Sticker.nl

Sticker.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Sticker.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company182
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Sticker.nl met 8.6/10. Gebaseerd op 182 ervaringen.

Bouwmasters DtmS, tel: 0627255791
Onvoldoende (4/10)
Bouwmasters DtmS, tel: 0627255791

Reactie Sticker.nl:

Naar aanleiding van deze review hebben we contact opgenomen met de klant. Vanwege zijn klacht hebben we navraag gedaan bij onze bezorgdienst. Volgens hen zijn de stickers wel bezorgd. Om het probleem op te lossen voor de klant, hebben we nieuwe stickers gemaakt en deze opgestuurd.

Score voor Sticker.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb geen stukken nog ontvangen. zie wel dat bezorg afgeleverd heeft. echter ik kom net terug van vakantie en kon niet eerder reageren. ik denk dat de bezorger zelf getekend en ook geen briefje in brievenbus gedaan waar bezorgd.

Sven van Asten
Voldoende (6/10)
Sven van Asten

Reactie Sticker.nl:

In augustus waren we inderdaad een paar weken gesloten vanwege vakantie. Dit hebben we duidelijk op de website vermeld. In dat bericht hebben we ook aangegeven dat we telefonisch niet bereikbaar waren. Op vrijdag 25 augustus is deze bestelling geplaatst. Diezelfde dag heeft deze klant een mail gestuurd dat het uploaden niet werkte. Op maandag 28 augustus heeft een collega daarop gereageerd. Op die e-mail is geen reactie meer gekomen van de klant. Wat er precies is misgegaan tijdens het uploaden, weten we niet. Maar blijkbaar was het een tijdelijk probleem, want uit ons systeem blijkt dat het de klant toch is gelukt om op vrijdag de 25e de bestanden te uploaden.

Soms komt het voor dat het uploaden van een bestand niet lukt, omdat het niet voldoet aan de aanleverspecificaties. Deze kun je hier vinden: https://www.sticker.nl/klantenservice/aanleverspecificaties. Heb je toch nog problemen? Neem dan contact met ons op.

Score voor Sticker.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goeie stickers.
slechte website, uploaden van bestanden werkt niet goed..
vervolgens gebeld tijdens kantoor uren met de melding dat jullie niet aanwezig zijn, wegens vakantie meen ik te herinneren.

Seikatsu.nl
Seikatsu.nl
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie print ook op kleine stikkers.

drukkerij Rosman
Prima (7/10)
drukkerij Rosman
Score voor Sticker.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte levering, goede kwaliteit.
alleen jammer dat binnen 2 uur na order plaatsen er niks meer kan.
terwijl levering 6 dagen duurd.

Strik
Strik

Goede service.

Dhr. R.A. Soeters, Soeters Inter-Door
Matig (5/10)
Dhr. R.A. Soeters, Soeters Inter-Door

Reactie Sticker.nl:

Tijdens de vakantieperiode hadden wij een beperkte bezetting. Daardoor is er inderdaad iets mis gegaan bij het berekenen van de prijs en waren de ontwerpkosten ook in rekening gebracht. Dit is uiteindelijk gecorrigeerd, zodat de klant het juiste bedrag heeft betaald.

Dat de ene stickers nu op vel geleverd zijn en niet los zoals eerder heeft te maken met een verandering in ons productieproces. Als je bij ons een bestelling plaats, krijg je altijd een orderbevestiging. Daarop staat ook hoe de stickers geleverd worden. Wij adviseren iedereen om deze bevestiging goed te lezen, omdat het relevante informatie over je bestelling bevat.

Score voor Sticker.nl:2.5/5

Positief: snelle levering.
negatief: weer ontwerpkosten terwijl het bestand al reeds bij u bekend is.. het was een herhaalorder , grote ovale stickers wel uitgesneden , kleine stickers werden op een vel geleverd, de vorige keer waren die wel uitgesneden. erg jammer.

Paul Visser
Paul Visser
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kwaliteit van de stickers is prima.

Ernst
Ernst
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en persoonlijke service.

Winni Kiksen
Winni Kiksen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top bedrijf, goede service!.

Harry Kedde
Harry Kedde

Gewoon goed !.

Bedrijfsinformatie

Bij Sticker.nl kun je zowel kant-en-klare stickers als stickers op maat bestellen. Je ontwerpt je sticker via onze ontwerpmodule of uploadt je eigen aangeleverde bestand. Lees meer over Sticker.nl.
Adres
Bedrijvenpark Twente 425