De levering
Informatie
Uw (s)teunactie
8.2/10

Geven met liefde vzw

Leuke manier om geld in tezamelen

G-soldier slowpitch softbal team

Super service! Snel en makkelijk!

Leuke actie. tegenwoordig heeft niet iedereen meer contant geld .. ook de grote hoeveelheid klein geld dat je met extra kosten kunt storten dat is weer jammer zou mooi zijn als daar iets op bedacht... Leuke actie. tegenwoordig heeft niet iedereen meer contant geld .. ook de grote hoeveelheid klein geld dat je met extra kosten kunt storten dat is weer jammer zou mooi zijn als daar iets op bedacht kan worden.

Reactie Steun fondswerving:

T.a.v. uw opmerking m.b.t. contant geld: voor de meeste geld inzamelacties blijft contant geld de meest praktische manier om te doneren ... er zijn al meer dan 5500 succesvolle (s)teunacties op deze... T.a.v. uw opmerking m.b.t. contant geld: voor de meeste geld inzamelacties blijft contant geld de meest praktische manier om te doneren ... er zijn al meer dan 5500 succesvolle (s)teunacties op deze wijze gehouden. Maar digitaal betalen kan ook! Er zijn 2 apps (Tikkie en Payconiq) die wij aanraden om digitaal betalen mogelijk te maken. Kijk voor meer info op: www.steun.nl/hulp (onderste item op de pagina).

Stichting bijzondere Ruiters / Het Paardrijk

Dankzij deze actie heeft paard Sen (voor onze bijzondere ruiters) een oogoperatie kunnen ondergaan. Wij zijn er super blij mee.

JB den haag

Top en goed contact

Toneelvereniging Steeds Beter

De vakjes waren moeilijk open te krassen, waardoor het bedragje veelal moeilijk te lezen was.

Actie is perfect gegaan. Erg makkelijk om met (s)teun geld in te zamelen. Top opbrengst!

Top actie! Levert veel op en is heel makkelijk om uit te voeren.

Makkelijke actie. Leverde helaas te weinig geld. Het contact aanleveren van het geld is niet praktisch.

Reactie Steun fondswerving:

Jammer dat uw actie niet helemaal heeft opgeleverd wat u had verwacht; zoals bij elke geld inzamelactie staat en valt het succes met de inzet van de collectanten. T.a.v. uw opmerking m.b.t. contant... Jammer dat uw actie niet helemaal heeft opgeleverd wat u had verwacht; zoals bij elke geld inzamelactie staat en valt het succes met de inzet van de collectanten. T.a.v. uw opmerking m.b.t. contant geld: voor de meeste geld inzamelacties blijft contant geld de meest praktische manier om te doneren (er zijn al meer dan 5500 (s)teunacties op deze wijze gehouden). Er zijn wel 2 apps (Tikkie en Payconiq) die wij aanraden om digitaal betalen mogelijk te maken. Kijk voor meer info op: www.steun.nl/hulp (onderste item op de pagina)
Wij zijn in elk geval verheugd dat u toch (s)teun ervaren heeft als een makkelijke actie, (s)teun een voldoende geeft en zou aanbevelen aan anderen.

Scouting Oostburg

Duidelijke communicatie