Sterhout

Marian

uitstekend gedroogd hout en snelle levering

Ray

Super.

Service

Lowie

Snelle levering en klant vriendelijk

Afspraak nakomend

Beeftink

Via de site besteld en alles ging zoals het er staat, dus goed en duidelijk. Ik had een jute zak met douglas schors

Doen ook in kleine verpakking, dat was voor ons perfect. Er was ruimte voor mededelingen, ideaal om af te spreken waar het moet staan bij niemand thuis

G.W. Maingay

Vorige bezorging matig hout. Deze recente levering mooi en goed hout. Snel en goed geleverd!

Snel en goed

Wij zijn zeer tevreden snelle levering en de briketten rond zijn ook goed

Jeremy

Top product en super klantenservice

Goede prijs/kwaliteit

Hans

Makkelijke bestel procedure precies op tijd geleverd en op de juiste plek op mijn oprit geleverd. Fijne chauffeur die goed overlegd waar ik de pallet wil hebben staan. Kwaliteit van hout is... Makkelijke bestel procedure precies op tijd geleverd en op de juiste plek op mijn oprit geleverd. Fijne chauffeur die goed overlegd waar ik de pallet wil hebben staan. Kwaliteit van hout is prima.
Kortom prijs /kwaliteit in orde. Tevreden klant

Ze leveren wat ze beloven.

Pierre Feenstra

Na Pini Kay brikketen te hebben besteld, zag ik te laat dat ze pas v/a 15 november 2023 geleverd konden worden,
Helaas door levering problemen leverancier, kon Sterhout geen duidelijk afspraak maken wanneer deze beschikbaar zouden komen.
Na 2 week nog niets te zijn geleverd bij Sterhout, kwam Sterhout nu met een voorstel, Geld retour, afwachten, of brikketten uitzoeken die op de site staan, voor de zelfde prijs als wat de Pini Kay brikketten zouden hebben gekost.
Voor de laatste optie (brikketten) heb ik gekozen, woensdag 29 november 2023 doorgegeven, en ja hoor de volgende dag al thuis bezorgd, volgens schema transporteur PDO.
Sterhout hartelijk dank voor het gebodene,
weer een zeer tevreden klant.

Goede communicatie, klantvriendelijk zowel aan de telefoon als via de mail :-))

Smith

4 kuub essenhout snippers besteld. De kwaliteit van de snippers waren slecht. Veel zaagsel en kleine snippers. In vergelijking met de 4 kuub essen snippers die een jaar eerder zijn geleverd is er... 4 kuub essenhout snippers besteld. De kwaliteit van de snippers waren slecht. Veel zaagsel en kleine snippers. In vergelijking met de 4 kuub essen snippers die een jaar eerder zijn geleverd is er een groot kwaliteitsverschil. Dit werd zeker erkent door Sterhout. Ik kreeg 2 kuub premium houtsnippers als na levering. Deze hoefde ik niet te betalen. Erg vriendelijk maar er is een groot verschil te zien met de snippers van voorgaand jaar en de kleine essenhouten snippers.
Dit is erg jammer

Men probeert het wel op te lossen.