Stern

Erik Timmer

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Kreeg een zo goed als nieuwe bus mee perfect. Personeel super vriendelijk. Ik heb hier vaker gehuurd maar altijd is het top geregeld.

Dim van Gerven

Alles prima en super geregeld

Mooie auto, nieuw

Didier

Zeer blij

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke auto, heel goede service

Sewbaransingh soebhas

Top geregeld!

Beschrijf hier uw ervaring

De vraag of ze een Mercedes automaat busje hadden en of ze eentje konden regelen werd mij verteld dat ze hun best zouden doen. Dat komt wel goed werd er gezegd. En dat was zo. Mijn complimenten.

Lissianne Rodgers

Superrrrr

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende dienstverlening met een plus

Erdal

Maak als is het goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goed tijd goed en duidelijk spreken

Amenra

Snel afgehandeld

Beschrijf hier uw ervaring

Goed ervaring. Misschien niet zo veel moeilijker met documentatie ( met rij bewijs kan bij de meeste auto verhuur bedrijf gewoon huren)

S. Prakken

Vriendelijke mensen die je snel en vakkundig helpen

Beschrijf hier uw ervaring

De afspraak voor schadeherstel was snel ingepland. De werkzaamheden werden vooraf besproken en binnen de gestelde termijn was de auto gerepareerd. De auto is zelfs nog gewassen voordat ik hem terug... De afspraak voor schadeherstel was snel ingepland. De werkzaamheden werden vooraf besproken en binnen de gestelde termijn was de auto gerepareerd. De auto is zelfs nog gewassen voordat ik hem terug kreeg.
Aardige mensen en een top service!

Huub Sonder

Vriendelijke en professionele verhuur

Beschrijf hier uw ervaring

Voor een lange trip door Europa bakwagen gehuurd bij Stern. Heldere communicatie vooraf, goede en nieuwe auto mee. Alles perfect geregeld. Ook nadat ik (28 jaar schadevrij) behoorlijke schade heb... Voor een lange trip door Europa bakwagen gehuurd bij Stern. Heldere communicatie vooraf, goede en nieuwe auto mee. Alles perfect geregeld. Ook nadat ik (28 jaar schadevrij) behoorlijke schade heb gereden, ben ik vriendelijk en professioneel opgevangen. Doe het schade rijden maar niet na, verder is Stern absoluut een aanbeveling!

Mvr Vos

Top service bij stern

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de derde keer dat ik een auto huur bij stern en super goede service . Nette en goed onderhouden auto's en vriendelijk personeel en de prijzen zijn ook netjes