Sterkado

Marion

Top! Leuke cadeau's. Snel geleverd. Kende het bedrijf niet maar gewoon alles beter dan ik dacht.

Claudia

Hele mooie spullen, niet duur en reageren snel als je een vraag of opmerking hebt.

Mar

Goede site en aflevering super snel

Janny

Gewoon goed snelle levering

A. Boerboom

DIEFSTAL CODES!
Code’s waarvoor werknemers gespaard hebben worden door de eigenaar van STERKADO (Hans Opmeer) zelf gebruikt!
Ik had een Coolblue bon t.w.v. €150,= die Hans Opmeer van...
DIEFSTAL CODES!
Ik had een Coolblue bon t.w.v. €150,= die Hans Opmeer van STERKADO verzilverd heeft bij Coolblue! Saldo was €0,00 toen ik zelf iets wilde bestellen bij Coolblue.
Waardeloos bedrijf, ze stelen de punten van de werknemers die hiervoor gespaard hebben. Kortom, je hebt niets aan de verstrekte code’s vanuit STERKADO.

Reactie Sterkado:

Beste Antoinne,
Beste Antoinne,
Zoals reeds aan je gemeld had je geen recht op de Coolblue kaart daar er niet voor betaald is. Je hebt ons vervolgens gedreigd met een advocaat. Nu schrijf je deze review. Ik vind het jammer dat jij je op deze manier verlaagd en wellicht denkt ons op deze wijze onder druk te zetten.
We bestaan reeds 18 jaar en werken voor uiteenlopende bedrijven. Bedrijven die ons meerdere jaren achter elkaar inzetten. Dat is niet voor niets. Onze inzet is om het goed te doen: Leuk assortiment, mooie verpakkingen, goeie garantie afhandeling en leuk contact met onze klanten. Dat is ons bestaansrecht. Wel dienen klanten ons te betalen voor de bonnen die ze afnemen.
Het STERKADO team

ruud esser

Snelle levering en goede servers

Thessa sievers

Geweldig en snel bezorgt ook nog is