Stern

Stern Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stern? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1188
9.5/10
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stern met 9.5/10. Gebaseerd op 1188 ervaringen.

Paul
Paul

Beschrijf hier uw ervaring

Voor 1 dag een busje gehuurd. Goede service gekregen. Vriendelijk en professioneel geholpen. Hele nette bus gekregen. Inleveren ging ook vlot. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed dat ze ook op zaterdag open zijn tot 13u. Volgende keer zeker weer bij Sternrent.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima huren bij sternrent amsterdam-west.

Dymph Vorstenbosch
Dymph Vorstenbosch

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerkers waren zeer vriendelijk. Zij gingen zorgvuldig om met mijn ID-gegevens en de afhandeling van de borgreservering via de creditcard. De uitleg over het gebruik van de Mercedes-bus was prima en het voertuig werd schoon opgeleverd.
Goede ervaring.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stern, geen vogel maar een prima autoverhuurbedrijf.

VPK
VPK

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende service, goede prijs, nieuwe auto in goede staat.

Uitstekende service.

Kas?m
Kas?m

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring dat ik altijd bij stern huurt goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stern is de beste auto huur bedrijf in rotterdam.

John
Goed (8/10)
John

Beschrijf hier uw ervaring

We konden de gehuurde bus in Rotterdam (op zaterdag open) eerder terugbrengen (dan in Breda) en dat werd keurig verrekend.

Score voor Stern:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, netjes afgehandeld.

Michael
Michael

Beschrijf hier uw ervaring

wist niet wat.kon verwachten huur normaal bij europecar , maar ik werd uitstekend geholpen door de balie medewerker aan de mecuriusweg in den haag . Een zeer luxe renault megan estate meegekregen gewoon perfect ben 12 dagen op vakantie mee geweest en geen problemen gehad. Zou zeker hier voortaan een auto huren km vrij want de prijs is prima ..
Bedankt heren van sternrent.

Beste huurauto ervaring.

Erik
Erik

Beschrijf hier uw ervaring

Via website offerte aangevraagd voor huur personenbusje, offerte razensnel per mail ontvangen; aanpassing gewenste retourtijd snel en correct verwerkt, waarna aangepaste offerte met bevestiging werd verzonden.

Op afgesproken dag van ophalen, stond er een zeer jonge (net 7.000km) Renault Trafic 9 persoons (large uitvoering) voor ons klaar; terug van vakantie auto weer ingeleverd bij ophaaladres in Purmerend.

Reservering met creditcard werd keurig verrekent met afgesproken bedrag van offerte.

Ervaring krijgt zeker een vervolg bij volgende wintersport- en zomervakantie, gewoon top!

Positive ervaring stern.

Cees de Kock, KBM-Retailsupport.eu
Goed (8/10)
Cees de Kock, KBM-Retailsupport.eu

Beschrijf hier uw ervaring

ik ben zeer tevreden over de wijze van bestellen en de type wagens welke beschikbaar zijn. Om vervolgens veilig en betrouwbaar op pad te kunnen om de nodige zakelijke kilometers af te kunnen leggen (5000km in 2 weken).

Score voor Stern:4/5

Betrouwbare kilometers.

Ruud Visser
Ruud Visser

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht een auto met trekhaak voor een flinke rit. Onze auto had pech op vakantie en de aanhanger was in het buitenland achtergebleven. Vlot kunnen regelen en vriendelijke afhandeling.

Snel geregeld allemaal.

Harly
Harly

Geweldig personeel bij Stern

Toppers.

Bedrijfsinformatie

Stern staat voor geïntegreerde dienstverlening in de automarkt, voor autobedrijven met toonaangevende merken, voor zakelijke en financiële autodienstverlening en voor autotechniek waaronder professioneel autoschadeherstel. Kortom een compleet mobiliteitspakket voor de Sternklant, met een focus op dienstverlening en duurzaamheid.

Stern is met meer dan 100 vestigingen prominent aanwezig in de autodichte regio's van het land in de provincies Noord- en Zuid-Holland, Utrecht en Noord-Brabant.
Adres
Postbus 94949