Sterhout

Houben

Geleverd wat we verwacht hadden

Goed advies, daardoor het juiste product ontvangen

Wouter

Houtsnippers, 2 bigbags van 2 kuub: prima kwaliteit zoals beloofd en ook nog heel snel bezorgd.

Snelheid, kwaliteit.

Palmen en exoten Nederland

Laten we beginnen dat het hout van prima kwaliteit is en de chauffeur die het kwam brengen super behulpzaam en attent was.

Alleen werd het niet de volgende dag geleverd waarvoor de...

Alleen werd het niet de volgende dag geleverd waarvoor de planning niet ging zoals gewenst. Blijkt in de voorwaarden te staan dat het vaak lukt maar niet altijd.

Kwaliteit van het hout, en de chauffeur.

Xxxx

Prima kwaliteit en levering

snelle verzending

Han van Beek

Prettige en goede communicatie bij leveringsproblemen.

Communicatie

Mw. M. Vreeker

Zeer goed

kwaliteit, service, ruim assortiment en snelle bezorging

Mariushof

Prima afhandeling en aflevering

Zie bovenstaand commentaar

I

Snel geleverd. Mooie schelpen.

Henk Knibbeler

Prima product geleverd, ik zit wel met de palet en de grote zak.

Goed product en correcte levering.

Reactie Sterhout:

Bedankt voor het schrijven van de review. Op de big bags zit statiegeld. De zakken mogen terug zodat we ze opnieuw kunnen gebruiken. U krijgt € 5 terug per big bag. Meer hierover kunt terug lezen op... Bedankt voor het schrijven van de review. Op de big bags zit statiegeld. De zakken mogen terug zodat we ze opnieuw kunnen gebruiken. U krijgt € 5 terug per big bag. Meer hierover kunt terug lezen op de website: https://www.sterhout.nl/big-bag-statiegeld/
Sterhout

Terriere K.

Overzichtelijke site, bestelling verliep vlot.
Overzichtelijke site, bestelling verliep vlot.
Mijn bestelling diende geleverd te worden in België, waardoor ik een vriendelijke mail kreeg dat de bestelling daardoor een dag later zou worden geleverd. Echter werd de bestelling toch op de dag van afspraak geleverd in plaats van de dag erop!! TOP!

Vriendelijke support, vlugge levertijd.