Thijs

Ik heb heel lang moeten wachten tot ik uiteindelijk mijn bestelling geleverd heb gekregen.... blijkbaar is het moeilijk om 27 brievenbuscadeautjes "je bent goud waard" op te sturen. ongeveer 14... Ik heb heel lang moeten wachten tot ik uiteindelijk mijn bestelling geleverd heb gekregen.... blijkbaar is het moeilijk om 27 brievenbuscadeautjes "je bent goud waard" op te sturen. ongeveer 14 dagen moeten wachten. Daarbij valt het cadeautje zwaar tegen. een kaart met 6 kleine chocolaatjes en een zakje Nescafé. Ik kan dit zo niet geven aan mijn personeel. Dit is echt te zielig voor woorden!

Reactie STERKADO.nl:

Beste Thijs,
Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent over de brievenbus cadeautjes die je hebt aangevraagd voor je personeel.
Ik heb dit gelijk doorgegeven aan mijn collega van de...
Beste Thijs,
Ik heb dit gelijk doorgegeven aan mijn collega van de afdeling Sales. Diegene die je aanvraag heeft aangenomen is met vakantie, waardoor ik je klacht heb doorgestuurd naar een andere accountmanager. Hij gaat proberen je vandaag nog te voorzien van een antwoord, anders wordt dit maandag.
STERKADO

Niermala Ramoutar

Goed geholpen en super fijn dat jullie er zijn ??

Lucy

Plant uitgekozen als kan, die bij de buren werd afgeleverd terwijl ik thuis was. Buren die diezelfde dag op vakantie gingen, dus die plant staat nu 3 weken daar te verdorren. Bezorger wist dat ze op... Plant uitgekozen als kan, die bij de buren werd afgeleverd terwijl ik thuis was. Buren die diezelfde dag op vakantie gingen, dus die plant staat nu 3 weken daar te verdorren. Bezorger wist dat ze op vakantie gingen want had dit ook op het briefje gezet dus niet handig dit.

Reactie STERKADO.nl:

Beste Lucy,
Wat vervelend dat je ondanks dat je thuis bent gebleven voor je bestelling deze bij je buren is afgegeven. Graag willen wij kijken naar een oplossing.
Wij verzoeken je daarom om...
Beste Lucy,
Wij verzoeken je daarom om ons een e-mail te sturen aan klantenservice@sterkado.nl met je bestelnummer.
STERKADO

Ada Tax

Geweldige sevice van Christianne. Zuinig op zijn!

V. Ammerlaan

De bestelling werd zaterdag afgeleverd, bleek er een Voorraadpot gebroken te zijn, na mailcontact met foto, kregen we de volgende dag een nieuwe set thuisgestuurd top top

Melanie

Goede ervaring. In eerste instantie was mijn order niet goed doorgekomen, maar na een mailtje is dit super goed opgelost en heb ik alsnog snel mijn bestelling ontvangen.

M Rentenaar

Snel in huis erg blij met het mes.

J. van Dijk

Helemaal goed, had binnen 30 uur bestelling thuis.

Ruth Schouten

Super snelle levering

Hen Geelen

Mooi gevarieerd en uitgebreid assortiment. Snelle levering en prima communicatie. Top.