420soundsystem

Levering sneller dan verwacht
Goede kwaliteit bedrukking
Goede kwaliteit sticker en lijmlaag.

Kemperman Restauratie

Snelle levering, zeer goede kwaliteit .

Ebrocat

Snelle levering, mooie ontwerptool, zeer tevreden

Robbert

Reactie Sticker.nl:

Naar aanleiding van deze review hebben we contact opgenomen met de klant. Hij gaf aan dat hij het onhandig vond dat hij niet via zijn smartphone het ontwerp kon aanleveren. Dat is op dit moment inderdaad niet mogelijk. We zijn wel bezig om dit aan te passen.

Kemperman Restauratie

Snelle levering, zeer goede kwaliteit .

Seahawks zeeland

Goeie kwaliteit en goeie service

autorijschooljoostverhoeven@hotmail.nl

Sticker.nl. makkelijk te bestellen. Goede service, snelle levering.

Kadua

Goed product, goede site en goede service!

Negatief: 1. op het feedback formulier kun je geen "negatieve"opmerkingen plaatsen alleen maar positieve! 2. als je op de website zelf een...

Reactie Sticker.nl:

Bij het standaard formulier van de Feedback Company kun je inderdaad geen negatieve punten invullen. Vandaar dat we in onze uitnodiging aangegeven hebben hoe je contact met ons kunt opnemen als je ergens niet tevreden over bent.

Op onze website kun je op twee manieren stickers ontwerpen. Dit kan direct via de ontwerpmodule of aan het einde van je bestelling. Bij de eerste methode kun je direct ontwerpen. Bij de tweede moet je eerst een bestelling plaatsen. In dit geval heeft het verschil in prijs te maken met het materiaal. Bij de ontwerpmodule kun je op dit moment alleen nog maar stickers van vinyl bestellen. Bestel je via het bestelformulier, dan heb je veel meer keus qua materialen. Deze klant heeft gekozen voor stickers op rol van folie PP. Dit materiaal is vaak goedkoper dan vinyl. We zijn bezig om de ontwerpmodule te verbeteren, waardoor je daar straks meer keuze hebt.

Jin-to bonsai

Perfect

Tradekar

Nick was zeer behulpzaam in het beantwoorden van al mijn vragen. Onze bestelling werd verder prima afgehandeld en keurig verpakt bij ons afgeleverd.