Sterhout

Han van Beek

Prettige en goede communicatie bij leveringsproblemen.

Communicatie

Mw. M. Vreeker

Zeer goed

kwaliteit, service, ruim assortiment en snelle bezorging

Mariushof

Prima afhandeling en aflevering

Zie bovenstaand commentaar

I

Snel geleverd. Mooie schelpen.

Henk Knibbeler

Prima product geleverd, ik zit wel met de palet en de grote zak.

Goed product en correcte levering.

Reactie Sterhout:

Bedankt voor het schrijven van de review. Op de big bags zit statiegeld. De zakken mogen terug zodat we ze opnieuw kunnen gebruiken. U krijgt € 5 terug per big bag. Meer hierover kunt terug lezen op... Bedankt voor het schrijven van de review. Op de big bags zit statiegeld. De zakken mogen terug zodat we ze opnieuw kunnen gebruiken. U krijgt € 5 terug per big bag. Meer hierover kunt terug lezen op de website: https://www.sterhout.nl/big-bag-statiegeld/
Sterhout

Terriere K.

Overzichtelijke site, bestelling verliep vlot.
Overzichtelijke site, bestelling verliep vlot.
Mijn bestelling diende geleverd te worden in België, waardoor ik een vriendelijke mail kreeg dat de bestelling daardoor een dag later zou worden geleverd. Echter werd de bestelling toch op de dag van afspraak geleverd in plaats van de dag erop!! TOP!

Vriendelijke support, vlugge levertijd.

Van Rijt

Prima!

Ik heb een big back compost gekocht en dat ging allemaal prima! Snel en duidelijk

Jeanne Steenbakkers

Prima service, mooi product.

snelle levering

J. Vereman

Wij kochten onlangs x-aantal M³ Franse schors. Alles werd netjes en binnen het doorgeven leveringstermijn afgeleverd. De schors heeft een mooie kleur en het hout is van hoge kwaliteit. (Geen kleine... Wij kochten onlangs x-aantal M³ Franse schors. Alles werd netjes en binnen het doorgeven leveringstermijn afgeleverd. De schors heeft een mooie kleur en het hout is van hoge kwaliteit. (Geen kleine snippers maar mooie blokjes)

Hoge kwaliteit, mooie kleur & snelle levering.

Stayokay gorssel

Uitstekend