2072 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2072 Reviews

Geen gedoe, lekker creatief mogen zijn en goede service

Er wordt direct contact opgezocht als ze een probleem lijken te zien in de bestelling.

Het zou ook fijn zijn geweest als ze bijv een check deden op dezelfde kleur, lettertype van de tekst. Omdat ik er weinig verstand van heb lijken kleuren sneller op elkaar.

Marianne

Alles mee gemaakt voor de bruiloft werkt prima

Snel geleverd en gemakkelijk programma om zelf iets te maken

Nee

Delphine

Uitstekend

Ze volgen alles goed op.

Nee

Rene

Makkelijk zelf samenstellen en snelle levering

Redelijk makkelijke website

Het samstellen gaat opzich makkelijk maar zou nog makkelijker kunnen

Fleur

Geweldig

Design, klantvriendelijk

nee

Siona

Mooie kaarten en snel gedrukt.

Veel keuze en de kaarten waren snel in huis

Vera

Wij hebben een hele fijne ervaring met Stijlvolle Trouwkaarten! Je kan vooraf je ontwerpen maken en als alles gereed is je bestelling plaatsen.

Mooie standaardontwerpen en huisstijlen.

Mylena

Snelle service en snelle levering! Dus top!

Zeker!

Geen opmerkingen

Lucienne

Topservice en snelle levering!

Goede service en snelle levering

Jorien

Pas op! Voorbeelden op programma geven geen eerlijk beeld

Veel keuze

Mijn extra kaartje voor de daggasten is enorm klein uitgevallen qua tekst. Amper leesbaar. In het bewerkingsprogramma zie je dit niet terug op ware grote, waardoor het goed leek. Het was netjes... Mijn extra kaartje voor de daggasten is enorm klein uitgevallen qua tekst. Amper leesbaar. In het bewerkingsprogramma zie je dit niet terug op ware grote, waardoor het goed leek. Het was netjes geweest als hierover gebeld was om na te vragen of dit echt was wat ik wilde. Daarnaast kreeg ik bij mijn eerste proefdruk niet de boekjes met papiersoorten en enveloppen etc. Daardoor was het gissen waar we precies over spraken. Bij de tweede proefdruk kregen we die wel, alleen door onze vakantie had ik de tweede proefdruk naar mijn zus laten sturen voor een laatste check. Die kreeg wel de boekjes etc erbij. Echter moesten we alles op afstand uiteindelijk beslissen. Daarop vertrouwende de officiële bestelling gedaan. Ik ben helaas teleurgesteld over de extra kaartjes, over de kleur van de tekst, over de kleur van de extra kaartjes en de kwaliteit van de foto’s die erop gedrukt zijn. De foto’s zien er echt niet mooi uit, terwijl ze dat in het echt wel zijn. Ik baal hier echt van want onze trouwkaart is nu niet zoals ik had gehoopt en we zijn €350 verder. Het bewerkingsprogramma zou vriendelijker moeten zijn door betere voorbeelden te zien. Dit had namelijk voorkomen kunnen worden als ik de eerste keer wel de boekjes met papiersoorten had gekregen en op ware grote de voorbeelden had kunnen zien, of dat er even pro-actief achteraan was gegaan.