2021 beoordelingen

Lilit

Heel mooie kaarten

Gemak

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Dankjewel voor je positieve review!

Noa

Erg mooie trouwkaarten, heldere communicatie. Veruit de gemakkelijkste website om zelf kaarten te ontwerpen met de leukste designs.

Overzicht ‘meest gemaakte fouten op trouwkaarten’ om taalfouten etc te voorkomen

Nvt

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Heel erg bedankt voor je review en compliment! We doen er alles aan om het ontwerpen zo gemakkelijk mogelijk voor jullie te maken.

Martine

Hele nette service!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor de 5 sterren!

Lianne

Het was echt goed. Makkelijke site om de kaarten te maken. Al met al aanrader

Kreeg snel antwoord op vragen

Geen alles verliep goed

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor de 5 sterren en lovende woorden.
Dankjewel dat je ons aanraadt!

Carlo

Super!

Kaart ontwerp

Marjorie

Hele goede ervaring. Ik werd snel en goed geholpen. Het systeem werkt prima. Alles is er snel. Enkel positieve feedback voor alles! Zeker aan te bevelen.

Snelle service en ze helpen je ook goed en helder.

Het enige wat van mij nog verbeterd kan worden is dat er een optie komt waarbij je direct na de keus voor de kaart na ontvangst van de proefstaaltjes de kleur van het papier kunt aanvinken: ik wilde... Het enige wat van mij nog verbeterd kan worden is dat er een optie komt waarbij je direct na de keus voor de kaart na ontvangst van de proefstaaltjes de kleur van het papier kunt aanvinken: ik wilde bijvoorbeeld zandkleurig kraftpapier. Ben wel top geholpen door een medewerker maar de kleur werd iets grijziger omdat er een soort wit laagje overeen was gelegd via digitale weg. Persoonlijk had ik nog liever direct papier kraft en dan kleur zand gekozen. Dan was het 100% mijn lievelingskleur geweest maar de variant die ik nu had is ook meer dan prima hoor!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Bedankt voor je uitgebreide feedback!
Bedankt voor je uitgebreide feedback!
Vervelend dat de kleur net niet naar wens was. We raden altijd aan om als je een ander papiersoort kiest, altijd nog een keer een proefdruk te bestellen. Je mag namelijk meerdere proefdrukken bestellen. Zo weet je zeker dat alles klopt en je 100% tevreden met het eindresultaat bent!

Ria

Wij zijn erg tevreden met onze bestellingen! Mooi resultaat, goeie kwaliteit! Top ervaring! Wij stellen enkel in vraag hoe de kortingscode werkt. Wij mochten deze steeds ingeven, maar hebben ondanks... Wij zijn erg tevreden met onze bestellingen! Mooi resultaat, goeie kwaliteit! Top ervaring! Wij stellen enkel in vraag hoe de kortingscode werkt. Wij mochten deze steeds ingeven, maar hebben ondanks de vele bestellingen geen code ontvangen! Tenzij we ergens iets hebben gemist!

Zeer snelle reactie bij elke vraag! Super!

Doe gewoon verder! Jullie zijn goed bezig! Top!

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat je zo tevreden bent!
Fijn dat je zo tevreden bent!
Wat betreft de kortingscode, de kortingscode is voor bruidsparen die opnieuw kaarten moeten bestellen. Dus alleen de bruidsparen die zelf een fout hebben gemaakt en daardoor nieuwe kaarten moeten bestellen, ontvangen een kortingscode. Wellicht verklaart dat waarom jullie geen code ontvingen! Ik hoop dat het zo duidelijk is. Zo niet, of bij andere vragen, neem dan even contact met ons op.

Maud

Super mooie gepersonaliseerde trouwkaarten gemaakt. Helemaal blij!

Leuke designs die makkelijk aan te passen zijn. Service. Als je mailt maken ze ook voorstellen voor bijpassende programmakaartjes e.d.

Uitlijning tekst mag makkelijker. In midden van kaart lastiger door snappoint. Het gaat wel, maar als ik iets als verbeterpunt mag doorgeven is het dat. Wordt het alleen nog beter van

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Goed om te horen dat je zo tevreden bent. We hebben met liefde de persoonlijke ontwerpen gemaakt. Thanks voor je tip, we doen ons best om de editor zo gebruikersvriendelijk als mogelijk te maken!... Goed om te horen dat je zo tevreden bent. We hebben met liefde de persoonlijke ontwerpen gemaakt. Thanks voor je tip, we doen ons best om de editor zo gebruikersvriendelijk als mogelijk te maken!

Kyara

Goede service

Prijs kwaliteit goed
Snel hulp gekregen bij vragen

Meer info bij kaartjes, wij bestelden kaartjes 5x8 met onze namen in rose gouden folie maar onze namen zijn niet super goed leesbaar, waarschijnlijk te klein, maar jammer dat dat er niet werd bij... Meer info bij kaartjes, wij bestelden kaartjes 5x8 met onze namen in rose gouden folie maar onze namen zijn niet super goed leesbaar, waarschijnlijk te klein, maar jammer dat dat er niet werd bij vermeld hoe groot het minimum moest zijn

Reactie Stijlvolle Trouwkaarten.nl:

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de tip, we nemen het mee!