Fam Reuver

Dit bedrijf voelt als een warm bad, we zijn heel tevreden met Sterkozijn voor nu en in de toekomst.

Tonny KoS

Uitermate goed bedrijf om mee in zee te gaan. Geweldige monteurs waar dit bedrijf trots op mag zijn . Keurige omgang en geweldig netjes is alles afgewerkt .

Lisa Marsman

Dit jaar voor de tweede keer kozijnen van Ster Kozijn. Eerste x het hele huis op de uitbouw na gedaan. Nu dus deze en Stef kwam
zelf langs samen met Rob voor het inmeten en gaf goed advies...
zelf langs samen met Rob voor het inmeten en gaf goed advies over een andere oplossing voor de boven verdieping. Erg fijn.De mannen die kwamen Rob en Jurre ook zeer bekwaam en behulpzaam en vriendelijk . Zeer tevreden dus .

Ali

Frank rutger rob en jurre.. het was top om met jullie samen we werken! Groetjes Ali

Fam Sahin

Sterkozijn heeft bij ons alle ramen vervangen en een schuifpui ingezet. Ze werken netjes en volgens de afspraken. We zijn erg tevreden met het werk dat ze geleverd hebben. Zijn ook nog eens aardige... Sterkozijn heeft bij ons alle ramen vervangen en een schuifpui ingezet. Ze werken netjes en volgens de afspraken. We zijn erg tevreden met het werk dat ze geleverd hebben. Zijn ook nog eens aardige kerels! We zouden sterkozijn aanbevelen aan anderen. Rob en Jurre jullie zijn toppers.

Kristen

Ster komt al zijn afspraken na en voordat ze beginnen vertellen ze eerst hoe en wat er gaat gebeuren. Tijdens het plaatsen houden de jongens rekening met hoe en wat zij doen en gaan voorzichtig te... Ster komt al zijn afspraken na en voordat ze beginnen vertellen ze eerst hoe en wat er gaat gebeuren. Tijdens het plaatsen houden de jongens rekening met hoe en wat zij doen en gaan voorzichtig te werk. De afwerking is in 1 woord perfect zelfs het schoonmaken op de plek zelf als bij ons achter het huis waar werd gezaagd en met een stofzuiger de laatste rommel werd op gezogen.

Henry Weenink

Stef is bij ons geweest, een offerte laten maken om ons rolluik 2 keer elektrische te maken.

De offerte stond ons aan, en het kon vrij snel gemonteerd worden.
Vandaag kwamen 2...

De offerte stond ons aan, en het kon vrij snel gemonteerd worden.
Vandaag kwamen 2 monters van ster kozijn.

De bak eerst los gemaakt, konden ze zien, wat er allemaal los moest.
Bak koffie gedronken, met de monters, ze werken snel en ze zijn zeer precies, na de arbeid nog een kop koffie gedronken. We zijn zeer tevreden met het resultaat.
ze hebben TOP werk geleverd.

Begin van de avond Belde Stef nog even of alles goed was gegaan. Ja perfect.

Groetjes Fam Weenink Borculo

Stiekema / Bloemberg

Super!! Afgelopen week zijn Rob en Jurre van ster kozijn bij ons geweest om de boven verdieping en zolder te voorzien van kunststof kozijnen. Ze hebben top werk geleverd. Dachten met ons mee. Lieten... Super!! Afgelopen week zijn Rob en Jurre van ster kozijn bij ons geweest om de boven verdieping en zolder te voorzien van kunststof kozijnen. Ze hebben top werk geleverd. Dachten met ons mee. Lieten alles aan het eind van iedere dag weer netjes achter. En het eindresultaat is geweldig.

Nick en Marieke

M Cerri

Na aanvraag offerte niets meer gehoord van dit bedrijf, na drie weken gebeld hierover en ik zou volgende dag gebeld worden…
Weer niets, nu vier weken verder en helemaal klaar met SterKozijn,...
Weer niets, nu vier weken verder en helemaal klaar met SterKozijn, aan mij verdienen ze niets meer

Ruud Schinkel

Review van Fam. Schinkel, Hulsbekenkamp 9, Oldenzaal

Review van Fam. Schinkel, Hulsbekenkamp 9, Oldenzaal

Rob en Jurre van Sterk Kozijn werkten hier 6,5 dag. Ze dachten goed mee, gaven goed advies en waren een prettig team. Bij tegenslag bleven ze rustig en oplossingsgericht. We zijn heel tevreden met hun werk en met de triple glas kozijnen, de horren en de screens.

Ruud en Monica