Stern

P. van Amsterdam

Herstel van Achterbumperschade

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste ervaring was prima en was de reden voor mijn volgende bezoek maar na mijn laatste bezoek kon ik niet de gelijkwaardige kwaliteit aantreffen. Spuiter had een ongeval gehad en werk moest een week uitgesteld worden. Dit was geen probleem en onderling afgestemd en als tegemoetkoming heb ik keurig vervangend vervoer gekregen. Na het ophalen van mijn auto moest ik thuis constateren dat de bumper en onderbumper niet juist gemonteerd waren en schroeven in de nog wat zachtere lak gedraaid zijn en aantippen en het leveren van de lakstift niet zijn gedaan. Al met al de indruk dat dit alsnog een haastklusje is geweest voor een voor mij aanzienlijk bedrag. Bij het afstemmen werd juist verteld dat Stern wellicht niet de voordeligste is maar staat voor hoge kwaliteit. Hiervoor heb ik na het weekend contact opgenomen en was de oplossing dag ik op elk moment langs kon komen en dan het aantippen en de lakstift direct verzorgd worden. Dat is voor mij prima op een droge dag maar juist opvolging qua controleren van het herstelwerk werd niet over gesproken.

C.W. van den Ouweland Audi A7

Eind goed al goed maar kan beter.

Beschrijf hier uw ervaring

Na 3 maanden en diverse bezoeken is mijn schade (veroorzaakt door een ander) uiteindelijk opgelost.
Wel heeft het opnieuw spuiten van de achterspoiler kleur verschil doen opleveren en dat is nou erg jammer. Was dit beter uitgevoerd en beoordeeld dan had de beoordeling veel hoger uitgevallen dan een magere zeven.
De vriendelijkheid en oplossingsvermogen is uitstekend. Nu het eindresultaat nog.

NautiSail Yacht Delivery

NautiSail op weg

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het wegbrengen van bemanningen t.b.v. NautiSail Yacht Delivery heb ik regelmatig een auto/bestelbus nodig. Al jaren doe ik dat in grote tevredenheid met Sternrent.

Bulder,Subaru,Koog aan de Zaan.

Goede service en kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke ontvangst en prima vakwerk.

Ruud

Prima service, denken mee met cliënt

Mike

Goede service aan de balie.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijk, goed onderhouden voertuig.

Maureen

Zeer Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede service, vriendelijk personeel aan de balie. Hebben juiste en correcte houding en gedrag. Ga volgend jaar zeker weer bij Stern een personenbus huren.

Mevr. van der Wiel

Prima karretje, goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn geholpen bij de huur van een open aanhangwagen. Snelle afhandeling, compleet en geen verborgen/extra kosten (verzekering o.i.d.).

Bouchra

Erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik huur nergens anders een auto meer sinds ik bij jullie huur , ik ben zeer tevreden .

Rens

Huren bij Sternrent

Beschrijf hier uw ervaring

Een goede nieuwe auto, vrij van kilometerheffing, een zeer scherp tarief, de mogelijkheid tot betaling met pinpas en een goede service maakten huren bij Sternrent tot een zeer prettige ervaring.