Sterhout

Jan Vermaas

Open haard hout besteld. De kwaliteit van het hout is goed en de afspraken werden prima nagekomen

Kwaliteit open haard hout is goed. Afspraken werden nagekomen

M. Frijlink

Uitstekend product en uitstekende service en bezorging

Zie boven en daarbij de prijs kwaliteit verhouding is ook prima

Diverse keuze uit haardhout, ook voor kleine kachels. super. Bestellen is zeer eenvoudig en snelle levering. Transporteur denkt mee met het op de juiste plaats zetten van de pallet

Diverse keuze, niet te duur, snelle levering

Cor

1m3 gemengd hout.
Snelle en correcte communicatie en levering.

Het geleverde was alleen niet volgens verwachting, die gewekt werd op de website.
Stukken niet van één...

Snelle en correcte levering

Reactie Sterhout:

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent, maar zijn van mening dat de beoordeling niet helemaal overeenkomt met het geleverde product. Op de foto's die we hebben ontvangen is een keurig, goed gevuld krat te zien, met weinig kleine stukken en variatie in houtsoorten.

De lengte van de blokken is zoals vermeld bij het artikel, tussen de 26 en 28 cm. We vinden het belangrijk dat het krat goed is gevuld, daarom worden eventuele lege ruimtes opgevuld met kleinere en korte stukken hout. We horen regelmatig van klanten dat dit wordt gewaardeerd, omdat de kist zo goed gevuld is en het niet nodig is om extra aanmaakhout te kopen. Natuurlijk kan het voorkomen dat er een korter blok in zit.

Over de variatie van de stookmix is geen twijfel. Op de foto die we hebben ontvangen is met het geoefende oog met zekerheid eik, iep, es en linde te onderscheiden.

Snelle reacties als je een e-mail stuurt

Goede afhandeling van mijn klacht.

Makkelijk bestellen en snelle, corecte levering

Zeer snelle levering

Ingen Molenaar

Prima service, keurig vlgs afspraak en bovendien ook goed hout om in d ehoutkachel te branden.

Klantgerichte service. Komen in de straat met een pompwagen en dat is zeer gemakkelijk. Daardoor kan de pallet keurig op zijn plaats worden gezet en heb je er weinig omkijken aan.

Prima hout, snelle levering

Pvoogt

Perfect

Thuisbezorgen

Snelle respons en levering zoals afgesproken

Zeer hulpvaardig en snelle levering !!