2030 beoordelingen

Reactie snelheid
Info over uw order

2030 Reviews

MK

Prima en snelle service, mooie kaarten, snelle hulp bij een klein probleem, zeer aan te bevelen!

zie hierboven

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor je review! Goed om te horen dat alles zo goed beviel.
Succes met de verdere voorbereidingen!

Marieke

De save te date kaartjes waren prachtig.
Enkel jammer dat het 1 dag te laat toegekomen is. Maar kwam door vermoedelijk door de feestdagen.

Eindrezultaat was prachtig

Sharon

Mooie spullen, goede en snelle service, heel vriendelijk en meedenkend

Producten van goede kwaliteit, zeer goede en vriendelijke klantenservice.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Thanks voor je lieve woorden!
Groetjes, Jorina
Team Stijlvolle Trouwkaarten

Laura

Alles wordt netjes en snel geleverd!
Heel goede service!
Had enkele vraagjes, deze gesteld via mail. Binnen het half uur al antwoord op al mijn vragen! Jullie leveren kwaliteit!

Duidelijk we site en snelle service

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je positieve review! Fijn dat je zo snel geholpen werd.

Jeroen

Customer service was very responsive and helpful

Customer service was great

There was no direct shipping (to a specific address) option on the order page initially. After I called, it was added by the design team.

Marjon

Mooie kaarten maar verkeerde aantallen geleverd

Mooie kwaliteit

Verkeerde aantallen geleverd!!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Gelukkig zijn de enveloppen die je te kort had al na gestuurd.
Dit was zeker niet de bedoeling, maar via de klantenservice helpen we altijd zo snel mogelijk het op te lossen.
Succes met...
Gelukkig zijn de enveloppen die je te kort had al na gestuurd.
Succes met versturen. Groetjes, Jo-Anne

Willems

Zeer goed en stipt

Mooi resultaat, leuk dat je zelf zoveel kan aanpassen/personaliseren

Nelleke

Zeer goede ervaring. Wij hadden zelf een fout gemaakt maar dat hebben ze heel netjes voor ons opgelost.

Meedenkend

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat je zo'n goede ervaring had en de fout snel kon worden opgelost.
Heel erg bedankt voor de 5 sterren!

Stan

Leuke selectie aan kaarten met mooie designs. Bij een eerste proef kaart krijg je gratis samples mee aan materialen die je kan gebruiken voor de kaarten. Alleen vind ik het een groot verbeter punt... Leuke selectie aan kaarten met mooie designs. Bij een eerste proef kaart krijg je gratis samples mee aan materialen die je kan gebruiken voor de kaarten. Alleen vind ik het een groot verbeter punt dat je zodra je een nieuwe kaart wilt maken je niet de optie hebt om 1 van de kaarten te selecteren die je als sample kreeg. Graag hadden we "Soft Touch" gewild. Maar omdat we deze niet konden selecteren waren we maar met de standaard optie gegaan. Graag dit verbeteren voor de volgende keer.

Mooie selecties kaarten.

Optie om zelfstandig de materialen te kiezen voor de kaarten. Zoals de "soft touch" materiaal.

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om een review te schrijven. Helaas zie ik dat jullie een nieuw account hebben aangemaakt waardoor je de proefdruk niet kon terugvinden. We hadden je graag... Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om een review te schrijven. Helaas zie ik dat jullie een nieuw account hebben aangemaakt waardoor je de proefdruk niet kon terugvinden. We hadden je graag even geholpen via de klantenservice. Jullie prachtige Save the Date heeft hoogglans en die kan niet op Soft Touch gedrukt worden vandaar de beperkte keuze.
We wensen jullie veel succes met het voorbereiden van jullie trouwdag.

Alexander

Heel erg goede ervaring met dit bedrijf. Erg mooie kaarten en enorm behulpzame servcie. Aanrader!

Mooi, snel, behulpzaam en meedenkend!