9.5/10
Info over uw order

P.

Super fijne site. Kaarten erg makkelijk te maken en/of aan te passen.

Miranda

Snelle service zelfs in coronatijd

Gert-Jan

Nette druk en levering van onze verlovingskaarten!

Renske

ik gebeld ben om de kaart evt. Te laten veranderen, zo lang ik niet reageerde werd de bestelling op pauze gezet omdat ik op veel dingen moest reageren en ik veel werk kon ik niet gelijk reageren 2... ik gebeld ben om de kaart evt. Te laten veranderen, zo lang ik niet reageerde werd de bestelling op pauze gezet omdat ik op veel dingen moest reageren en ik veel werk kon ik niet gelijk reageren 2 dagen later is mijn bestelling gewoon op de post gedaan, dit vind ik erg jammer, ik had dus bijna geen bedenk tijd en als je het druk heb met bepaalde dingen is het wel fijn om de tijd te hebben die ik nodig had

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Hai Renske, We hadden je graag nog extra service willen aanbieden door je kaart nog mooier te maken. Helaas is het jou niet gelukt om te regeren. Bedenktijd heb je tussen proefdruk en bestelling.... Hai Renske, We hadden je graag nog extra service willen aanbieden door je kaart nog mooier te maken. Helaas is het jou niet gelukt om te regeren. Bedenktijd heb je tussen proefdruk en bestelling. Als je kaarten bestelt worden ze gelijk in productie genomen. Jammer dat het zo is gelopen. We wensen jullie een mooie trouwdag toe met prachtige herinneringen. Groetjes, Jo-Anne

Elsbeth

Heel goed profecioneel

Heidi Schipper

Mooie kaarten besteld!

Jacintha

Supermooie kaarten, ook makkelijk zelf te bewerken. Je krijgt redelijk snel antwoord op een vraag per mail. En de levering was ook heel snel. De kaarten zijn prachtig geworden!