat een top service. Save the date kaarten, officiële uitnodigingen, welkomstbord, gastenboek en nog wat extra kaartjes laten maken voor bij het gastenboek, de bedankjes en bij de enveloppenbox.... Wat een top service. Save the date kaarten, officiële uitnodigingen, welkomstbord, gastenboek en nog wat extra kaartjes laten maken voor bij het gastenboek, de bedankjes en bij de enveloppenbox. Zelf ben ik helemaal niet handig met de computer maar ik ben zo goed geholpen. Eeuwig dankbaar!

Super service. Zelf ben ik niet handig met de computer, ik ben zo goed geholpen.

Ik zou geen verbeterpunt weten. Ik zou zeggen ga zo door!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Super bedankt voor je positieve woorden! Goed om te horen dat alles zo goed beviel. Daar doen we het voor!
Groetjes, Jorina
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Mattanja

Hele fijne website, heel duidelijk. Gastenboek, dagprogramma, naamkaartjes, save the date en trouwkaarten besteld hier. Geen spijt van mooie kaarten, goede kwaliteit

Fijne duidelijke site, goede klantenservice

Goed verpakken, om beschadigingen te voorkomen, werd overigens heel netjes opgelost

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat het je zo goed bevallen is! Dankjewel voor je complimenten. Ook bedankt voor je tip over het verpakken, fijn dat je het aangeeft. We nemen het mee!

Faye

Snelle levering, goede kwaliteit wel duur

Goede kwaliteit en snelle druk

Geld. Vindt het echt erg duur