Stern

Iwan mangnoesing

Er is slordig omgegaan met mijn interieur
Ben erg teleurgesteld !

Niet voor herhaling vatbaar

Klaas van den Berge

Autohuur Stern

Beschrijf hier uw ervaring

Prijs, kwaliteit en services prima. Huurauto's zoals aangegeven op de website niet altijd aanwezig daarvoor een andere.

AF Shukrin

100 % tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie auto , heel erg vriendelijk medewerkers , ik huur vaak auto en altijd tevreden, duidelijke afspraken , kilometer vrije autos , goedkoop ! Wat wil je nog meer ?
Mario is top !!

Willem

Alles is super geregeld.
Hele fijne en correcte mensen die daar werken.

Alleen maar pluspunten

Ted

Zeer goed verhuurbedrijf

Is al toegelicht

Machiel Hop

Met 8 man naar zweden in een bus van stern perfect gelopen

Beschrijf hier uw ervaring

Van het ophalen tot het terug brengen wat een heerlijke bus zeer compleet uitgevoerd en veel bagage ruimte. We huren nu al een paar jaar bij stern Amersfoort een bus voor het mannen weekend altijd vol tevreden. Fijn personeel ook.bedankt stern en tot gauw

Harry

Top

Heel goed

Eric

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles prima geregeld, aardige personeel, zeer klantvriendelijk en behulpzaam waardoor de afhandeling vlotjes verliep..
Gloednieuwe wagen ben zeer tevreden met de service.

Bert Krikke

Zorgeloos Auto rijden.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima Auto,s.Goede en deskundig personeel.snelle afhandeling..En betaalbaar dankzij de vrije kilometers.Ik ben een tevreden klant.Top!

Andrea

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij de snelle, vriendelijke en makkelijke service van Sternrent konden wij 2 weken genieten van een heerlijke vakantie in duitsland met een bijna helemaal nieuwe Renault Megane met alles erop en eraan. Mooie schone auto die heerlijk reed! We zullen hier zeker opnieuw een auto huren.