Top Malts

Prima service, na een tip voor correctie van StickersNow.com in de verhouding van hoogte en breedte van de sticker prachtige stickers afgeleverd.

Persoonlijke service, vriendelijk en behulpzaam

Marcin Maxym

Ik heb erste keer een product besteld bij StickersNow.com goede prijzen, snel geleverd dus Top!

Prijzen, levering op tijd.

026 Carnaval

Snelle service,
duidelijke site
goed verpakt
mooie kwaliteit

KVS | Horen < Zien > Beleven (Event techniek)

Goede service en denken/helpen goed mee! Stickers werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.
Het was de eerste keer dat ik contour sticker bestelde, dit was allemaal nieuw voor mij....

Denken (waar nodig) mee voor een goed ontwerp.
Snel
Mooie prijzen

Jaap

Goeie website, makkelijk in gebruik en helder. Daarna een drukproef per mail wat erg fijn is. Vervolgens zag het product er goed uit. Dus helemaal tevreden

Inpricipe dus hetzelfde als bovenstaande bericht. Goeie website, drukproef per mail en een mooi product.

VillaVibes

Website werkt goed en duidelijk - stickers op tijd geleverd en van goede kwaliteit

Snel reactie op mail

ID2 INTERIOR PROJECTS BV

Duidelijk en snelle service. goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit. Zeer tevreden. Elke gewenste maat verkrijgbaar voor scherpe prijzen. We gaan vaker hier bestellen.

De ervaring is prettig, makkelijke site om spullen te bestellen, na mijn bestelling zocht ik even contact via whats app daar was een reactie niet echt rap maar al met al ervaren als prettig,...

goede service, snelle levering

Super snel en goede service! Mooi eindresultaat!

Goede en duidelijke communicatie
Mooie kwaliteit