Info over uw order

Roelien

Fantastisch.. super snelle levering.

Johan de Vos

Prima service. Prachtige uitvoering van de opdracht!

Emma

Save the date kaarten besteld via stijlvolle trouwkaarten.nl
Ging er makkelijk en bij vragen waren ze snel met antwoorden via de mail!
Mooi in een pakketje gedaan + leuke extra's te...
Save the date kaarten besteld via stijlvolle trouwkaarten.nl
Ging er makkelijk en bij vragen waren ze snel met antwoorden via de mail!
Mooi in een pakketje gedaan + leuke extra's te bestellen zoals de stickers om de envelop te sluiten.

Julieta

Overzichtelijke site, goede klantenservice, snelle levering, mooi aanbod.

M

Duidelijke informatie
Fijn geholpen
Mooi assortiment

Roy

Dikke prima! Allemaal goed geregeld.

Daniëlle

Uitnodigingen voor onze bruiloft besteld

Inge Faken

Jo-Anne en haar team hebben er alles aan gedaan om ons drukwerk een waar succes te laten zijn. Ze begrepen precies wat paste bij ons thema en dachten mee. Ook het contact verloopt zeer fijn en... Jo-Anne en haar team hebben er alles aan gedaan om ons drukwerk een waar succes te laten zijn. Ze begrepen precies wat paste bij ons thema en dachten mee. Ook het contact verloopt zeer fijn en hartelijk. Wij kunnen Stijlvolle Trouwkaarten van harte aanbevelen!

Abigail

Zeer goede ervaring! En goede kwaliteit. Niet alleen goede kwaliteit qua kaartjes maar ook qua service. Ook werden de kaartjes zoooo snel bezorgd! We hadden ze binnen een dag binnen. (We hebben 2x... Zeer goede ervaring! En goede kwaliteit. Niet alleen goede kwaliteit qua kaartjes maar ook qua service. Ook werden de kaartjes zoooo snel bezorgd! We hadden ze binnen een dag binnen. (We hebben 2x moeten bestellen omdat onze locatie is veranderd) en ook de 2e keer kregen we de bestelling de volgende dag! Wij zijn blij dat we onze trouwkaartjes bij een goed bedrijf hebben aangeschaft.

Elsbeth

Ontzettend goede ervaring! Veel voorbeeldkaarten. Mogelijkheden onbeperkt en snelle service.