Stern

Abbosh

Bedankt voor de prachtige service

Beste Stern,
Bedankt voor uw dienst wat beterft het huren van een bestelwagen. Alles ging prima tijdens het verhuizen proces. De auto, de kwaliteit en de service van de gehuurde wagen waren perfect

Patricia

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, nette bus, snelle reactie, ik ben zeer tevreden, ze denken ook met je mee. Enige nadeel is dat de locatie Den Haag moeilijk te vinden was, maar verder OK

Sven

The best car rental experience in The Netherlands

Beschrijf hier uw ervaring

Very smooth booking! Flexible, friendly and professional staff. Top quality of vehicle!

Bert

Snel en makelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en makelijk besteld.
Duidelijke afspraken en uitleg over de huur overeenkomst en voertuig.

Gin

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, vriendelijk en goede prijs

Vin

Snel en met gemak een auto huren

Beschrijf hier uw ervaring

Wat prettig is aan stern autoverhuur is dat er geen credit card nodig is, de reservering gaat makkelijk, informatie op de website is duidelijk en de mogelijkheid voor onbeperkte km's. Daarnaast dacht de servicebalie medewerker goed mee in mogelijkheden.

Afzal

Prima service en komen hun afspraken na

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige mensen, leveren de bus zoals afgesproken en denken goed mee!

Sagé Maenen

Netjes en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Stern had de beste prijs voor het busje dat ik wou huren inclusief kilometer vrij. Makkelijk geregeld en ze denken echt met je mee

Bartels F

Verhuizing van Sittard naar Budel-Schoot

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben tot grote tevredenheid een vrachtwagen gehuurd, om in een weekend de verhuizing voor elkaar te krijgen.

De service en de vriendelijkheid van het personeel is top, wij komen graag weer terug.

Borg werd ook zeer snel weer teruggestort op onze rekening, binnen 2 dagen.

Dit is echt huren zonder problemen, je hebt dan toch al genoeg aan je hoofd met een verhuizing.

Dus als je probleemloos wilt huren moet je bij dit bedrijf zijn.

L. Bruning

Goede service en prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Ik word altijd prettig geholpen bij Sternrent, en vanwege de vrije kilometers blijven de kosten ook nog enigszins beheersbaar bij langere afstanden.