Reactie snelheid
Info over uw order

Josephina

Tevreden klant

kwaliteit echt geweldig

mogelijkheid tot spellingscontrole zou fijn zijn, en als je het definitieve eindresultaat hebt is vergroten van het ontwerp (om t leesbaar te maken) niet mogelijk

Lien

Ik heb trouwenkaartjes gemaakt voor mijn trouwfeest. Ik heb het ontwerp zelf gemaakt en het programma was zeer gebruiksvriendelijk. En je had veel keuze in lettertypes, afbeeldingen, bewerkingen,...... Ik heb trouwenkaartjes gemaakt voor mijn trouwfeest. Ik heb het ontwerp zelf gemaakt en het programma was zeer gebruiksvriendelijk. En je had veel keuze in lettertypes, afbeeldingen, bewerkingen,... Heel veel opties. En enige dat ik misschien kan opmerken is dat je de emoticons of tekst niet perfect onder elkaar weet te zetten omdat er geen hulplijn word gebruikt. Dit is misschien interessant voor in de toekomst dat alles op een gelijke lijn kan staan.

Heel veel opties voor zelf je droomkaartje maken. Ik heb 100% mijn visie kunnen uitvoeren en zelf meer.

Ik heb verschillende afbeeldingen gebruikt maar wist nooit of ze perfect onder elkaar stonden. Misschien een werkpunt is een hulplijn zetten dat je zit dat het perfect op dezelfde plek staat.

Madelon

Ik had de proefkaart van dr save the date en de trouwkaarten netjes binnen gekregen daar waren wij erg tevreden over. Nu de save the date kaarten binnen gekregen om te kunnen versturen nu ook weer... Ik had de proefkaart van dr save the date en de trouwkaarten netjes binnen gekregen daar waren wij erg tevreden over. Nu de save the date kaarten binnen gekregen om te kunnen versturen nu ook weer netjes gedaan! Wat ook erg fijn is, is als je een bestelling hebt geplaatst daarna ook een mail krijgt met tips en tricks super handig! Al met al zijn wij erg tevreden met stijlvolle trouwkaarten:)

De mail na een bestelling met tips en tricks of punten waar je op kan letten

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor de 5 sterren!
Fijn dat mooie Save the Dates hebt kunnen bestellen en dat we je hebben kunnen helpen met tips en tricks.
Groetjes, Jo-Anne

Marvin

Kaarten te laat geleverd

Makkelijke site

Kaarten te laat geleverd voor onze bruiloft dus heb ze niet kunnen gebruiken. Dit is echter een fout van postNL en niet van Stijlvolle Trouwkaarten :(

Péronne

Goede ervaring! Veel mogelijkheden waar je je creativiteit in kwijt kan. Erg tevreden met onze Save the Date kaarten!

Creatieve opties

Juliette

Hele fijne site. Je kan zelf je eigen kaart maken en het word ook opgeslagen.

Bestelling heel snel geleverd.

Jammer dat je maar 1 foto per pagina in d'r kaart kan zetten.

Marieke

Helemaal zoals ik het me had voorgesteld

Bij het bestellen van een proefversie van onze kaartjes, kregen we ook alle kleurstalen van enveloppen en de verschillende papiersoorten voor het kaartje mee opgestuurd

Inge

Mooi product

Hanny

Heel mooie website met veel keuzes voor kaarten.

Heel goed geholpen.

Geen op- of aanmerkingen. Alles is naar ons zin.

Vera

Bij contact zoeken krijg je snel reactie en sta je niet lang in de wachtrij aan de telefoon.

Jammer dat er geen contact wordt opgenomen als bijv. goede kleur enveloppen niet op voorraad is en je dan gewoon witte krijgt opgestuurd.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je tijd en feedback. Ik zie dat je intussen de goede enveloppen hebt ontvangen via onze klantenservice omdat deze kleur niet meer in de drukkerij was, maar ze nog wel een kleine... Bedankt voor je tijd en feedback. Ik zie dat je intussen de goede enveloppen hebt ontvangen via onze klantenservice omdat deze kleur niet meer in de drukkerij was, maar ze nog wel een kleine voorraad achter de hand hadden.
Als we er te laat achter komen dat een bepaalde kleur envelop niet op voorraad is dan ontvang je witte enveloppen zodat je in ieder geval kunt versturen. Wij vinden dit beter dan geen enveloppen versturen. Helaas hebben we te maken met leveringsproblemen door de situatie in de wereld.
Ik wens je veel succes met het voorbereiden van jullie bruiloft. Geniet er van!
Groetjes, Jo-Anne