Stern

Reina Siemons

Happy

Beschrijf hier uw ervaring

De schade aan mijn auto kon snel worden uitgevoerd en in een korte tijd kreeg ik hem weer gloednieuw terug.

R. Kramer

Top Service !!!

Super

Jos Mocking

Uitstekende ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

correct, juiste bejegening, vriendelijk en snelle afhandeling met een goed resultaat

D.Hageman

Schadeherstel

Auto weer als nieuw

Jaap

Primabedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke mensen Goede afwikkeling van de schade.

Tevreden gebruiker

Voordelig en efficient reserveren

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het proces van reserveren tot en met de inleveren van de auto na gebruik is er sprake geweest van een goede en makkelijke begeleiding en tegen een voordelige prijs/kwaliteit verhouding.

cris

Tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks mijn beperking werd ik vriendelijk geholpen door de medewerker.

Stefan Paul

Beste autoverhuur in Nederland.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden voor de 2e keer een huurauto nodig om een behoorlijke afstand mee af te leggen. Onze eigen auto vind ik daar te oud voor. Dus waren wij op zoek naar een auto met automaat én alle... Wij hadden voor de 2e keer een huurauto nodig om een behoorlijke afstand mee af te leggen. Onze eigen auto vind ik daar te oud voor. Dus waren wij op zoek naar een auto met automaat én alle kilometers inbegrepen. Dit bij Stern autoverhuur in Breda gevonden. Telefonisch contact gelegd om de mogelijkheden te bespreken. Aangegeven wat we zochten en wilden gaan doen met de auto. Zeer vriendelijk te woord gestaan en alles uitgelegd. De medewerker moest even contact opnemen met de landelijke planning om te kijken, of er dan een geschikte auto beschikbaar zou zijn, i.v.m. dat we een automaat wilden. Hij zou spoedig terugbellen. Dit was al na ongeveer 10 minuten.
De gevraagde auto was dan beschikbaar. Gereserveerd en via creditcard bevestigd. Bedrag werd netjes uitgelegd: huurprijs, eventuele extra's en reservering van de borg. Dit werd ook via de mail bevestigd. Bij ophalen auto werden onze ID's en rijbewijzen gecheckt, wat niet meer dan normaal is. Betaling geautoriseerd via creditcard. Huurovereenkomst gekregen. Samen met een medewerker de auto op eventuele schades gecontroleerd, wat niet zo was. Auto was 3 weken oud en had er net 2550km opstaan. Getekend voor goede ontvangst.
Heerlijk 5 dagen onderweg geweest en teruggebracht met 5000km erop. Inleveren ging ook heel soepel. Er werd gevraagd of de auto afgetankt was, ja logisch. En of er nog dingen waren, die we eventueel gemerkt hadden aan de auto. Dit was niet zo. Auto was praktisch nieuw, maar kan toch altijd wat zijn. Dan zouden ze het vóór de volgende verhuurperiode op kunnen lossen. Eindcontrole door medewerker uitgevoerd, was niks aan de auto. Een getekend exemplaar terug gekregen.
Zeer tevreden over de totale gang van zaken bij Stern autoverhuur.

Monique

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en nette afhandeling, goede service

P van Zwol

Zeer positief

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede uit leg van de reparatie top