2030 beoordelingen

Info over uw order

2030 Reviews

Barbara

Goed!

Reageren vriendelijk en heel snel

Niks

Anneke

Een overzichtelijke site. Veel keus in soorten trouwkaarten. En gemakkelijk om de kaarten aan te laten passen.

Makkelijk om de kaarten naar eigen wens aan te passen.

Enkele enveloppen waren beschadigd doordat er een elastiek om de enveloppen zat. De elastiek had afgegeven waardoor er 4 enveloppen onbruikbaar waren.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je positieve review!
Jammer dat een aantal enveloppen beschadigd waren, goed dat je het aangeeft. We zullen er rekening mee houden!

Birger

Zeer snelle levering van onze proefafdruk, bij pakketontvangst ruime keuze tussen verschillende vormen briefpapier, enveloppen. De uiteindelijke bestelling van onze 'Safe the datekaartjes' was met... Zeer snelle levering van onze proefafdruk, bij pakketontvangst ruime keuze tussen verschillende vormen briefpapier, enveloppen. De uiteindelijke bestelling van onze 'Safe the datekaartjes' was met een schitterend resultaat: het gewenste briefpapier, bijhorende gekozen enveloppe, sluitsticker en adressenlabel! Gewoonweg topervaring! Op naar de volgende bestelling van onze uitnodigingen!

Keuze bij proefdruk, vlotte communicatie, snelle levering

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Ah wat een lieve review, dankjewel!!
We zijn heel blij om te horen dat alles zo goed beviel.

Zaraida

Wat een top service. Save the date kaarten, officiële uitnodigingen, welkomstbord, gastenboek en nog wat extra kaartjes laten maken voor bij het gastenboek, de bedankjes en bij de enveloppenbox.... Wat een top service. Save the date kaarten, officiële uitnodigingen, welkomstbord, gastenboek en nog wat extra kaartjes laten maken voor bij het gastenboek, de bedankjes en bij de enveloppenbox. Zelf ben ik helemaal niet handig met de computer maar ik ben zo goed geholpen. Eeuwig dankbaar!

Super service. Zelf ben ik niet handig met de computer, ik ben zo goed geholpen.

Ik zou geen verbeterpunt weten. Ik zou zeggen ga zo door!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Super bedankt voor je positieve woorden! Goed om te horen dat alles zo goed beviel. Daar doen we het voor!
Groetjes, Jorina
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Mattanja

Hele fijne website, heel duidelijk. Gastenboek, dagprogramma, naamkaartjes, save the date en trouwkaarten besteld hier. Geen spijt van mooie kaarten, goede kwaliteit

Fijne duidelijke site, goede klantenservice

Goed verpakken, om beschadigingen te voorkomen, werd overigens heel netjes opgelost

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat het je zo goed bevallen is! Dankjewel voor je complimenten. Ook bedankt voor je tip over het verpakken, fijn dat je het aangeeft. We nemen het mee!

Faye

Snelle levering, goede kwaliteit wel duur

Goede kwaliteit en snelle druk

Geld. Vindt het echt erg duur

Marrit

Onze (houten) save the date kaarten waren aanvankelijk krom geleverd. Maar na telefonisch contact te hebben gehad werden op kosten van stijlvollekaarten.nl binnen een paar dagen nieuwe kaarten... Onze (houten) save the date kaarten waren aanvankelijk krom geleverd. Maar na telefonisch contact te hebben gehad werden op kosten van stijlvollekaarten.nl binnen een paar dagen nieuwe kaarten geleverd welke wel recht waren. Bedankt voor de goede service!

Klanvriendelijkheid. Snelheid van opvolging van telefonisch contact, e-mails.

Extra kwaliteitscontrole na het drukken van de kaarten voordat deze naar de klant worden gestuurd.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Wat vervelend dat de kaarten eerst niet goed waren! Fijn dat je zo goed geholpen bent en je nieuwe kaarten ontvangen hebt. We geven de complimenten door aan de collega's van de... Wat vervelend dat de kaarten eerst niet goed waren! Fijn dat je zo goed geholpen bent en je nieuwe kaarten ontvangen hebt. We geven de complimenten door aan de collega's van de klantenservice!

Ingeborg

Professioneel, snelle levering, gewoon goed!!

Makkelijk zelf te maken, genoeg voorbeelden, alles is mogelijk, kortom: heel handig!! (En professioneel!)

Aan alles is gedacht

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Heel erg bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring had, daar doen we het voor!

Wim

Goeie ervaring

Overzichtelijke site

Bij bestellen makkelijk kunnen aangeven dat afleveradres anders dan factuuradres. Kon dit niet aangeven met bestellen, en direct erna een mailtje gestuurd maar kon niet veranderd worden, was jammer

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je review en tip! We nemen het mee.

Rianne

Erg fijn en netjes verzorgd!

Overzichtelijk en duidelijke website.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je 5 sterren, daar zijn we blij mee!