Stern

Je aankoop wordt beschermd

Door fout van de garage bij de reparatie, kon auto niet volgens afspraak op vrijdag geleverd worden en kregen we een vervelende kleine smart auto te leen, waar we in het weekend groet afstanden mee...

Beschrijf hier uw ervaring

in verleden goede ervaringen met schadeherstel

André Dijkstra

Goede service, helder en eerlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Bij Stern in Den Helder erg vriendelijk geholpen. Alles werd rustig uitgelegd en samen nog even rond de auto gegaan om bestaande schade te noteren. Afhandeling coulant en flexibel. De sleutel van de auto kon ik apart laten inleveren omdat ik zelf geen tijd had. Erg prettig bedrijf en hier kom ik zeker terug!

Yohan

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Auto was snel beschikbaar. Vrijwel nieuw en in zeer goede staat. Goede communicatie en snelle service.

Wilf

Goede kwaliteit auto. Vriendelijk, professioneel en slagvaardig personeel

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend allround. Goede prijs/kwaliteit en duidelijke afspraken - no nonsense

Natascha Wondel

Topservice

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals altijd weer een vlotte en nette afwikkeling. Alle afspraken worden nagekomen en géén verassingen bij het afrekenen. Kortom een fijn bedrijf om een auto/bus te huren.

Vinicius S.

Satisfied

Beschrijf hier uw ervaring

Employees willing to help and a quickly process to get the car.
Payment: just cash.

Marvin en Natasja

Met bestelwagen naar Duitsland

Beschrijf hier uw ervaring

Voor verhuizing naar Duitsland een bestelwagen met meubelbak gehuurd.
Zeer nette wagen opgehaald op het afgesproken tijdstip. Goede uitleg gekregen over de werking van het voertuig. Ook wat te doen bij pech. Geholpen door een zeer vriendelijke dame met verstand van zaken. Voertuig is ons goed bevallen (paar maanden oud) met goede voorzieningen zoals cruise control en navigatie. Kortom zeer positieve ervaring voor herhaling vatbaar.

Lukas Delport

Super dienst

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben met plesier gehuurd. Dankje wel voor het uitstekende dienst.

niek

Aanhanger met huif

Beschrijf hier uw ervaring

nette aanhanger. scherpte prijs.. een aanrader dus!

Taiwanese

Good service

Beschrijf hier uw ervaring

The reception is nice and friendly and we had a good experience with this rental service.