Stern

Harry van Ruler

Aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Is het nodig dat je veel kilometers gaat maken dan is dit verhuurbedrijf verreweg het goedkoopst. Tevens is er de mogelijkheid om het voertuig in te leveren op een andere locatie.

Johannes

Aan te bevelen, vriendelijk geholpen en geen addertjes onder het gras.
Goede en nette voertuigen.

Goede ervaring.

Åge van Roon

Goed en snel geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Tien minuten nadat ik binnenkwam reed ik al weg in een mooie schone auto met weinig kilometers op de teller. De medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Nicky

Mercedes Sprinter gehuurd voor trip naar UK, Fijn dat je v.t.v. weet wat je kwijt bent door het km vrije huren.

Beschrijf hier uw ervaring

De planning verteld dat ik naar de UK ging, en vroeg om het kenteken voor de boeking van de trein. Ik zou op dinsdag het busje ophalen. Op maandag netjes een telefoontje gekregen dat het kenteken veranderd was zodat ik dit tijdig kon aanpassen bij mijn treinboeking. Fijne bus om mee te rijden.

Cindy SLK rijder.

Blij dat ik tevreden verder rijd.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk personeel, gereed binnen afgesproken termijn, geduld met mij als klant (ja ik ben een lastige :P). Goede service, auto weer als voor het ongeval.

Souf

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Je komt binnen word gelijk goed ontvangen en gaan gelijk aan de slag ben echt te vreden over dit bedrijf

Hans

Persoonlijke aandacht verdient een 10

Beschrijf hier uw ervaring

De vrije kilometers en de aantrekkelijke huurprijs zijn de eerste aantrekkelijke punten van Sternrent maar als je dan kennis maakt met het personeel wordt het echte pluspunt duidelijk.

Goudhout

Prima service

Deskundig aardig personeel

Mirjam

Verhuizing met stern

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een hele nette verhuisbus gehuurd voor een hele mooie prijs. Voertuig was nog zo goed als nieuw, de lift achter werkte zeer goed met zware meubels. De prijs voor 24 uur is scherp en we zijn goed geholpen door de medewerkers. Keurige uitleg en afhandeling. Zeer tevreden.

hans van vark

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

prima afwikkeling van penstaande vraag eerdere reparatie