8.2/10

Super snelle nette levering

Fijne makkelijke site

zo door blijven gaan

Nick Arts

Duurde lang plakten niet zie bijlagen en had alles netjes ontvet puntjes plakten niet ik vind dat ik recht heb op.een nieuwe van 15 cm en dat de kwaliteit van het plakken wel wat neter mag zijn........ Duurde lang plakten niet zie bijlagen en had alles netjes ontvet puntjes plakten niet ik vind dat ik recht heb op.een nieuwe van 15 cm en dat de kwaliteit van het plakken wel wat neter mag zijn..... neem aub contact op met mij via mail Nickarts85@hotmail.com of bel me tel nr 06 23763161 mvg nick arts

Hij was 15 cm kleur was goed, ik had betere kwaliteit verwacht en in mijn ogen kon de plakkwaliteit veel beter ...

Plakken verzenden kwaliteit en heb voor me gevoel geen conplete sticker ik mis de punten ik wil zou graag een andere willen die van betere kwaliteit is

goudkamp

Positief

snelle levering

Lex van Daalen de Jel

Goede kwaliteit ,zou misschien als dat mogelijk is wat sneller kunnen

Duidelijk ruime keuxe

Snelheid verzenden

Roman

Order sticker

No,everything is fine

Take photos of the stickers stuck somewhere with the dimensions so that + - can understand which size is needed:)

M

Prima. Duurde paar dagen voordat ik de sticker kreeg maar gewoon goed geleverd.

Mooie website

Ik vond het iets lang duren voordat het verzonden werd. Maar verder geen probleem

MMoo

Prima!

Bijna alles

Reacties via Messenger\Facebook??

Kristopher

Erg slecht.

Geen helaas

Sticker besteld, en na 4 x contacten gewoon GEEN gehoor terug. Bijna anderhalf week voor 1 sticker gewacht.

Monique

Zocht sticker Fries paard en hondenpoten voor binnenkant 2 kleine autoruitjes. Kleinste formaat paard was net klein genoeg en 2 vd 6 poten gebruikt. Mijn dochter wilde achteruit van parkeerplaats... Zocht sticker Fries paard en hondenpoten voor binnenkant 2 kleine autoruitjes. Kleinste formaat paard was net klein genoeg en 2 vd 6 poten gebruikt. Mijn dochter wilde achteruit van parkeerplaats rijden en merkte ze gelijk op en was blij verrast!

Goede kwaliteit stickers

Misschien bij levering een verwijzing naar de site "Hoe plak ik de sticker op de juiste manier" of bij het bestellen verwijzen naar evt.attributen voor aanbrengen sticker en deze dan evt.meebestellen.

Rutger

Erg lange levering

Product komt over als degelijk

Kom je levertijden na of informeer klanten actief als je dat niet kan waarmaken.