Sterhout

particulier

Goede service

geen idee

B.schaminee

Lang verhaal kort; sterhout fijne leverancier, houtbriketten branden mooi en rustige. Snelle levering totbij de kachel(in ons geval)

. Mooi product, goed verpakt, snelle levering

Syn

Droog hout, stookt prettig. We hadden de grote aanmaakblokken ook besteld daardoor is het heel makkelijk de kachel aanmaken. Gewoon goed en wij gaan zeker weer bestellen.

Snelle levering, droog hout, mooie blokken

Herman Ozinga

Big bag stookhout prompt geleverd.
Ik stook sinds 1974, vond weinig eik en beuk maar wel
Veel zacht hout. De bodem van de bag was na uithalen
Bedekt met ca 20 cm schors en snippers

Prompte levering

Reactie Sterhout:

Bedankt voor uw beoordeling van de levering van een big bag met 2 m3 stookmix haardhout. De stookmix bestaat uit een combinatie van eiken, essen en/of beukenhout. Daar zit geen zeker geen zacht hout... Bedankt voor uw beoordeling van de levering van een big bag met 2 m3 stookmix haardhout. De stookmix bestaat uit een combinatie van eiken, essen en/of beukenhout. Daar zit geen zeker geen zacht hout bij, omdat wij dat niet in het assortiment hebben.
De big bag wordt machinaal gevuld waardoor de losse stukjes er niet uit worden gezeefd (dit staat ook beschreven bij het artikel op de website). De kleine stukjes zitten tussen de blokken en zakken naar beneden bij het uitpakken van de big bag. Er blijft dan inderdaad een laagje met afval over, maar dat is niet 20 cm met onbruikbaar hout.

Joost de Bont

Het product bevalt ons goed

snelle service

M. MEIJERINK

Prima producten.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

J. Bol

Correcte behandeling en levering. Vriendelijke telefoniste!!

Correct en vriendelijk

Amara uitvaartverzorging

Zeer prettig, snelle levering met een klantvriendelijke chauffeur

Klantvriendelijk

Particulier

Fijne overzichtelijke web site. Makkelijk bestellen, snel gelegerd en ook niet onbelangrijk… een mooi product.

Geperste houtbriketten RUF branden prachtig en geven heerlijke warmte