Sterkado

Wilma van Zwam

Alles goed snel aangekomen, was moeilijk kiezen tussen leuke artikelen.

Hi Wilma,
Bedankt voor je leuke feedback!
Wij wensen je veel plezier met het gekozen cadeau.
Team Sterkado

Teunis van de Steenhoven

Goed en snel ontvangen

Daisy

Super snelle en netjes verpakte levering.

Wil Boekelman

Alles is goed aangekomen.

Maurice

Prima bedrijf, netjes behandeld bij een probleem. Krijg elk jaar een pakketje van mn werk en er is altijd wel wat te kiezen.

Piet

Horloge werkt goed.

Hi Piet,
Wat een leuke feedback, dank je wel!
Heel veel plezier met je gekozen horloge.
Groetjes, Team STERKADO

Marije

Cadeau beschadigd ontvangen. Via mail melding hiervan gemaakt. Binnen 3 dagen een onbeschadigd cadeau ontvangen. Snelle reactie op de mail en prettige afhandeling.

M Heuer

Ik had een douchecaddy en een tijdschrift besteld. Het tijdschrift heb ik nog niet mogen ontvangen. De douchecaddy is veel te groot en daardoor niet bruikbaar. Ik kende de maten niet alvorens te... Ik had een douchecaddy en een tijdschrift besteld. Het tijdschrift heb ik nog niet mogen ontvangen. De douchecaddy is veel te groot en daardoor niet bruikbaar. Ik kende de maten niet alvorens te bestellen, deze stonden niet vermeld. Jammer!

Beste M Heuer,
Bedankt voor je feedback!
Beste M Heuer,
Bedankt voor je feedback!
Helaas hebben wij hierover geen berichtje van jou ontvangen, waardoor wij je niet direct konden helpen. We hebben jouw bestelling gevonden in ons systeem en een klacht ingediend bij de leverancier om de bestelling te traceren van het tijdschrift. Je wordt hierover verder per e-mail op de hoogte gehouden. Het lijkt erop dat je de afmetingen van de doucherekje hebt gemist, aangezien deze wel vermeld staan op onze website. Als je deze wilt retourneren, kun je ons een e-mail sturen naar info@sterkado.nl
Team Sterkado

Anca

Mooie kado's, veel keus. Ik had twee producten besteld. Over het 2e product (tijdschrift) bleef ik lang in onzekerheid.