Stevija

Petra

Ik ben heel tevreden over de Stevija zoetstof en kristalsuiker die ik bij Stevija bestel. Beiden zijn een goede suikervervanging in bijvoorbeeld yoghurt en voor stoofperen. Zo gebruik ik Stevija...

W.H. Derksen

Na het bestellen wordt het meestal de volgende dag geleverd. Ik koop de Stevia al jaren bij jullie!

Adriana van Oss-Veenhof

Ik had Stevia groene blad suiker gekocht.
Ik vond het een vies chemisch smaakje hebben.
Ik mocht het terugsturen.
Dat kostte 6,95. Ik kreeg voor 10 euro aan producten kado...

Reactie Stevija:

Hallo Adriana,

Allereerst bedankt voor uw review.

U had Biologisch Gemalen Steviablad gekocht. Niet bij ons maar bij een andere winkel. U gaf aan dat het product niet naar uw verwachting was. Dat kan natuurlijk want smaken verschillen.

Nu wou de winkelier het niet terugnemen omdat u de verpakking had geopend. Ondanks dat u het product niet bij ons had gekocht en het geopend al was bood ik u een tegoed van €10,00 aan, terwijl de adviesprijs €9,48 is, als u het product opstuurde. Dit is service die wij als merk SteviJa graag aanbieden.

Betreft het cadeautje, deze wordt soms meegestuurd. Dit gaat geheel geautomatiseerd. Jammer dat u niet het andere cadeautje heeft gekregen die u liever had. U kunt het cadeautje beter weggeven, want toesturen kost u alleen maar verzendkosten.

Ik vind het oprecht jammer dat u zich na de compensatie alsnog tekort gedaan voelt maar zie geen mogelijkheid om u alsnog tevreden te stellen.

Hopelijk tot ziens en met vriendelijke groet,
Lucas Visser

j. gijsman

Keurige levering en nog een leuk presentje bovendien

Pieter de Leth

Keurig verpakt en snel geleverd!

Annie

Snelle levering + een cadeau.

Jenny ten Berge

Mijn favoriete producten en goede service

Ronella

Langzamerhand mijn vaste leverancier. Variëteit aan producten. Snelle levering. Over eventuele fouten wordt snel en goed gecommuniceerd☺

Wilma

Vlotte levering

Karin Klok

Snelle levering en leuke aanbiedingen.
En het is echte stevia.