Stern

Stern Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stern? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company886
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stern met 9.4/10. Gebaseerd op 886 ervaringen.

PattaZwolle
Goed (8/10)
PattaZwolle

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een auto nodig op korte termijn en dat is bij Stern geen probleem en de borg voor de auto is ook nog schappelijk. Ik had ook een ander bedrijf benaderd voor een auto te huren en zij hadden alleen een VW Caddy met een borg van 900 euro belachelijk.

Score voor Stern:4/5

Snel en gemakkelijk.

lemberger
lemberger

Beschrijf hier uw ervaring

na het vergeten van mijn afspraak gisteren
vandaag langs gegaan en direct geholpen

Prima service.

Stefan
Onvoldoende (4/10)
Stefan

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring met SternPoint is dat ze erg laks zijn met het regelen van een goede aflevering, dit duurt erg lang allemaal en ik word als klant niet serieus genomen. Service welke verwacht mag worden bij een rommelige standalone garage en niet bij een SternPoint vestiging.

Score voor Stern:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

In maart heb ik een auto aangeschaft bij sternpoint in wateringen, rommelige oplevering van de auto waarbij verschillende punten vergeten waren. ruitenwissers waren af en aan vervanging toe, onderdelen voor de tikkende deur waren nog niet binnen, winterbanden vergeten, laadkabel zat onder de zwarte smeer (zo uit de werkplaats gehaald) en ook op de afgesproken bijgeleverde mattenset zou ik nog 3 weken moeten wachten! .
uiteindelijk na 3,5 week werden de matten geleverd welke totaal niet aansloten bij het interieur van de auto. ze hebben op internet gespeurd naar de goedkoopste matten welke donkerblauw blijken te zijn, anders als het compleet zwarte interieur van de auto. hierover heb ik meerdere keren contact gehad, maar dit wordt niet opgelost. .
blijkbaar hoeven klanten niet te verwachten dat er bij een vrij prijzige auto ‘gewoon’ originele matten worden geleverd welke vijf tientjes duurder zijn. .

Wouter
Wouter

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk en geen uitsluitsels eigen risico. Zeer uitgeruste auto, met alle opties, behalve navigatie maar dat heeft voor mij geen meerwaarde (is vaak minder dan tomtom). Jammer dat je eigen risico niet geheel af kan kopen.

Klantvriendelijk.

Hans
Hans

Beschrijf hier uw ervaring

Aangetrokken door de voorwaarden (vrije kilometers) en een aantrekkelijke prijs besloten om bij Stern een auto te huren. Gekozen voor de Opel Astra. Uiteindelijk een (ruimere) Ford Mondeo station meegekregen.
Prima dus. Ik kan dit verhuurbedrijf van auto's van harte aanbevelen.

Gewoonweg prima.

Kassandra
Kassandra

Beschrijf hier uw ervaring

Stern heeft (weer) een zeer snelle en goede wissel van zomerbanden (Saab) verricht, naast enkele kleine reparaties. Het wachten is nooit een probleem, vooral door de lekkere Nescafé koffiemachine en de WiFi.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle en goede wissel van zomerbanden.

M. Heemskerk
Goed (8/10)
M. Heemskerk

Beschrijf hier uw ervaring

Tot 2 maal toe is een opdracht die ik had gegeven aan Stern Wateringen naar tevredenheid uitgevoerd.

Score voor Stern:4/5

Goed uitgevoerde opdrachten.

Frans Vollebregt
Frans Vollebregt

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn camper voor de 2e keer gebracht. Verzocht om een kleine beurt. Na de historie van de camper te hebben bekeken waaruit bleek dat een jaar terug de camper een grote beurt had gehad werd mij medegedeeld dat zij de camper tijdens de APK keuring zouden bekijken of de noodzaak aanwezig was voor een kleine beurt. Kortom had ik het gevoel dat ik echt een klant was waar men niet bij op uit was om zoveel mogelijk te verdienen. Mijn complimenten. Het resultaat is dat ik bij het ophalen van de camper mijn vriend meenam die ,het verhaal aanhorende, 2 afspraken heeft gemaakt voor zijn 2 auto"s.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede voorlichting en prijsafspraak.

Arie Schagen
Arie Schagen

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds een paar jaar kom ik nu bij de Stern Garage in Wateringen. Het is elke keer weer of je bij je familie op bezoek gaat ( maar dan leuker) Men kent je en is blij je terug te zien. De koffie is te lekker en terwijl je wacht op de reparatie of keuring maak je een praatje met de verkoop. Wie weet krijg je een ideetje. Het werk wordt echt keurig uitgevoerd en vaak meer dan dat. Nog ff bandenspanning controleren, accu meten etc. Daarna advies en de rekening die altijd meevalt. Steeds dezelfde monteur, Martijn, een kanjer met kennis en hart voor zijn vak. Waar krijg je dat nog. Nee, voor mij kan de Sterngarage niet stuk en zal ik in mijn omgeving iedereen aanraden om auto,of camper hier te laten repareren en de APK te laten doen. Ik snap dat dit verhaal klinkt als een lofzang en dat is het ook. Ga zo door en mij heb je( als klant)
Met dank Arie Schagen

Het lijkt familie.

Rick
Rick

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede service en betaalbaar! Dik tevreden! Ik kan deze garage iedereen aanbevelen.

Aanrader!.

Bedrijfsinformatie

Stern staat voor geïntegreerde dienstverlening in de automarkt, voor autobedrijven met toonaangevende merken, voor zakelijke en financiële autodienstverlening en voor autotechniek waaronder professioneel autoschadeherstel. Kortom een compleet mobiliteitspakket voor de Sternklant, met een focus op dienstverlening en duurzaamheid.

Stern is met meer dan 100 vestigingen prominent aanwezig in de autodichte regio's van het land in de provincies Noord- en Zuid-Holland, Utrecht en Noord-Brabant.
Adres
Postbus 94949