Stern

Vakantieclub Jan van der Stroom

Huur een personenbus

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een prima personenbus gehuurd

Anurag Mishra

Best place to rent in Amsterdam Zuidoost

Beschrijf hier uw ervaring

Extremely clean and well maintained cars, friendly staff and smooth renting process. Definitely worth a try. Highly recommended.

Dilantisoporbai

Mabi mobilty service and ride
With free km

All denk ik 2 jaar dat ik huur top service

Gerard Kamphuis

Ongekend goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Meerdere keren als klant geweest, alleen maar positieve ervaringen: Helder, meedenkend, flexibel en uitermate correct en vriendelijk. Top dus!

Diana de Haan

Nette grote auto

Beschrijf hier uw ervaring

Auto is keurig onderhouden. Medewerker weet niet veel van de auto. Kenteken bewijs is niet aanwezig en via hoofdkantoor verkeerde gekregen. Daar gelijk op gebeld maar nooit de juiste gekregen.... Auto is keurig onderhouden. Medewerker weet niet veel van de auto. Kenteken bewijs is niet aanwezig en via hoofdkantoor verkeerde gekregen. Daar gelijk op gebeld maar nooit de juiste gekregen. Ramen aan de binnenkant waren ontzettend vet

B. De Groot

Ontevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Afspraken worden niet door gecommuniceerd in het bedrijf waardoor gemaakte afspraken niet nagekomen konden worden

Danielle

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Was heel simpel om een auto te huren. Personeel is supervriendelijk en het onbeperkt aantal kilometers is echt fijn. Als ik weer een auto nodig heb zal ik zeker hier nog een keer huren.

Borg werd ook supersnel overgemaakt.

Chantal

Snel en goed geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had ineens een auto nodig en er werd ontzettend goed meegedacht over de periode en de kosten. Werd snel gehandeld ook. Ben door Natascha geholpen en dat is echt een topvrouw die weet wat ze doet!

Remko

Gewoon goed huren mogelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk en snel een bestelbus kunnen huren. Duidelijk uitleg gekregen en bus wat super netjes en schoon.

O Minaz

Klasse A