Van Tuinen

Hele woning laten voorzien van kunststof en aluminium kozijnen. Naar volle tevredenheid uitgevoerd. Betrouwbaar, meedenkend, netjes. Aanrader!

Esther

Aanrader. Ze hebben goed werk afgeleverd. Wij zijn tevreden.

Eric Kistemaker

Met een nieuwe pui opnieuw vakwerk afgeleverd door Ster Kozijn. Niet voor niets al meer dan 10 jaar klant.

Bert & Rita Roolvink

Een zeer betrouwbare firma, deskundig en vakbekwaamheid en vriendelijk personeel. Een perfect product met een geweldige afwerking. Al meer dan 18 jaar ervaring met Sterkozijn. Een echte aanrader.

De Leeuw

Bij ons zijn alle kozijnen en deuren vervangen. We waren zeer tevreden over het werk en toen er een beschadiging bij een grote ruit aangetroffen werd, plaatste het bedrijf meteen een nieuwe.

Paul Schabbink

Wij hebben alle kozijnen, voordeur achterdeur en dakkapel laten plaatsen en zijn uitermate tevreden over het geleverde werk en het vriendelijke en bekwame personeel.
Zeker een aanrader.
Gr...
Zeker een aanrader.
Gr Paul.

Willem Vis

Sterkozijn heeft in november 2021 bij ons de gehele woning voorzien kunststofkozijnen + hefpui en voordeur.
Alles is netjes en in overleg gedaan naar alle tevredenheid, kleine onvolkomenheden en afstellingen van rolluiken zijn naderhand in overleg opgelost.
Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en raden dit bedrijf aan om zijn goede kwaliteit kozijnen en service.
Zij zijn zeker niet de goedkoopste, maar behoren wel tot de beste en komen hun afspraken na.

Willem Vis

Ramona Bunschoten

Echt super tevreden.
Echt super tevreden.
Goed geïnformeerd. Super tevreden met het werk wat afgeleverd is. Goede communicatie en een prachtig stel monteurs. Heb ze de hele week over de vloer gehad. Ook super tevreden over. Alles keurig en in goed overleg achtergelaten elke dag.
Niks dan lof.

Johnnie en Leidy Ring

Wij hebben kunstof kozijnen, voor en achterdeur en hr++ glas laten plaatsen door Ster Kozijn! Alles super strak geplaatst en super afgewerkt! Wat een leuk team die bij ons alles geplaatst hebben. Wij hebben kunstof kozijnen, voor en achterdeur en hr++ glas laten plaatsen door Ster Kozijn! Alles super strak geplaatst en super afgewerkt! Wat een leuk team die bij ons alles geplaatst hebben.
Bedankt jongens we zijn heel blij met het eindresultaat!

Rana Nassar

Ontzettend goed geholpen door de vakmensen van Ster Kozijn. Dakkapel is mooi geplaatst. Fijne communicatie en leggen alles goed uit. Zeker een aanrader!