Stern

?

Frank

Nette bakwagen en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk personeel. Mooie bijna nieuwe bakwagen met airco, GPS en cruise control. Jammer dat ze in de weekeinden niet open zijn.

SipkeW - Harlingen

Zeer tevreden door geweldige (persoonlijke) service

Beschrijf hier uw ervaring

Voor drie dagen een auto gehuurd. Alles super in orde toen we de auto kwamen ophalen, hele leuke persoonlijke benadering door de medewerker. Nette zaak, goede service. Wij gaan zeker een volgende... Voor drie dagen een auto gehuurd. Alles super in orde toen we de auto kwamen ophalen, hele leuke persoonlijke benadering door de medewerker. Nette zaak, goede service. Wij gaan zeker een volgende keer voor het huren van een auto opnieuw naar Stern in Breda.

Jeroen S

Goede service en vriendelijk geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg makkelijk bus gereserveerd, bus was alles waar aan het moest voldoen! Vriendelijke medewerkers en geen gedoe. Zeker een aanrader!

Jurriaan

Huur verhuisbus met laadklep

Prettig geholpen, prima bus

Skogsbacken

Erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit van de wagen is erg goed en zeer vriendelijk personeel.

Rob Nutterts

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

ik heb al vaak een auto gehuurd bij Stern, en ben daar zeer tevreden over !!

Oz

Altijd goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Al jaren scherp geprijsd, vriendelijk personeel en degelijke/ nieuwe voertuigen. Kilometer vrij. Eigenlijk alles wat je wenst.

R

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne medewerkers, en met het inleveren geen verrassingen.

Dominik

Huur van verhuisbus

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb eind Juni een bus met laadklep gehuurd bij Stern voor een week en ben daarmee naar Milan en terug gereisd voor een verhuizing. De bus heeft het goed gedaan en zag er als nieuw uit (had ook... Ik heb eind Juni een bus met laadklep gehuurd bij Stern voor een week en ben daarmee naar Milan en terug gereisd voor een verhuizing. De bus heeft het goed gedaan en zag er als nieuw uit (had ook maar 60.000 km nog op te teller). Prijs is competatief in vergelijking met andere verhuurders en de service was vriendelijk en professioneel. Geen addertjes onder het gras, gewoon een goed bedrijf!