van Eijk

Uitstekend. Ze doen wat ze op de website beloven.

Doen wat ze beloven

Zorg dat je je ontwerp + logo kunt maken voordat je betaald, en niet pas na betaling. Dat schrikt af.

Hi Yvonne,
Heel erg bedankt voor je leuke feedback, veel plezier met de stickers.
Wij zijn ons inderdaad bewust van jouw verbeterpunt over de ontwerptool en zijn hier ook zeker mee bezig....
Hi Yvonne,
Heel erg bedankt voor je leuke feedback, veel plezier met de stickers.
Wij zijn ons inderdaad bewust van jouw verbeterpunt over de ontwerptool en zijn hier ook zeker mee bezig. :)

De Saegher

Zeer goed, enkel leverancier UPS was niet goed, niet langsgeweest, mail gekregen dat zending in winkel was afgegeven, daar was het niet, volgende dag wel aan huis geleverd.

Heel mooie stickers, makkelijk te bestellen.

Leverancier.

Beste,
Heel erg bedankt voor je feedback, veel plezier met de stickers. :)
Vervelend om te horen dat de levering niet soepel is verlopen.
Mochten we je in de toekomst weer kunnen...
Beste,
Heel erg bedankt voor je feedback, veel plezier met de stickers. :)
Vervelend om te horen dat de levering niet soepel is verlopen.

John Rademaker

Goede voorlichting op product

Telefonische bereikbaarheid en contact

Hi John,

Schot

Prettig ervaring, snel geleverd

Snelle levering en snelle reactie op email.

Hi Martjan,

Richard K

Mooie stickers

Communicatie via mail gaat prima. Order op zich goed kunnen plaatsen en levering eerder dan gevraagd.
Uiteindelijk mooie set stickers en bieretiketten voor de Bowies.

Er was discussie over aanleveren in welk formaat het ontwerp geleverd moest worden. Op de site staat dat JPG mag, maar er wordt daarna gevraagd om in AI of EPS aan te leveren. Ik had toch verwacht... Er was discussie over aanleveren in welk formaat het ontwerp geleverd moest worden. Op de site staat dat JPG mag, maar er wordt daarna gevraagd om in AI of EPS aan te leveren. Ik had toch verwacht dat men dit zelf ook heel snel kon doen aangezien ik het online binnen 10 minuten voor elkaar had.
Dito de kleuren. Ik lever de kleur aan in RAL-code maar met wil deze in CMYK hebben. Moet je als leek wel weten wat dat is ... Ook dit was online binnen 5 minuten gevonden, maar had toch een mooie service geweest van Stickerwinkel.
Opmerking! Bij alle bedrijven waar ik een offerte vroeg, dezelfde verzoeken qua formaat en kleur.

Soto

Snelle service, oplossend gericht.

Klantgerichtheid

Iets betere interface bij het uploaden en controleren bij het aanleveren van bestanden.

Hi Sander,
Heel erg bedankt voor je leuke feedback, veel plezier met de stickers.
Wij zijn ons inderdaad bewust van jouw verbeterpunt en zijn hier ook zeker mee bezig. :)
Mochten we je...
Hi Sander,

Cuenen

Top

communicatie en kwaliteit

Laura R.

Ik heb bij Stickerwinkel.com transparante ronde stickers besteld voor het beplakken van telefoons, Ipads, scanners en laptops. Omdat ik niet zo goed wist welk materiaal ik nodig had, heb ik contact... Ik heb bij Stickerwinkel.com transparante ronde stickers besteld voor het beplakken van telefoons, Ipads, scanners en laptops. Omdat ik niet zo goed wist welk materiaal ik nodig had, heb ik contact opgenomen om advies te vragen. Na dit contact heb ik vrijblijvend een aantal samples ontvangen om zo een goede keuze te kunnen maken. Ik ben heel goed en snel geholpen!

Snelle reactie n.a.v. mail, gratis samples die opgestuurd worden, vriendelijk personeel.

niks!

Hi Laura,

ECG-SUPPORT

Alles snel geregeld duidelijk en vertrouwd

leveren een zeer goed resultaat

Beste Ruud,
Heel erg bedankt voor je leuke feedback! :)

Freek

Zeer slecht, lange levertijden, hebben hun finance niet op orde, komen geen afspraken na.

Vorige bestelling waren er net binnen de 3wk

Probeer jullie betaalde bestelling goed op orde te krijgen, zonder gelijk de productie stil te leggen, ten koste van de klant waardoor enorme vertraging wordt opgelopen bij de klant.

Beste Freek,
Heel erg vervelend om te horen dat je slechte ervaringen hebt met onze levertijden.
Doorgaans zijn onze levertijden 6 werkdagen, met een mogelijkheid tot spoed van 2 werkdagen....
Beste Freek,
Echter is er contact geweest met jou, dat er nog openstaande facturen zijn.
Hierdoor hebben wij bij je aangegeven dat er vooraf aan de productie een betaling nodig was voor het in productie nemen van de stickers.
Dit is dan ook de reden waardoor er een langere levertijd van toepassing was, omdat wij hiervoor geen betaling ontvingen.
Mocht je hier nog vragen over hebben hoor ik het graag!
Team Stickerwinkel