Stijlvolle Trouwkaarten.nl

Stijlvolle Trouwkaarten.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stijlvolle Trouwkaarten.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company581
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stijlvolle Trouwkaarten.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 581 ervaringen.
Info over uw order

Uitstekend (10/10)
Madelon
Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima. snelle levering en goede kwaliteit kaarten.

Alex

Zeer fijne en gebruiksvriendelijke website, mooie kaarten, goed geprijsd. en vooral de service heel goed! we wilden wat aanpassingen doen aan de kaart, en jo-anne heeft voor ons meerdere malen de kaart aangepast, tot hij geheel tot onze wens was.

Goed (8/10)
Score voor Stijlvolle Trouwkaarten.nl:4/5

Goed.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Betrouwbare site met een snelle levering, kaarten voldoen prima aan de verwachtingen.

Stijlvolle Trouwkaarten.nl 1 beoordeling

Mooie ontwerpen, zelf designen ging ook goed. alleen kan je bij een 21x11 cm kaart nooit de hele kaart zien, je moet het zichtveld van links naar rechts schruiven. daardoor is mijn design niet mooi gezentreerd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Netjes, correct, behulpzaam en zeer klantvriendelijk.

René Westerheijden

Wij zijn bijzonder tevreden over de levering, kwaliteit..
wij hebben in dezelfde stijl onze save the date, trouwkaarten en bedankkaarten besteld..
van onze familie vrienden en andere gasten zeer leuke reacties ontvangen..
leveringen gaan super snel, op vrijdagavond besteld en maandag ochtend om 10 uur al afgeleverd. dat is sneller dan je eigenlijk verwachten mag.

Stijlvolle Trouwkaarten.nl 1 beoordeling

We hebben onze save the dates besteld en zullen ook binnenkort onze rsvp en onze daadwerkelijke trouwkaarten bij stijlvolle trouwkaarten.nl bestellen. mooie kwaliteit kaarten voor een prima prijs. bij de bestelling was er wel een kaartje niet goed ingepakt, dit was helaas beschadigd. die hebben we daardoor niet kunnen gebruiken.

Marco v huizen
Marco v huizen

Werkt mooi snel.

Bedrijfsinformatie

Bij Stijlvolle trouwkaarten vind je de klassieke trouwkaarten voor jullie bruiloft.

Bekijk de inspirerende collectie huwelijksuitnodigingen en personaliseer de trouwkaart naar jullie eigen wensen.

Hierbij kun je ook passende kaarten zoals menukaarten, naamkaartjes en bedankkaartjes bestellen.

Maak een proefdruk voor €1,- en bestel jullie kaarten (gratis verzending).
Adres
Van der Lelijstraat 20