8.2/10

Renata van de Bilt

Goede verzorging voor mijn ietwat angstige ex-zwervertje uit Portugal. Ze nemen de tijd voor hond en baas.

Zodra mijn hond wat slechter eet krijgt zij wat blikvoer bij haar brokken. Afgelopen keer had mijn hond een plekje op haar pootje wat ingesmeerd werd met zalf. De zalf kreeg ik mee naar huis. Geen... Zodra mijn hond wat slechter eet krijgt zij wat blikvoer bij haar brokken. Afgelopen keer had mijn hond een plekje op haar pootje wat ingesmeerd werd met zalf. De zalf kreeg ik mee naar huis. Geen extra kosten voor het blikvoer en de zalf.
Ze nemen de tijd voor de hond en kijken naar wat de hond nodig heeft.

Wellicht wat ruimere tijden om weg te brengen en op te halen.

Flexibel, toegankelijk

Flexibiliteit, zeker bij herhaaldelijk gebruik van de diensten

jan vonk

Wij hebben een heel goed gevoel bij deze kennel en hond Joris heeft het ook naar zijn zin als wij hem ophalen ziet hij er altijd goed uit.

neen, wij zijn altijd dik tevreden

Duidelijk en correcte regelgeving

Wij hebben hele goede ervaringen. onze hond wordt altijd goed verzorgd.
althans als wij hem na een vakantie ophalen ziet hij er goed uit en vrolijk

hond wordt altijd goed opgevangen.
de mensen die er werken weten wat ze moeten doen en zijn goed op de hoogte van alles.
en je kan met hun goed overleggen over de opvang en tijden wij...
hond wordt altijd goed opgevangen.
en je kan met hun goed overleggen over de opvang en tijden wij zijn erg tevreden

op het moment ben ik nog niks tegen gekomen waar ik tips voor zou hebben.

Marcelle van der Kleij

Iedere zomervakantie brengen wij onze katten 3 weken bij rijpickerwaard. We weten daarbij dat we kunnen vertrouwen op goede zorg en een fijne logeerplek. Onze katers zijn niet gestresst na di... Iedere zomervakantie brengen wij onze katten 3 weken bij rijpickerwaard. We weten daarbij dat we kunnen vertrouwen op goede zorg en een fijne logeerplek. Onze katers zijn niet gestresst na di verblijf, wat veel zegt over hoe zij zich tijdens het verblijf gevoeld hebben

Persoonlijke aandacht voor de dieren
Hygiene
Samenwerking met dierenarts
Kwaliteit van de verblijven
Deskundigheid medewerkers

de Jong

Mijn 2 katten hebben 2 weken in het pension gezeten.

Ze staan goed bekend bij mijn dierenarts, petcomfort.

Wat vriendelijker zijn. Bij het reserveren aan de telefoon kon er nauwelijks wat toegelicht worden. Korte zinnen en ik kreeg de indruk dat iedere vraag die ik stelde tijd kost.
Bij brengen...
Bij brengen werd ik afgesnauwd dat de katten 3 dagen voor brengen nog een booster op de inenting hadden gekregen.. Dat had men levert niet. (kon ik niet weten, staat niet op de site en was advies van de dierenarts..)
Kortom, de katten hebben het volgens mij wel goed gehad, maar de mens wat minder.
Gelukkig is het pension voor de katten.

Sandra Geubbelmans

Goed en heel flexibel. Er is altijd plaats voor onze poes.

Lief voor de dieren.

Medewerkers doen hun werk met hart en ziel en kennen veel dieren persoonlijk.

Het welzijn van het dier staat voorop.

Meer buitenruimte beschikbaar maken, zowel voor asiel- als pensiondieren