Sterhout

Gravemaker

Prima voldoet precies aan het bestelde

Leveren wat ik verwachtte

Schokkenbroek

Goede vlotte bezorging
Mooie houtsnippers .
Wel drie kruiwagens schimmelig

Vlotte afhandeling

De Zeeuw

Houtsnippers en goede service

Doen wat ze zeggen, zoals met de levering.

landwijkgroep b.v.

Prima kwaliteit hout. prettig verpakt op pallet

snelle levering en altijd precies vlgs. afspraak.

HPE

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Ik heb een pallet met 1,5 kuub essenhout gekocht. Het hout is wel wat duur maar dat is overal zo momenteel. Het is keurig geleverd en van goede kwaliteit.... Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Ik heb een pallet met 1,5 kuub essenhout gekocht. Het hout is wel wat duur maar dat is overal zo momenteel. Het is keurig geleverd en van goede kwaliteit. De externe vervoerder had mijn aanwijzingen niet gelezen maar dat maakte uiteindelijk niet uit.

Geen aanmerkingen.

Mirjam Jeeninga

Snel en correct afgeleverd

Doet wat het belooft

Carla Jas

Super blij met de schelpen en de bezorger was ook een hele goede en aardige spontane man!

Goed product !snelle en spontane levering

Sansoft Computers

Werd netjes geholpen vis mail, paar keer een mail gestuurd maar ook dat was geen probleem, werd allemaal vriendelijk beantwoord.

Snelle levering ondanks verkorten tijden. Netjes aan huis bezorgd met een pendelwagen top. Dus heeft u hout nodig dan bent u hier voor het juiste adres.

Steven

Snelle levering en goed product

Kuub tuinaarde kan gewoon achterom geleverd worden door levering met elektrische pompwagen, fantastisch!

Cor

Slechte ervaring met sterhout. Leveren niet wat ze beloven. Zijn niet bereid om je klacht serieus te nemen. Maar ja, je hebt al betaald en dan sta je niet sterk