Sterhout

Robert

Goede kwaliteit

Razend snelle levering

suidman

Schelpen besteld, te weinig volume gekregen. Zonder te veel gedoe een nette nalevering gekregen. Goed opgelost!

Snelle levering, mooie site. probleem netjes opgelost.

Bureau IN FOCUS

In 2023 voor het eerst besteld Eiken haardhout big bag 2 kuub. Kwaliteit van haardhout was goed. In 2024 opnieuw besteld Eiken haardhout big... In 2023 voor het eerst besteld Eiken haardhout big bag 2 kuub. Kwaliteit van haardhout was goed. In 2024 opnieuw besteld Eiken haardhout big bag 2 kuub. Kwaliteit van haardhout was aanzienlijk minder dan in 2023.

Online productkeuze en bezorgdienst van DGO.

Reactie Sterhout:

Hallo Johan,
Hallo Johan,
Bedankt voor het fijne gesprek wat we gehad hebben naar aanleiding van uw recensie. We waarderen uw kritiek en gaan dit zeker meenemen. We streven ernaar om u de volgende keer weer dezelfde kwaliteit te leveren als wat u van ons gewend bent.
Nogmaals dank en tot de volgende keer.
Sterhout

Particuliere

Goede kwaliteit

En goede tijdigheid van de levering!

Roel Sluijsmans

Snel levering

dag erna levering

Camping Padjelanta

Snelle levering en prima product, de 2m3 big bag is wel erg onhandig

snelheid, kwaliteit

Hennie Bel

Goed komen afspraken na e leveren.op tijd top

Dat ze kwaliteit leveren

E.B Bremmer

Goed product, snel geleverd

Kwaliteit, bezorgservice

Vos

1 kuub Douglas houtsnippers:

Voor de levering wordt je verplicht de hele dag thuis te zijn!
Een half uur voor levering wordt je gebeld zoals geïnformeerd! Dit is niet gebeurd! 1 kuub Douglas houtsnippers:

Voor de levering wordt je verplicht de hele dag thuis te zijn!
Kuub houtsnippers op een niet praktische plek gezet! Veel sjouwen van de ene kant naar de andere kant op het erf!

Correcte degelijke bag met pallet!

Annemarie

Kuub schelpen, mooie kwaliteit

Goede beschrijving op website mbt benodigde hoeveelheid, snelle levering