Je aankoop wordt beschermd

Bestelproces
Kwaliteit van onze stickers
Levering

Vakvereniging HZC

Prima, goede afspraken na telefoongesprek

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Goede informatie via telefoon vind ik altijd prettiger dan alles per mail.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja, over het inpakken van de stickers. Wij ontvingen een flinke doos voor een klein pakketje dat nu € 7,-- kostte.
Onnodig mijns inziens, dit had gemakkelijk in een luchtkussen envelop gekund die in de brievenbus past (vandaar de mindere beoordeling bij levering)

Reactie Stickers.nl:

De reden dat wij het in een doosje verzenden is:

- Wij verzenden altijd als pakket via Post.nl, zodat er een tracktrace nummer aan de zending verbonden is. Zowel de klant als wij weten waar het pakket is en door wie het aangenomen is. Wanneer een pakket niet zou aankomen of verdwijnen in de post zouden wij de maatwerk stickers opnieuw moeten maken en verzenden. Dit weegt voor ons niet op tegen het direct verzenden als pakket met handtekening.
- Daarnaast is 2x verzenden belastender voor het milieu.
- Wij zijn nog aan het kijken naar ander mogelijkheden van verpakken, maar het zal altijd een pakketdoosje blijven.
- De stickers goed verpakt zijn en er geen kreuken in komen en door verpakking in een zakje worden ze niet vochtig.
- Wij verzenden orders van verschillende oplagen en de ene keer is de vulling van de doos meer dan anders.
- Het materiaal dat wij gebruiken om onze orders te verzenden is te splitsen voor recycling.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Team Stickers.nl

Deen Polyester

snelheid van reageren

neuh

Goede kwaliteit stickers

Redelijk snelle levertijd

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Goed kijken naar de offerte aanvraag met daarin de juiste aantallen.

Carrabas speelgoed

Prettig zaken gedaan. In het begin wat onduidelijkheden over de te drukken stickersjablonen wegens meerdere exemplaren. Desondanks uitstekend geholpen en tot een aankoop gekomen. Het resultaat is...

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Geweldige kwaliteit drukwerk en snelle, accurate levering.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De communicatie tijdens het bestelproces mag iets duidelijker (overzichtelijker).

Alles ging lekker snel.

Bram Klemann, gemeente Rotterdam

Goede ervaring, er werd heel goed meegedacht over de vraag, en ik ben tevreden met het eindresultaat.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Meedenken met de wens van de klant, en het doel van de sticker.

nee

w. vrijhoeven MVOI BV

Zeer kundig en snel

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Snelheid waarmee ze drukproef voorleggen en leveren

Machinefabriek De Dieze

Positief

dichtbij, snel, goede prijs/kwaliteit

Defibrion BV

Stickers.nl is onze vaste leverancier van stickers, de ervaring is in het algemeen erg goed.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Als er niets mis gaat, snelle levering, goed bereikbaar als er moet worden overlegd.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De prijzen zijn nog wat onduidelijk. Bij welke hoeveelheden van welke sticker geldt een kwantumkorting?

Yvonne

Zeer kundig, vele jaren aan ervaring die ieder project toegepast wordt.

Beschrijf hier de sterke punten van Stickers.nl

Niets wordt aan toeval overgelaten, iedere afzonderlijke opdracht hoe omvangrijk ook wordt serieus genomen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Niets veranderen, zeer tevreden.