Reactie snelheid
Info over uw order

Laury

Aanrader!

Gebruiksvriendelijk, mooie kwaliteit, top service en snelle verzending. Top!

Watermerk begrijp ik voor een mockup of proefdruk. maar bij een volwaardige bestelling zou men dit, naar mijn mening, weg mogen laten.

Mandy

Supervriendelijk! Goed geholpen. Snelle levering.

Meedenken met ons is keitof! Dat we alles kunnen maken in het thema zoals wij het voorzien en zij daar de tijd voor nemen om te realiseren vind ik heel leuk.

Ons pakje lag buiten in de regen. Misschien in de toekomst op een andere manier verpakken zodat de kaarten zeker niet nat worden? Onze enveloppen waren iets nat dus het kleur gaf wat af op de kaarten.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat ontzettend vervelend dat het pakketje in de regen lag. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet niet of je de kaarten al hebt verstuurd, maar mocht het nog een keer gebeuren, dan altijd... Wat ontzettend vervelend dat het pakketje in de regen lag. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet niet of je de kaarten al hebt verstuurd, maar mocht het nog een keer gebeuren, dan altijd contact opnemen zodat we nieuwe kaarten kunnen toesturen.
Mocht je nu nog nieuwe kaarten wensen....mail of bel even: info@stijlvolletrouwkaarten.nl
085-743 0766

Simone

Signaal goed opgepakt

30% van drukwerk was niet goed gegaan. Snel en klantgericht opgelost

Geen. Er kan overal iets fout gaan en het telt hoe dit wordt opgelost. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dank je voor de positieve beoordeling nadat het niet helemaal goed is gegaan.
Fijn dat we het konden oplossen.

Phaedra

Zeer vlotte bestelmogelijkheden en veel opties naar het zelf bewerken van je kaarten

Veel opties

Label van website op kaart misschien iets kleiner

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedoel je het logo dat op elke kaart staat? Als deze te groot wordt afgedrukt dan kunnen we deze zeker verkleinen. Soms is een andere kleur ook mooier. Daarvoor mag je altijd contact opnemen, dan... Bedoel je het logo dat op elke kaart staat? Als deze te groot wordt afgedrukt dan kunnen we deze zeker verkleinen. Soms is een andere kleur ook mooier. Daarvoor mag je altijd contact opnemen, dan passen we het snel voor je aan.
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Simone

Helaas blijkt 30% van kaarten gouden opdruk niet vol op de kaart te staan

70% van de kaarten is heel erg mooi stijlvol drukwerl

30% is de gouden opdruk niet volledig op de kaart

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Intussen heeft deze klant nieuwe kaarten ontvangen want als er iets niet goed gaat .... lossen we het altijd op!

Kees en Corina Willigenburg

Dit bedrijf heeft onze huwelijksdag mede glans gegeven!

Goede duidelijke informatie. Zowel website als producten zijn stijlvol!
Zeer snelle levering!

Tip! Zoveel mogelijk bekendheid maken, dat veel mensen jullie mogelijkheden leren kennen en ook kunnen bestellen!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat een ontzettend lieve review. De glanzende goudfolie was ook erg mooi op jullie kaart. Bedankt voor jullie bestelling.
We wensen jullie een liefdevol huwelijk toe.

Michael

Goed werkende site

Nvt

Ine

Beste,
Beste,
Onze proefdruk was helemaal in orde, enkel op de achterzijde hebben we de lay-out nog een heel klein beetje veranderd. We waren zeer tevreden over de kwaliteit en beslisten te bestellen.
Bij de officiële bestelling was de voorzijde niet meer oké. Aan de linker zijde is plots een witte rand naast de foto zichtbaar terwijl deze er niet hoort te zijn. Wat kan hieraan gedaan worden?

Met vriendelijke groeten,
Ine

Handige site

Correcter versnijden zonder witte rand

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Beste Ine, wat jammer dat de kaarten niet goed zijn. Dat is niet de bedoeling. De fout willen we graag herstellen. We hebben meerdere keren geprobeerd met je in contact te komen, maar dat is tot nu... Beste Ine, wat jammer dat de kaarten niet goed zijn. Dat is niet de bedoeling. De fout willen we graag herstellen. We hebben meerdere keren geprobeerd met je in contact te komen, maar dat is tot nu toe niet gelukt. Je kunt contact met ons opnemen zodat we je kunnen helpen.

Gaby

Erg fijne en mooie site om je eigen trouwkaart te maken.

Mooie website met veel ideeën en volop mogelijkheden om je eigen kaart te maken.
Mogelijkheid tot proefdruk voor een vriendelijke prijs. Goede adviezen voor o.a. de huidige etiquette.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je positieve woorden. Ben ik erg blij mee.
Fijn dat je de tips in de blogs waardevol vindt. Met liefde geschreven.

Jacqueline

Heel mooie site met veel mogelijkheden. Je moet wel even goed bij de les
blijven om door de vele bomen het mooie bos te blijven zien.

Echt stijlvol. Zoals de naam al zegt. Dat is het grote sterke punt!

Link naar meerdere soorten kaartjes van je eigen stijl/kaart is soms niet helemaal duidelijk.