Sterhout

Westenbroek

Snelle levering.

Mooie prijs en kwaliteit

van Vessum

3 x 1 m3 compost besteld. Het is alleen niet mogelijk om de pallets en bigbags terug te geven als een soort statiegeld

Snelle levering was mogelijk. 2 a 3 dagen na bestelling kon er geleverd worden

H.Klein

Houtsnippers premium , prima houtkwaliteit, ziet er uit zoals op de foto's.

Snelle en goede levering.

Carla Woldendorp

Douglas houtsnippers besteld, snelle levering en een hele vriendelijke bezorger

Snelle levering, ook onderin de big bag hetzelfde kwaliteit als bovenin.

Anne

Snelle service

Snel geleverd. Duidelijke communicatie (ook met de bezorgdienst). Prima prijs/kwaliteit

R. Scholte

Wij hebben ZEER positieve ervaringen met het bedrijf.

Wat zij Beloven komen ze na, krijgt vooraf een bericht dat ze binnen een bepaalde tijd komen. En heel prettig meedenkend personeel.

Reny Soerojo

Makkelijke website. Goed product.

De bezorging. De persoon die bezorgde dacht mee over waar de zware zak te plaatsen etc. De aandacht en netheid van deze persoon was opmerkelijk en heb ik enorm gewaardeerd.

Johan Dam

De eerste zending was prachtig spul. De tweede bigbag was rommel! Vies en half vergaan. Ik koop zeker nooit weer bij sterhout en zal het iedereen afraden!
Het ging om houtsnippers douglas.

Snelle levering.

Reactie Sterhout:

Hallo Johan,
Hallo Johan,
Wat jammer dat u niet tevreden bent. De snippers die u had moeten krijgen hadden super vers moeten zijn. Wellicht heeft u een andere snipper gekregen. Helaas hebben we geen kans gekregen om eventuele problemen op te lossen wat we erg jammer vinden.
We hopen dat u, nu we een paar weken verder zijn, toch blij bent met uw snippers en wensen u veel plezier ervan.
Sterhout

Koos van puffelen

In eerste instantie niet best. Tussen de boomschors in de big bag zat een grote boomstam van 30cm doorsnee en 50cm lang. Ik heb dit ook gemeld en er werd door Sterhout gelukkig goed gereageerd en... In eerste instantie niet best. Tussen de boomschors in de big bag zat een grote boomstam van 30cm doorsnee en 50cm lang. Ik heb dit ook gemeld en er werd door Sterhout gelukkig goed gereageerd en een goede oplossing aangeboden. Ter compensatie kreeg ik een 25 kg zaak schors (dat was ongeveer het gewicht van de boomstam).
Hoe die boomstam in die big bag was terecht gekomen? Sterhout meldde dat de boomschors door een trechter gaat en dan in de big bag.

De bezorging was goed. En zou er een klacht zijn, Sterhout zoekt altijd naar een goede oplossing.