8.2/10

Svenja Viegen

Wij zijn heel tevreden over Rijpickerwaard. Wij brengen Lilly al 8 jaar naar het pension. De medewerkers zijn heel vriendelijk en ze zorgen heel goed voor Lilly!

De medewerkers zijn heel vriendelijk en ze zorgen goed voor je dieren!

Heb ik niet...

Anita de bie

Wij brengen tijger al vanaf dat hij 4 maanden is onze ervaring is heel goed

Frank van de Kamp

Vriendelijk, deskundig, flexibel en betrouwbaar bedrijf.

Informele en duidelijke afstemming

Kan ik even niet verzinnen

Michel Donk

Zeer positief.
Erg betrokken en deskundige medewerkers zowel de beroepsmedewerkers als de vrijwilligers.
Vriendelijk ontvangst en je mag meelopen om je dier naar zijn verblijf met...
Zeer positief.
Vriendelijk ontvangst en je mag meelopen om je dier naar zijn verblijf met wegbrengen en ophalen.

Betrokken en professioneel personeel.
Meelopen naar verblijf.
Wekelijks komt de dierenarts langs.
Goede prijs kwaliteit verhouding
. Een plek waar de dieren echt op de eerste...
Betrokken en professioneel personeel.
Meelopen naar verblijf.
Wekelijks komt de dierenarts langs.
Goede prijs kwaliteit verhouding
. Een plek waar de dieren echt op de eerste plaats komen.

Hanneke Jansen en familie

Al jaren prima. Voorheen met onze drie honden en nu met onze huidige hond. Afscheid nemen als we op vakantie gaan is er niet bij. Laika sleurt ons het kantoor in en gaat zonder aarzeling mee met de... Al jaren prima. Voorheen met onze drie honden en nu met onze huidige hond. Afscheid nemen als we op vakantie gaan is er niet bij. Laika sleurt ons het kantoor in en gaat zonder aarzeling mee met de medewerker. Als we haar ophalen ziet ze er goed verzorgd en blij uit. Ze krijgt haar medicatie.

zie ervaring

Al enkele decennia brengen we onze kat(ten) naar Rijpickerwaard. Omdat de pension-ervaringen in het verleden al goed waren, hebben we onze huidige kat ook uit het Rijpickerwaard gehaald. Al enkele decennia brengen we onze kat(ten) naar Rijpickerwaard. Omdat de pension-ervaringen in het verleden al goed waren, hebben we onze huidige kat ook uit het Rijpickerwaard gehaald.
Zowel de vaste medewerkers als de vrijwilligers zijn vriendelijk.
De 'bediening' is altijd vlot.
Uit de rapportage blijkt een dagelijkse observatie van onze kat.

Uit de rapportage blijkt een dagelijkse observatie van onze kat.
Als klant krijg ik het gevoel dat de medewerkers zowel mij als onze kat kennen.

Zeer goed. Er is voldoende aandacht voor de dieren en de medewerkers zijn vriendelijk.

Goed, vriendelijke personeel en fijne feedback

geen ervaring

Pieter Stokkink

Bijzonder prettig, zowel de flexibiliteit met reserveringen en ook de kennis van de hond is voor ons belangrijk, Sep is altijd blij erheen te gaan en je ziet aan Sep dat hij het naar zijn zin heeft... Bijzonder prettig, zowel de flexibiliteit met reserveringen en ook de kennis van de hond is voor ons belangrijk, Sep is altijd blij erheen te gaan en je ziet aan Sep dat hij het naar zijn zin heeft gehad bij het ophalen.
Hij veranderd niet door het verblijf, ook na 4 tot 5 weken is hij hetzelfde hondje dat wij ophalen. Dat betekend dat hij goed verzorgt wordt.

Kennis van de dieren, alle medewerkers weten exact wie de hond is en hoe het met hem gegaan is. Zeer goede verzorgers en mooie schone ruimtes.

Misschien de openingstijden, wij gaan vaak vroeger weg en willen dan ook vroeg kunnen brengen, dat zou makkelijk zijn.

M v Veenendaal

Twee keer is ons poezebeest Trees, in pension geweest bij Rijpickerwaard. Ik ben nerveuzer als zij, bij het wegbrengen. Mijn zoon komt haar ophalen ná de afgesproken logeertijd. Ze ziet er goed... Twee keer is ons poezebeest Trees, in pension geweest bij Rijpickerwaard. Ik ben nerveuzer als zij, bij het wegbrengen. Mijn zoon komt haar ophalen ná de afgesproken logeertijd. Ze ziet er goed doorvoedt uit en gedraagt zich rustig en is niet schrikachtig. Betekent voor mij dat Trees het goed heeft gehad.
Hoop nog vaak gebruik te maken van Rijpickerwaard.
Succes

Goede verzorging én voeding