Sterhout

Reny Soerojo

Makkelijke website. Goed product.

De bezorging. De persoon die bezorgde dacht mee over waar de zware zak te plaatsen etc. De aandacht en netheid van deze persoon was opmerkelijk en heb ik enorm gewaardeerd.

Johan Dam

De eerste zending was prachtig spul. De tweede bigbag was rommel! Vies en half vergaan. Ik koop zeker nooit weer bij sterhout en zal het iedereen afraden!
Het ging om houtsnippers douglas.

Snelle levering.

Koos van puffelen

In eerste instantie niet best. Tussen de boomschors in de big bag zat een grote boomstam van 30cm doorsnee en 50cm lang. Ik heb dit ook gemeld en er werd door Sterhout gelukkig goed gereageerd en... In eerste instantie niet best. Tussen de boomschors in de big bag zat een grote boomstam van 30cm doorsnee en 50cm lang. Ik heb dit ook gemeld en er werd door Sterhout gelukkig goed gereageerd en een goede oplossing aangeboden. Ter compensatie kreeg ik een 25 kg zaak schors (dat was ongeveer het gewicht van de boomstam).
Hoe die boomstam in die big bag was terecht gekomen? Sterhout meldde dat de boomschors door een trechter gaat en dan in de big bag.

De bezorging was goed. En zou er een klacht zijn, Sterhout zoekt altijd naar een goede oplossing.

stuvel

snelle levering

Elmer de Wit

Vlotte bestelprocedure met dito levering

Snelle levering, goede kwaliteit hout

Bianca Franken

Prima, bestellen ging makkelijk en bezorging soepel

Bezorging inclusief

Frank Neve

Goed en betrouwbaar

Goed en betrouwbaar

Terlouw

Correcte afhandeling van de bestelling.

Bezorging op afgesproken datum en tijd.

Van Hees

Het hout was een paar jaar prima.
Voor vierkante blokken wil ik best wat meer betalen.
Maar dit jaar was echt slecht, 90 % rondhout en dat kan ik elders goedkoper krijgen.
Jammer,...
Het hout was een paar jaar prima.
Voor vierkante blokken wil ik best wat meer betalen.
Jammer, want sterhout HAD heel mooi hout.
Geen volgende keer dus,want na telefonisch contact begreep ik dat ze dat niet meer garanderen.

In het verleden prima vierkant hout.

Reactie Sterhout:

Hallo Lia,
Bedankt voor uw beoordeling.
Hallo Lia,
Bedankt voor uw beoordeling.
Over het algemeen is het hout nog steeds vierkant zoals ik toen ook vertelde alleen kan er soms een partij tussen zitten die wat ronder is. Desondanks is het hout nog steeds van dezelfde goede kwaliteit waardoor ik hoop dat u er in ieder geval veel stookplezier van heeft en daar meer dan 1 ster tevreden over bent.
Bedankt dat u bij ons hout gekocht hebt en wellicht tot in de toekomst.
Sterhout

Urban Interim en Advies